אטרקציות אקסטרים בחיפה והסביבה

אטרקציות 

הצפון הוא אחד השטחים היפים ביותר בישראל ולכן יש נהירה רבה לטיולים באזור זה. הגליל מחולק לאזורים וכל אחד מהם הוא בעל מראה קסום אחר. זו הסיבה שהמטיילים מעדיפים להגיע בכל פעם לאזור אחר וליהנות מהיופי הייחודי שלו. העיר חיפה היא העיר המרכזית בצפון ולכן אפשר להגיע אליה וליהנות מהיצע גדול של אטרקציות, כמו ביקור באיים הבהאיים, במוזיאונים הייחודיים כמו טיקוטין והמוזיאון הימי. 

אוהבי האקסטרים מעדיפים לבצע פעולות ספורטיביות מיוחדות אשר מעלות את האדרנלין שלהם לגבהים עצומים ולכן הם מנצלים את הטבע ונהנים מפעילויות ביבשה, באוויר ובים. מפרץ חיפה היפהפה מאפשר לבצע פעילות ימית ענפה כמו סאפ, גלישת רוח, גלישת גלים ועוד.

בפארקים יוצאי הדופן שהם ייעודיים לאטרקציות אקסטרים, אפשר ליהנות מעלייה על קירות טיפוס בגבהים שונים, ירידה בסנפלינג מגבהים שונים וזאת על פי הגילאים של הילדים. אוהבי הנסיעה ייהנו מנסיעה בשטח באמצעות רייזרים בצפון באזור הכנרת ובאזורים נוספת בגליל העליון. 

שלל אטרקציות בגליל 

הרצון לבצע אטרקציות וגם פעולות אקסטרים מובילות את המטיילים ליהנות מחוויות ייחודיות כמו רכיבה באופני הרים ביערות ובין השדות, כדי ליהנות מהשבילים המאתגרים בשטח ומהנופים המרהיבים אשר נראים לאורך כל הדרך. בהתאם לעונתיות המראות הם שונים ותמיד קסומים. כמו כן מנסיעת באגי בשטח אשר מותאמת לילדים מגיל 13 ומעלה. הם נהנים להגיע לשטח הייעודי לכך מול קניון חיפה ולרכב במסלולים בדיוק כמו הגדולים.

נינג'ה בחיפה 

תכנית הטלוויזיה המצליחה נינג'ה סחפה ילדים רבים לספורט אתגרי ולכן הם נהנים להגיע למתקנים הייעודיים לכך בחיפה. המתקנים הספורטיביים המתוחכמים כוללים אין ספור אופציות לפעולות אקסטרים כמו טיפוס על מתקני תלייה, מתקני טיפוס בשלל אפשרויות, אלמנטים ישרים למעברים, טרמפולינות, קירות טיפוס בגבהים שונים ועוד. הילדים מעוניינים להישאר במקום זה לאורך שעות רבות ללא הפסקה. 

אפשרות נוספת היא להגיע לפארק האקסטרים שיש בו המון אטרקציות אשר נמצא בעכו ולבצע שם קפיצת בנג'י המתאימה לילדים מגל 10 ומעלה. הם הולכים על אטרקציות מפתיעות כמו הגשרים שהם בגובה 7 מטר וגם על גשרים בגובה 15ה מטר אשר מותאמים לילדים גדולים יותר. 

נסיעות בשטח 

נסיעות באמצעות רייזרים בצפון היא חוויה שנוסעים רבים מעוניינים לחזור עליה שוב ושוב. הנתיבים מותאמים לנסיעות של קבוצות אנשים שנוסעים בשיירה זה אחר זה, טיולי משפחות, טיולי זוגות וגם לאנשים בודדים. ההיערכות למהלך הנסיעה היא מוקפדת וכל אחד מהנוסעים עובר הדרכה מפורטת על המסלול ומקבל קסדה ומשקפיים למניעת כניסת אבק לעיניים. 

העליות והירידות בשטחים המישוריים וגם בשטחים ההרריים היא חוויה עוצמתית והנוסעים תמיד מהקפיצות במהלך הנסיעה ומהעובדה שהם מגיעים למקומות יפהפיים שהם אף פעם לא היו בהם. מעבר לכך הם גם מגיעים לא אחת למקומות שמוכרים להם כמו הכנרת, אך כשנוסעים ברייזרים האטרקציות נראות אחרת כיוון שהנסיעה היא בשטח הקרוב לאגם.

תוכן עניינים

פוסטים נוספים:

דילוג לתוכן