איך למצוא צלם במחירים זולים

צלם החתונות או צלם הווידיאו שלך כמעט בוודאות שומר על זכויות יוצרים על מדיה שלך, מה שאומר שאתה לא יכול להשתמש בתצלומי החתונה שלך ובסרטונים למטרות מסחריות משלך. מרבית הצלמים וצולמי הווידיאו מסכימים, עם זאת, לשחרור אישי המאפשר ללקוחות לשכפל תמונות וסרטונים לשימוש אישי, לשתף עם חברים ולפרסם ברשתות החברתיות.

צלמים חובבים מציעים לעתים קרובות את המחירים הנמוכים ביותר

למרות שאין להם הכשרה מקצועית בצילום. הם בונים תיק מקוון ומוכרים את התמונות שלהם ללקוחות אחרים. צלמים בלעדיים במשרה מלאה הם אנשי מקצוע מובילים אשר מבוקשים מאוד על ידי מגזינים מובילים, פרסומים, חברות פרסום ותעשיית הקולנוע.

העלות הממוצעת של העסקת צלם היא 100-250 דולר לשעה, תלוי ברמת המיומנות של הצלם. צלמי אירועים גובים 150-250 דולר לשעה עבור שעתיים מינימום, ואילו צלמי חתונות גובים 1,000-3,000 דולר במשך 6 שעות.

צלמים גובים בין 25 $ ל 500 $ לשעה

כאשר רובם מוציאים בין 94 $ ל 262 $ לשעה בממוצע. צלמים מתחילים וחצי מקצועיים גובים בין 50 ל -150 דולר לשעה עבור 25 עד 125 תמונות. צלמים מקצועיים ואנשי מקצוע מנוסים או צלמים מנוסים גובים בין 75 $ ל -250 $ לשעה לתמונה.

כצלם מקצועי

אתה מציע שירות מכובד ומחיר שמצדיק את עבודתך על סמך הידע והכישרון שלך. לא משנה באיזו תבנית מחיר אתה משתמש לצילומים, ודא שאתה מתחשב בכל המשתנים שנדונו לעיל. אם אתה צלם במשרה מלאה, עליך לתמחר את שירותיך כדי להבטיח שתוכל להתפרנס מעסקי הצילום שלך.

כצלם מקצועי

אתה רוצה לקבוע את המחירים שלך לצילום מקצועי כך שהם ישקפו את המותג שלך, את המומחיות שלך, את הידע והניסיון שלך וגורמים רבים אחרים. צלם החתונות הממוצע בארצות הברית עולה כ -2,000 דולר, אך העלות בפועל של שירותכם תלויה באורך ובסגנון החתונה שלכם. שקול הצעות ספציפיות לתעשייה כגון חבילות חברה, משפחה ובתי ספר, ויש כמה תרחישים שונים של מחירים שיכולים לעזור לך לקבוע את המחיר של חבילת צילומי פורטרט.

המחיר הממוצע לתמונות חתונה הוא בין 1,500 $ ל -3,500 $, כאשר רובם מוציאים כ -2,200 $. צלמי חתונות עולים שש שעות של כיסוי בלתי מוגבל. חבילות חתונה למתחילים הבונים את תיק התמונות שלהם יכולות לנוע בין 300 ל -500 דולר.

מספר מחקרים של Knot

Wire Wedding ו- Thumbtack מראים כי משך החבילה הממוצע של חבילת צילומים במינסוטה הוא בין 6 ל 8 שעות. המחיר הממוצע להעסקת צלם חתונות מקצועי בערים התאומות כדי לתפוס את כל היום במצלמה, לא רק בטקס, מהווה 10-15% מתקציב החתונה. המחירים הממוצעים עבור צלמי חתונות במיניאפוליס, מינסוטה, נעים בין 2,000 ל -2,400 דולר, עם שינויים בהתאם למחקר.
למידע מורחב על צלם מגנטים זול ואיך למצוא צלם במחירים זולים יש לבקר באתר magnet4ever.co.il

אם התקציב שלך נמוך, בקש מחבר לצלם את היום המיוחד שלך, אך אל תצפה לקבל את תמונת החתונה הטובה ביותר. חתונות קשה לצלם ולא משנה אם לחבר שלך יש את המצלמה הטובה בעולם. במקרה זה, שאלו את חברכם האם הוא מכיר צלם חתונות מציאה.

אם התשובה שלך חיובית, הם יתנו לך להיכנס כצלם אם הם יוכלו לנצח את המחיר. לאחר שהתבססתם כצלם זול, לקוחות נוטים יותר להפנות אתכם לאחרים שדורשים מחירים נמוכים יותר.

לחלק מהצלמים אין שאיפות להצטרף לשורות הצלמים במשרה מלאה. חלקם מצלמים חלקיות ומשלבים אותם בחבילות השירות המלא שלהם במחיר מחיר.

פרסי תמונה הם הדרך הטובה ביותר להפיג את הלקוחות מהפחד שהם חשים בעת שכירת צלם. תמחור בצילום מבוסס על עלות הפקת התמונה של הצלם, השימוש בתצלום והמוניטין של המותג שנרכש מהצלם.

על פי מאמר זה

הדבר החשוב ביותר הוא לתמוך בתעשיית הצילום. אם אתה רוצה להתפרנס כצלם חשוב שיהיה לך את הפוזות האחרונות ותוכנת הצילום המקצועית. שקול טיפים אלה לפני שתדאג כיצד לשלם על כך כדי לקבל את צילומי החתונה והצילום המקצועיים הזולים ביותר (או לפחות הזולים ביותר) כדי לחסוך בדמי החתונה שלך.

בעוד שחלק מאולפני התמונות והווידיאו המתקדמים מציעים מתנות לחתונה, תוכלו גם לעשות DIY ולהתחיל קמפיין למימון המונים ב- GoFundMe, Kickstarter או בכל פלטפורמה מכובדת אחרת.

אתה רוצה שתמונות וסרטי הווידאו הרשמיים שלך ייראו נהדר

אך אינך רוצה להשאיר את עבודתך לאורח אקראי עם כישורים מובילים וחשבון אינסטגרם מעל הממוצע. צלמים חדשים לחתונה ירגישו יותר בנוח עם הזרימה ויוכלו להציע סיוע בתכנון ברמה גבוהה יותר. אם יש לך זמן לתכנון ומישהו שיחזיק לך את היד, זה יכול לעזור לך למצוא ספקים אחרים לתכנן ולתכנן את התמונות שאתה רוצה, להיפגש עם מישהו לדון בכל ההיבטים של היום ולענות על שאלותיך, אך צלמים סבירים לא לעשות זאת באופן אישי.

המשמעות היא שצלמים זולים מבינים כמה עבודה מחוברת בזה, והם לא יכולים להפוך את זה מהר ככל שהם חושבים. גרוע מכך, אם הם נותנים למתחילים לעשות את העבודה, זה יכול להיות 50 שעות עבודה, ולא אכפת להם אם הם רק מחפשים זמן וכסף.

אם אתה צלם חתונות בפעם הראשונה

זה יכול להיות זעזוע עצום לצלם ממאה תמונות בסגנון שלך ל -10,000 עבורך ביום אחד לחתונה עם שני יורים. זכרו שביום חתונתכם הצלם לא רק יצלם עבורכם במשך 8 שעות. אתה גם עורך את התמונות שאתה מצלם במשך 30 שעות, מעצב את האלבום, עונה להודעות הדואר האלקטרוני ולשיחות הטלפון שלך, ועושה את כל המשימות הניהוליות האחרות הקשורות לבעלות על חברה.

תעריף שעות אופייני נע בין 50 $ ל 100 $ לשעה

תלוי בבית הספר בו למדו, היכן למדו ואיזה ניסיון בעבודה יש להם. הכניסה לעולם הצילום המקצועי מצריכה הכשרה פורמלית, וכמות ניסיון העבודה מוגבלת מאוד, ולכן אלו אותם גורמים המשפיעים על מהירות הגשתם של צלמי הסטודנטים. קל לומר שצלם יכול להרוויח 3,500 דולר ביום על ידי עבודה מרחוק, אך העבודה שנעשתה בחתונה יכולה להיות הרבה יותר מזה ביום.

תוכן עניינים

פוסטים נוספים:

כספת ליהלומים

הקדמה- מהי הדרך הטובה ביותר לאחסן את היהלומים שלך יהלומים הם החבר הכי טוב של ילדה, אבל לא תמיד קל לאחסן אותם. יהלומים הם החבר

לקריאה נוספת »

מתקן לתו נכה

פוסט זה בבלוג חוקר את התיאור של דמויות מוגבלות בספרות ובתקשורת, תוך הדגשת הטעויות והסטריאוטיפים הנפוצים שלעתים קרובות מייצגים כוזב את חוויות החיים של אנשים

לקריאה נוספת »
דילוג לתוכן