אטרקציות בחיפה והקריות

בשנת 1992 נבנתה יפה נוף טיילת עם נוף יפהפה שלאורכו ממוקמות 21 נקודות תצפית. זה היה מסלול התיירות הראשון מסוגו בישראל והוא אחד האטרקציות התיירותיות הפופולריות בגדה המערבית וברצועת עזה.

לחלופין, תוכלו לקחת אוטובוס עם כוסות ביצה מחיפה לתל אביב ואז אוטובוס לירושלים או רכבת לגדה המערבית או לרצועת עזה. חיפה היא אחד היעדים הפופולאריים ביותר במזרח התיכון ובישראל ויעד תיירותי חשוב בישראל.

למרות שהוא שדה התעופה הבינלאומי הקרוב והיחיד ביותר לביירות ממנו מגיעות טיסות מכל העולם

לחיפה יש גם שדה תעופה משלה, שדה דב, המציע טיסות לאילת וטיסות מלרנקה ופאפוס. אתה צריך לזכור את לוחות הזמנים הישנים ולבלות כמה שעות בשדה התעופה ואז תוכל לעבור לתל אביב באוטובוס, אם כי רוב הסיכויים שתעבור לטרמינל או אפילו לשדה תעופה אחר בשדה התעופה ס דה דייב. יחד עם זאת, יחד עם זאת, אינך יכול לנסוע ישירות, כפי שאתה יכול בשום שדה תעופה אחר במזרח התיכון, כך שיש לך גם שדה תעופה טוברמורי ושדה התעופה הבינלאומי של תל אביב.

ואז אתה יכול לנסוע ישירות באוטובוס מחיפה לתל אביב ואז לביירות או מביירות ברכבת ללרנקה ופאפוס.

בבזאר המכוון לתיירים יש חנויות זולות

האוכל זול ואותנטי, והפלאפל הכי טוב הוא במרכז העיר, ממש ליד אחת המסעדות הפופולריות ביותר. הסיור מסתיים בביקור במרכז המבקרים בעיר, שם תוכלו לבקר בטמפלרים, אטרקציה תיירותית פופולרית. כאן תוכלו ליהנות מחיי הלילה ולבקר בארכיטקטורה הטמפלרית.

הוא משמש כנקודת התחנה של קו המקשר את צפון ישראל עם הגדה המערבית ורצועת עזה, כמו גם את הים התיכון. הוא כולל מספר מסעדות, מלונות, חנויות ומגוון אטרקציות תיירותיות במרכז העיר וסביב הקריות.

בוואדי ניסנאס מגוון מסעדות וחנויות, כמו גם מספר בתי קפה וברים. כולנו התאהבנו בחומוס האיכותי, שנחשב לטוב הטוב בישראל.

אם יש לך מה לעשות בחיפה ברשימת המשאלות שלך, זו תערוכה מצוינת וחובה לראות.

אם אתם חובבי מטבעות

סיבה טובה לבקר במוזיאון הפייק היא לראות את כלבי הים החרוטים של בני ישראל הקדומים, הנחשבים לאחד האזורים הגדולים והחשובים ביותר שלנו. אם אתה מעדיף מבט מודרני יותר על ההיסטוריה של ישראל וההיסטוריה של המטבעות במזרח התיכון ובצפון אפריקה, אתה יכול לבקר במוזיאון הכט, שבו אוסף של מעל 100,000 מטבעות מכל רחבי העולם. עם דגש על אמנות עכשווית, מוזיאון זה מציע שילוב נפלא של כישרון ישראלי ובינלאומי והוא יום נהדר לכל חובבי התרבות. המוזיאון ממוקם במרכז הקניות קסטרה, בו נמצא גם ציור האריחים הגדול בעולם, על פי נושא מקראי.

חיפה

היא הררית ותיירים צריכים להתחיל בראש העיר ולעבוד את דרכם למטה, אך אם אתם מחפשים דיל של מלונות גדולים בחיפה, לחצו כאן לבקר במנוע החיפוש של המלון. לאחר סיור בערים תוכלו להגיע לטיילת ולינה באחד מבתי המלון הרבים במרכז הכרמל.

המיקום ההררי של חיפה הופך אותו למדי לא ידידותי להולכי רגל ורחובות קניות אינם שכיחים כמו פעם

אך ישנן אפשרויות רבות אחרות, כגון חיפה מזרח וצפון צפון, המחוברות לרחובות קטנים אחרים, אם כי הסיכוי שתקום לשם רק אם בכלל תגיע לשם. ישנם מספר נקודות תצפית בצד המזרחי של העיר, כמו גם כמה אחרות בצד המערבי. נקודת התצפית מציעה נופים של אתרים קדושים ושרידים ארכיאולוגיים, אך קשה למצוא את הזמן פשוט לשבת בירוק.

לשכת התיירות בחיפה מזכירה לכם כי הרחצה בים התיכון מותרת רק כאשר מצילים פועלים

תיירים רבים משלבים ביקור בטיילת לואי בסיורי העזיבה שלהם, במיוחד כשהם מגיעים לגנים הבהאים, שכפי שאמרתי, ממוקמת על הפרומנאדה. ניכר שתושבי חיפה נהנים מהנופים היפים שהטיילות מציעות, אך אני חושב שיש הרואים בהן נידחות ולא מושכות, ומעדיפות את הדירות הנחותות הקרובות יותר למרכז.

תוכן עניינים

פוסטים נוספים:

חלוקת דירה בגירושין

בסרטון האקדמיה לגירושין של היום, אנו מדברים על האופן שבו תוכלו להתמודד עם מצבכם העתידי לאחר גירושין אם אתם חולקים בית. עורכי דין לגירושים באריזונה

לקריאה נוספת »

מוזיאון חיפה לאמנות

זמן קצר לפני ההשבתה השנייה של ישראל בספטמבר, החליט מוזיאון חיפה לאמנות בצפון ישראל לבדוק כיצד המגפה הנוכחית שינתה לחלוטין את הגדרת החלל. לאור סגירות

לקריאה נוספת »

מוזיאון טיקוטין

ידוע כי המוזיאונים בישראל מציגים את האמנות וההיסטוריה של המדינה בכל ימות השנה, אך מעטים יודעים על אחד המוזיאונים הפופולריים ביותר שלה שחוגג את התרבות

לקריאה נוספת »
דילוג לתוכן