איך למצוא עורך דין טוב

מספר שירותים מוצעים לסייע לקבוצות בעלות מאפיינים מיוחדים, כגון קשישים, מהגרים, נפגעי אלימות במשפחה ואנשים עם מוגבלות. מרבית עורכי הדין העירוניים מתייחסים לתחומי משפט מסוימים במטרה לעזור לכם למצוא עורך דין בעל ניסיון, פרקטיקה וריכוז נכונים. לשירותי הפניה רבים דרישות כשירות לעורכי דין המעוניינים לקבל הפניות בתחום משפט מסוים.

למרות שקיימים הבדלים גדולים באיכות שירותי הפנייה לעורכי דין

כולם צריכים להיות מאושרים על ידי לשכות עורכי הדין הממלכתיות. חלק משירותים אלה מבקרי עורכי דין על ידי רישום עורכי דין בעלי כישורים מיוחדים ובעלי ניסיון מסוים, בעוד שאחרים מציגים עורכי דין בעלי מוניטין טוב בלשכת עורכי הדין וביטוח אחריות. לפני שתחליט על שירות הפניות, שאל על כישוריו והשתף את עורך הדין או עורכי הדין שנבדקו.

עורכי דין רבים עוסקים במגוון רחב של משפטים

ולכן עדיף שיהיה לך מישהו עם מומחיות בבעיות שלך, במיוחד במקרים מורכבים. שאל את עורך הדין העתידי אם הוא או היא מתרגלים בתחום המכסה את הבעיות המשפטיות שלך. לדוגמה, אינך מקבל תובנה לגבי הפילוסופיה של עורך דין, בין אם הוא מוכן לבלות כמה שעות עם היועץ המשפטי שלך ובין עד כמה הוא תוקפני באישיותו.

אם אתה מוכן להעסיק עורך דין

השלב הבא שלך הוא לבקש המלצות מבני המשפחה, חברים ואנשי מקצוע אחרים איתם אתה עובד. שאל את החברים, הקולגות והמעסיקים שלך אם הם מכירים עורכי דין שיודעים את סוג הבעיה שיש לך. אם אתם מכירים עורכי דין העובדים בתחומי משפט אחרים, בקשו מהם המלצותיהם לעורכי דין באזור בו אתם זקוקים לעזרה.

הדרך הטובה ביותר להעסיק עורך דין טוב שייצג אותך

היא לבקש רשימה של לקוחות ותיקים שנותרו מעצתך הקודמת. עורכי דין שאתה מכיר יכולים להועיל מכיוון שהם עובדים בתחומים שונים ועורכי דין נוטים להכיר עורכי דין אחרים טוב יותר מאשר בעלי מוניטין.

ייתכן שתרצה להעסיק עורך דין אם יש לך בעיה משפטית

אך אינך יודע כיצד לפתור אותה. עורכי פטנטים עצמאיים מזהירים כי קיים סיכוי טוב שתיקכם לא יטופל על ידי עורך דין ותיק אלא על ידי מצטרף חדש שעדיין בהכשרה. אתה יכול ליצור קשר עם סוכנות השירותים המשפטיים של המחוז שלך, להתקשר לשכת עורכי הדין המקומית שלך לקבלת שירותים משפטיים, או להשתמש במשאבים אחרים כדי לעזור לך למצוא עורך דין.
למידע נוסף בנושא של איך למצוא עורך דין טוב נא לבדוק ב- guardianangel.co.il

גם אם אינך יכול להרשות לעצמך עורך דין

תוכל לקבל סיוע משפטי בחינם או זול באמצעות תוכניות שירותים משפטיים בתיקים שאינם פליליים. שירותים אלה אינם דרך בטוחה למצוא עורך דין טוב, אך עורך הדין הנכון יכול להיות בדיוק מה שאתה מחפש.

שירותים מסוימים מתייחסים לסוג וניסיון של עורך דין

יתכן שתרצה להעסיק עורך דין המשתתף בתוכנית הסמכה בחסות לשכת עורכי הדין האמריקאית, להשתמש בלוגו המזהה את עורך הדין או לקיים תוכנית הפניות העומדת בתקני איכות מסוימים שפותחו על ידי לשכת עורכי הדין.

מנועי חיפוש יציגו לכם רשימה של פרסומות לחברות המעסיקות עורכי דין

זה יכול להיות מועיל, אך לעולם לא תמצא את עורך הדין המתאים אם אינך יודע את פרמטרי החיפוש הנכונים להזין כאשר אתה נכנס לעורך דין לטיפול בתיק שלך. סוג עורך הדין הוא רק אחד מכמה פילטרים שעליך לדעת לפני שתתחיל לחפש.

כמתואר לעיל

על אדם למצוא עורך דין שאינו פעיל רק בתחומו, אלא גם בתפקידים הנדרשים על פי החוק במקרה מסוים. עליהם למצוא עורכי דין הנמצאים בענף הנכון ולהתמקד בצד העסקי של התיק, ולא רק לייצג אנשים בבית המשפט. תוכלו למצוא גם עורכי דין מורשים כעורכי דין באזור השיפוט שלכם ועורכי דין העובדים באזורכם, וזה בונוס אם אתם סומכים על מישהו שיעשה עבודה טובה.

אם הנושאים המשפטיים שלך מורכבים ועולים כסף רב

אתה לא רוצה לנסות לעשות את כל העניין בלי עורך דין. עורך הדין שאתה שוכר כדי לכתוב את צוואתך הוא לא עורך הדין המסייע לך לתבוע את המעסיק שלך בגין אי תשלום שעות נוספות. עורך דין שיכול לעזור לך לקנות את הבית שלך עשוי שלא להיות עורך הדין הנכון שיעזור לך להסדיר תביעה לפיצויים.

עורכי דין מסוימים מתמודדים עם מגוון רחב של בעיות משפטיות

בעוד שאחרים מתמחים בתחומי משפט מסוימים. לעתים קרובות עורכי דין חדשים מטפלים בהתדיינות משפטית, אך לעתים קרובות הם מתחילים בתיקים קטנים ופשוטים יותר ופועלים בפיקוחם של עורכי דין מנוסים יותר. להלן שישה דברים חשובים שיש לשים לב אליהם כשבוחרים עורך דין שיעזור לכם בבעיות המשפטיות שלכם.

עם כל כך הרבה תחומי משפט שונים

ניתן לחלק עורכי דין לכללנים המכירים כמה תחומי התמחות ולמומחים המתמחים במספר קטן יותר של סוגים של תיקים. חשוב להבין הבחנות אלה בכדי להבטיח שתמצא עורך דין שיודע מה הם עושים ביחס לצרכים הספציפיים שלך במקרה שלך. בשני המקרים, ישנם כיום יותר ממיליון עורכי דין מורשים בארצות הברית, והבחירה בהם יכולה להיות אתגר אמיתי, במיוחד אם אין לך ניסיון רב או מומחיות בכל הנוגע לעורך דין לעניינים משפטיים בכלל או מקרים של אנשים רבים.

עורכי דין נוהגים בעשרות או יותר תחומי משפט בכדי לשרת את צרכיהם של קהילות קטנות שאינן ניתנות לתמיכה בפרקטיקות משפטיות מיוחדות

מכיוון שמקרים דורשים מומחיות גבוהה יותר, רופאים כלליים מפנים לעתים קרובות תיקים לעורכי דין שמגבילים את העיסוק שלהם בכמה תחומים. לעורכי דין בעלי פרקטיקה מוגבלת יש גם אפשרות לפתח ידע ומיומנויות שרופא כללי לא יוכל לרכוש.

אתה יכול לראות רשימה של עורכי דין בקרבתך בספרייה המקומית או הממלכתית שלך

אתה יכול גם להפעיל מאגר חיפוש משפטי כגון Avvo, Martindale או Hubbell, המספק מידע כגון אזור עיסוק, מיקום ותיעוד משמעתי שניתן לבדוק על ידי עורכי דין. זו גם זכותך כלקוח פוטנציאלי לבקש מעורכי דין הפניות מלקוחות בעבר ובהווה.

תוכן עניינים

פוסטים נוספים:

נחל שיח

עמק וילמט הוא ביתם של מינים רבים, אך לא כולם משגשגים באזור. בעת טיפוס על הענפים, הגורים האטרקטיביים, הנסוגים מהם במהלך החורף, נוצרים בקיץ ל"חתלתולים

לקריאה נוספת »

מה קונים לרופא?

קניות לרופא עשויות להיות מסובכות, במיוחד כאשר אינך יודע מה הוא צריך או אפילו אוהב. אילו פריטים הם המתנות השימושיות והמתחשבות ביותר לרופא? פוסט זה

לקריאה נוספת »
דילוג לתוכן