ככל שיותר צרכנים קונים ברשת ומדלגים על קניונים, קניונים צפופים מחפשים חיים חדשים במרכז הקהילתי, וכמה מפעילי קניונים מעזים לצאת. בתי קהילה הם מרכזי קניות באוויר הפתוח הדומים לקניוני חשפנות, אך יש בהם חנויות מכולת ומסעדות, ואולי מכון כושר. חברת קניונים, שדיברה במצב של אנונימיות בגלל אופי העסק שלה, משתמשת בתקשורת מפולחת בפייסבוק.
קניונים הם שילוב של חנויות קמעונאיות גבוהות ונמוכות
אך מה שמושך אנשים באמת הוא החוויה הייחודית. תנועת הקונים עוברת יותר ויותר לעבר קמעונאי קניונים כמו Target ו- Walmart. קמעונאים אחרים כמו ספורה ו- Foot Locker עוקבים אחר דפוס דומה למייסיס ומחפשים להרחיב את מרכזי הקניות שלהם. החנויות מחוץ לקניון הן קטנות יותר ומציעות חוויה אחרת שמשרתת טוב יותר את הלקוחות בשכונה מסוימת.
אנו רואים גם מעבר לחנויות קטנות יותר
המעניקות למציעה של הקניון תחושה של חידוש. דיירי עוגן שמנהלים תנועה הם עדיין מכריעים, אך מכיוון שבקניון בפוקס ראן מתכננים להמיר קמעונאות לשטחי מגורים ותעשייה, הוא מציע הזדמנות לגוון את דיירי הקניון הזה מבחינת החוויה שהוא יכול להציע.
מרכזי קניות ממלאים תפקיד פעיל יותר בעיצוב חוויית הקנייה על ידי פעולה יותר כקמעונאים ושותפות עם קמעונאים
איך יכול להראות עתידם של קניונים בפרברים? אין קניון מגה כמו קניון אדמונטון, וקניונים רבים יהיו קניונים חשובים יותר. במקום זאת, הקניונים חייבים להתקדם עם הצעת ערך רחבה יותר ולהתרחק מחוויה אחת ויוקרתית.
תוכנית נאמנות לקניונים יכולה לספק דרך לבנות מערכת יחסים ישירה עם לקוחות החורגת מביקור בקניון ומאפשרת להם לאסוף מידע רב ערך על הלקוחות. עם מותגים כמו Psycho Bunny, זו דרך יעילה מאוד ויעילה לזכות בלקוחות ", אומר מינזברג.
ככל שיותר קמעונאים רוצים לפתוח יותר קניונים
תהיה יותר תחרות לפיצוח חוזי השכירות בקניונים הנחשקים ביותר. אומר הוגאן. כך שיותר שותפויות בין קניונים לקמעונאים יכולות להיות דרך עבור קמעונאים לצאת מהקניון, הוא אומר. חנויות Target ו- Kohl ממוקמות בעיקר בקניונים, אך העסקאות המוסכמות הדדית של Ulta Beauty ו- Sephora מראות כי שם הוא רצון להתרחבות מהירה וצורך בשטחי מסחר רבים יותר בקניונים אלה ", אומר הוגאן." החלטת היעד לאתר בעיקר את חנויותיה בקניון אחד, ונכונותה של אולטה ביוטי לעשות עסקה עם שניים מהקמעונאים הללו, מראים שהם מעוניינים בהתרחבות מהירה.
ישנה תפיסה מוטעית מקובלת לפיה קניונים גוססים
אך מול פוקס רון מתמודד עם אתגר גדול יותר. קוסטארס גילה כי מדובר בבתי כלבו וברשתות בגדים שהם הבעיה לקניונים. ל re מחקר שנערך על ידי המרכז למחקר עסקי וכלכלי באוניברסיטת צפון קרוליינה בצ'אפל היל, חנויות כלבו הן בין עשרת חללי המסחר המסוכנים ביותר בארצות הברית. כאשר חנויות אלה נפתחות מחדש, למשל, אתה לפחות מרגיש שופינג בטוח יותר, הוא אומר.
אובדן חנויות העוגן ומספר העובדים שמבלים את היום בחנות יתרמו לרווח הקניון, על פי ניתוח קבוצת CoStar.
פחות ביקוש לשטחי קניות פירושו גם שמפעילי מרכזי קניות צריכים להוריד את שכר הדירה כדי לייצר פחות הכנסות. על פי הניתוח, תקופה זו תאיץ את הירידה במספר חנויות העוגן ואובדן המשרות במרכז המסחרי.
אם פתיחת המגה-קניון באוקטובר
היא אינדיקציה כלשהי, השמועות על מותו עשויות להיות מוקדמות. אינטרנשיונל פלאזה היא לא סתם קניון, אלא עם 130 חנויות מ DKNY לאן טיילור, האאוטלט הוא היעד המושלם להפסקת קניות. בהתחשב בכך שבקניון יש יותר מ -300 חנויות, שאין לשום קניון אחר בעיר ניו יורק להציע, יש בו משהו לכולם.
מרכזי קניות יכולים להתגבר על בעיית הסחורה על ידי התמקדות בפלחי צריכה מסוימים ועל ידי יצירת אזורים מיוחדים במרכז הקניות המאפשרים לצרכנים למצוא אזורים המתאימים להם
גישה זו מספקת גם דרך עבור מרכזי קניות להבטיח שלקוחות לא ילכו לאיבוד במרחב ההולך וגדל. ברגע שהם נכנסים לקניון, אפליקציות לנייד יכולות לספק הוראות מהירות וקלות שיעזרו לקונים למצוא את מה שהם מחפשים.
חיפאי שכותב על חיפה, אבל לא רק…
כל הדעות הן אישיות בלבד, אין לראות באמור משום ייעוץ או המלצה לפעולה כלשהי 🙂