איך בוחרים מסנן למטהר מים

אם המים שלך מכילים יותר מזהמים, תקבל מסנן להסרתם. מסנן פחם פעיל פולט תרכובות אורגניות כגון כלור, THM (רוב הטפילים במים), חנקות, סולפטים, ארסן ומתכות כבדות, אך זקוק גם לאוסמוזה הפוכה או מערכת מסנני UV. קח את החברים שלנו מרוסקו, שיש להם מערכת סינון מסתובבת מסננות, והם יכולים להסיר משקעים מהמים שנכנסים לביתך.

מסנני מים יכולים להסיר כימיקלים כמו החלפת יונים ואוסמוזה הפוכה ומערכות זיקוק יכולים להסיר פלואוריד ומזהמים אחרים

הפתרון הטוב ביותר הוא שילוב של סינון מים לכל הבית, מרכך מים לקשיות המים, סינון מים UV להסרת וירוסים וחיידקים ומערכת סינון אוסמוזה הפוכה לכיור המטבח שלכם לשתייה ומים רותחים.

אין מסנן או מערכת טיפול יעילה במאת האחוזים בכל הנוגע להסרת זיהומים מהמים, לכן עליך לדעת בדיוק מה המסנן שלך צריך לעשות לפני שאתה הולך לקניות שלך (ראה שלב 1).

במערכות אוסמוזה הפוכה (RO)

המים מטופלים במסנן טרום, מסנן פחמן, קרום RO או מסנן לאחר. מסנני מי השתייה משתמשים בצורה כלשהי של סינון פחמן, אך המטהרים הטובים והיעילים ביותר משתמשים ביותר ממדיום סינון אחד. מערכות סינון ביתיות משתמשות באמצעי סינון של תערובת פחם כדי להסיר זיהומים מהמים לפני שהם זורמים דרך המסנן.

לאחר שזיהית גורמים אלה ואחרים, אתה בדרך לבחור את סוג המסנן המתאים לצרכיך: מסנן מים לכל הבית, מסנן כיור או מסנן משטח עבודה.

Schultz Soft Water

הוא איש מקצוע שיודע שסוג המסנן שאתה רוכש משפיע על איכות וכמות המים הזורמים בבית שלך. בחירת המסנן קובעת את תכולת המזהמים של המים, את טעמכם והעדפותיכם וכן את התקציב שלכם. אתה רוצה להיכנס לפחות חלקית כדי למצוא את מסנן המים האידיאלי, אבל אתה גם מבין שמזהמים במים שלך הם אחת מפונקציות הסינון החשובות ביותר שאתה רוצה לספק עם מערכת סינון – אילו סוגי מסננים אתה צריך – כמה מסוננים מים צריכים את הבית שלך – ומה התקציב שלך.
כדי לשמוע עוד מידע אודות מסננים לתמי 4 פמילי נא לגשת לאתר aquatal.co.il

השוק מוצף בכל כך הרבה דגמים של מסנני מים של מותגים שונים המשתמשים בטכנולוגיות סינון שונות שהסיכוי לרכוש מערכת מסננים יכול להציף אותך

מסננים הנמצאים במשקי בית ובחנויות כוללים מסנני מים לקנקנים, ברזים בקצה הברז, מסננים מותקנים למסננים המובנים בתוך הברז או מובנים בהם, מסנני נגד, מסנני כיורים ואפילו מתקני טיפול ביוב שלמים. זה מביא אותנו לסוף המסע הקטן שלנו בנושא סינון מים, אבל אני אגיד שאסיים עם כמה סוגים שונים של מערכות סינון שלא עסקתי בהן כאן: מסנני UV, הסיבים לעיל ומסנני קרמיקה ודברים קשורים. כגון מרככי מים.

למרות זאת

מסנני RO טובים בכל הנוגע לטוהר המים, אך האידיאל הוא שלמים שאתה מקבל מהבית יש הרבה זיהומים. במקרה זה, אם המים שלך אינם מכילים זיהומים מזיקים בכמויות זניחות, עליך להשתמש במסנן פחם פעיל כדי להשיג מינרלים. לא צריך הרבה כדי להסיר מזהמים מזיקים בהשקעה קטנה במכונת סינון מים טובה.

בהתאם לסוג המערכת שתתקין בכל הבית

ייתכן שתזדקק למסנן מי שתייה. מסנן פשוט, שבו המים מועברים ישירות למקרר מבלי לבזבז חשמל, מסיר מספר קטן של זיהומים. מסנני הבית כולו בעלי זרימת מים גבוהה יותר, אך אינם יכולים לסנן מזהמים רבים כמו מערכת POU.

התקנת מסנן מים איכותי בבית שלך

היא הדרך הטובה ביותר להגן על עצמך ועל יקיריך מפני ההשפעות הרעילות של מים מזוהמים באספקת המים שלך. אם לבן משפחה יש מערכת חיסונית מוחלשת, מסנן מים יכול להוות תוסף חשוב למניעת מחלות. תיקון מערכות המים שלנו לבעיות מבניות גדולות עשוי לדרוש שינוי, אך השקעה במסנני מים איכותיים היא דבר אחד שתוכל לעשות בינתיים בבית.

למידע נוסף על קריפטוספורידיום בסינון מים ביתיים בדף מי ברז של CDC

במשך למעלה מ -20 שנה אנו עובדים בטיפול במים ויש לנו מאות מסנני מים בכל הבית, מסנני RO ומערכות חיטוי UV שנבדקו. מערכות הסינון הטובות ביותר לכל הבית לא רק עומדות בתקנות הבטיחות וההגנה של המדינה, אלא גם יעילות ויכולות לעמוד בכל דרישות סינון המים שלכם.
למידע נוסף על מסנן לתמי 4 פמילי ואיך בוחרים מסנן למטהר מים ניתן להעיף מבט ב- bluwater.co.il

מערכת סינון המים הביתית שלנו CF1 היא הבחירה המושלמת אם תחליט להתקין מסנן ביתי. מערכת זו היא בחירה מצוינת לצריכת מים ביתית והפצת מסננים ביתיים. זהו פילטר מים שניתן להשתמש בו בכל הבית.

פחמן פעיל נמצא במסנני פחי מים, מסנני בקבוקי מים ורוב מערכות מסנני המים לכל הבית. מטהר מים אוסמוזה הפוכה של Aquatrus משלב מסנן פחמן עם אוסמוזה הפוכה להסרת עופרת, כלור, פלואוריד, חנקות, PFAS וזיהומים רבים אחרים על פי תקני NSF.

אם יש לך מערכת חיסונית נחלשת

הרופא שלך עשוי לייעץ לסינון המים שלך להסרת ציסטות קריפטוספורידיום. מומחה יכול לעזור לך לחשב את קצב הזרימה הנכון של המסנן שלך על סמך גודל המשפחה שלך, מספר מכשירי המים וקצב הזרימה של כל מתקן. במערכות סינון מים לבית כולו, קצב זרימה הנמוך מקצב הזרימה הנדרש פירושו זרימת מים מופרעת ולחץ מים נמוך יותר בשימוש בשיא.

תוכן עניינים

פוסטים נוספים:

איזה קורס עובר נוטריון

לאחר ששילמת את שכר הטרחה והגשת את בקשתך, NYEIS ייקח 4-6 שבועות לאשר את בקשתך ולמנות אותך כנוטריון. הגשת מועמדות מקוונת הדורשת מילוי טופס מקוון,

לקריאה נוספת »
דילוג לתוכן