אטרקציות בחיפה בשבת

חיפה היא אולי לא הדבר הראשון שעולה בראש כשחושבים על תקופה נעימה בישראל, אבל העיר המטופחת חיפה, העיר השנייה בגודלה בישראל, מושכת אליה ישראלים רבים שבאים לבקר ולהיפגש עם חברים ובני משפחה.

רוב המלונות והאטרקציות ממוקמים בצד הנמל של הכרמל, אך קל לשכוח שחיפה היא למעשה עיר חוף.

החיסרון היחיד

הוא שגני הבהאים סגורים גם בזמן השקיעה, ונראה כי ירושלים בפרט סגורה בסופי שבוע, ורק קומץ מסעדות ואטרקציות אחרות נותרו פתוחות. הגנים הבהאים, המשתרעים עד למרכז העיר חיפה, הם האטרקציה התיירותית הפופולרית ביותר בעיר ואחת הטובות בישראל. הוא נחשב לפארק הציבורי הגדול והיוקרתי מסוגו בעולם ומושך אליו מיליוני תיירים מדי שנה.

מוזיאון נוסף שמתעלם ממנו לעתים קרובות

הוא המוזיאון הארמני, המציג חפצים המפרטים את התרומות הארמניות לעיר העתיקה בירושלים. זהו מוזיאון מגניב, מהנה ואינטראקטיבי שאסור לכם לפספס בביקורכם הבא בישראל. בעוד שמוזיאון ישראל סגור להמשך השבוע ויהיה פתוח רק בשעות 9: 00-17: 00 בשבת, יש עדיין זמן לבקר בו בשבת.

אחרון חביב, חיפה מפורסמת בזכות מוזיאוני האמנות שלה, ואני ממליץ לבקר במוזיאון חיפה לאמנות כאתר חובה מוחלט לסיום ביקורכם. זו תערוכה מצוינת, ברשימת המשאלות של "דברים לעשות בשריף", ואחד המוזיאונים הטובים בישראל.

הנוף מהטיילת מרשים למדי

ותוכלו לראות את כל העיר חיפה כמו גם חלקים רבים אחרים של העיר. אם אתם מחפשים פעילויות, זה חובה לראות על החוף, עם נוף נהדר של העיר עזה והים התיכון. הטיילת מציעה טיול נחמד לאורך החוף, ממש ליד החוף המרכזי ועוד כמה אטרקציות תיירותיות.

ביקרתי בהם פעמים רבות, אך לא הזדמן לי לגננות בגני הבהאים, אטרקציה תיירותית פופולרית בחיפה ואחד המקומות האהובים עלי בעיר.

אם אתם מעוניינים בהיסטוריה ותרבות

בקרו במקדש הבהאי המדהים והגנים, אחד המקומות הטובים ביותר בחיפה לחוות חוויה אינטימית יותר. אם אתם רוצים לראות ולעשות משהו באזור, כדאי לכם לבקר גם בגני הבהאים הסמוכים לנמל חיפה. בתוך בהא <יונק> i גנים, ישנם פסלים יפים וגנים שם תוכל ליהנות ממגוון של צמחים שונים ומבחר רחבים של מזון ומשקאות. עיין במדריך שלנו למוזיאון הרמן שטרוק בחיפה, כדי שנוכל לשקוע בכל מה שיש לכרישים להציע בדרך.

אם יש לכם מכונית ורוצים לחקור את הנוף החיפאי, הצבעוני בהחלט שווה ביקור, במיוחד לאוהבי הטבע.

לחלופין

אתה יכול לקחת אוטובוס 910 מתחנת האוטובוס המרכזית של תל אביב לתחנת האוטובוס חוף כרמל או לקחת אוטובוס 940 או 960 (ראה מפה למעלה). אם אתה מתגעגע לאחרון, תשכח מתל אביב וקח את האוטובוס או הרכבת לחיפה. מירושלים עליכם לנסוע באוטובוס 830, 930 או 935 לתחנה השלישית בחיפס (בתחנה השנייה, התחנה השלישית בחייבה, המכונה מרכז חיפה או חיפה מרכז) או 730.

של בכל התחבורה הציבורית האחרת בחיפה

הכרמלית היא היחידה שמונעת ממך לבזבז זמן נסיעה יקר על ידי להיתקע בתנועה בשעות העמוסות ביותר של חיפה. אחד הדברים שאתה יכול לעשות בחיפה הוא ללכת למושבה הגרמנית, שאתה פשוט לא יכול לדלג עליה או לעזוב אותה. טיול ברחובות הקטנים של האזור הוא דרך נפלאה לגלות את ההיסטוריה של העיירה הקטנה הזו ותושביה, כמו גם את ההיסטוריה והתרבות שלה.

זו העיר היחידה בישראל בה אוטובוסים נוסעים בשבת ושבה חנויות רבות פתוחות

זכרו שתחבורה ציבורית אינה פועלת בשבת בשעות העמוסות ביותר, למעט בתקופות הכרמלית. אוטובוסים, אך לא אלו מכרמלית, אינם פועלים בשעות הבוקר והערב בסופי שבוע בגלל פקקים.

תוכן עניינים

פוסטים נוספים:

נוטריון בירושלים

שאלות נפוצות זה מספקות מידע מקיף על שירותי נוטריון בירושלים. מהבנת תפקידו של נוטריון, ועד לדעת איך למצוא ולבחור אחד, המדריך הזה מכסה את כל

לקריאה נוספת »
דילוג לתוכן