איך לפתוח אף סתום תרופת סבתא

שום נחשב מזמן לתרופה הביתית הטובה ביותר לתסמיני הצטננות

אז אם אתה יכול להתמודד עם הטעם והריח, שווה לנסות. סירי נטי אנשים יכולים להשתמש בסירי נטי להשקיית הסינוסים ולהקל על מעברי האף היבשים. ממרק עוף ועד סירי נטי ותרופות ללא מרשם, יש כל מיני דרכים לנקות אף סתום. בעוד שמנטול אינו מקל למעשה על גודש באף, הוא יכול להקל על הנשימה.

מחלות מסוימות הגורמות לגודש באף יכולות גם לגרום לסיבוכים

אין ראיות לכך ש-NSAID יכול לטפל ביעילות בתסמיני שיעול הקשורים להצטננות. יש אנשים המאמינים ששינה על כרית נוספת היא אחת התרופות הביתיות היעילות ביותר לתסמיני הצטננות, במיוחד כאשר אתה עסוק מאוד. כאשר הריר סמיך מדי, הוא יידבק לאף, מה שהופך את הגודש באף להחמיר.

זה בגלל שהוא יודע שהתרופה הביתית הטובה ביותר להצטננות ושפעת היא להקל על הנזלת המעצבנת מבלי לעזוב את הספה. התרופות הביתיות הללו להצטננות ושפעת אולי אינן נתמכות במחקר מדעי, אבל אם סבתא חושבת שהן עובדות, זה מספיק לנו.

לכסניות וחומרי ניקוי המכילים אקליפטוס או מתול יכולים גם לעזור לנקות את האף

יש להשתמש בזהירות בתרסיסים גנריים לאף (אוקסימטאזולין/אפרין ופנילפרין/סינקס) ובתרופות משחררות גודש (פסאודואפדרין/סודאפד) מכיוון ששימוש יתר עלול בסופו של דבר להחמיר את הגודש, אומר זפאר.

הנה חמש תרופות טבעיות שתוכלו לנסות אם אתם או בני משפחתכם מצוננים

הידרציה שתיית מים מרובה היא תמיד מועילה, ויש אנשים שאומרים שזה עוזר להקל על גודש באף. עם זאת, מומחים לא מצאו ראיות לכך ששתיית נוזלים מיותרים יכולה לעזור להקל על התסמינים ולהמליץ לאנשים לצרוך רק את מה שהם מרגישים איתו בנוח.

בנוסף לתחושת עצירה זו

התסמינים עשויים לכלול נזלת, נוזל לאחר האף (ואולי כאב גרון או שיעול לאחר מכן), כבדות בראש ותחושת צריבה באזור הסינוסים. גודש באף מתפתח כאשר דלקת משפיעה על כלי הדם בתוך האף והרקמות באף מתנפחות. שיער כלבים וחתולים הם אלרגנים שכיחים שעלולים לגרום לתסמיני אלרגיה, כולל גודש באף.

ספריי מלח שימוש בתרסיס מי מלח יכול לסייע בהפחתת דלקת ברקמות האף ולהפחתת נפיחות. בעוד אקופרסורה אינו מרפא הצטננות, הוא יכול לעזור להקל על לחץ הסינוסים.

אם אתה משתמש בהם ברציפות במשך יותר מ-4 או 5 ימים, האף שלך יהפוך מחניק יותר. ישנן דרכים רבות להקל על אי הנוחות הנגרמת על ידי גודש באף.

זה יכול גם להפחית את התפשטות הנגיפים ולהפחית דלקת וליחה בחלל האף

מרי פט פרידלנדר, MD, תוכנית עוזרת, הוסיפה שכאשר מתרחש גודש באף, ישתחרר יותר ריר מהאף כדי להסיר כל דבר מעצבן – זה עשוי להיות וירוס (כגון הצטננות או שפעת), אלרגנים או סינוסים הנגועים על ידי מנהל תוכנית מגורים משפחתית של סנט מרגרט בפיטסבורג על ידי UPMC. מזונות המכילים קפסאיצין יכולים להקל זמנית על גודש באף. למרות שזה עשוי לקחת קצת מאמץ כדי להרחיק חיות מחמד מהחדר שלך, זה יכול לעזור לך לנשום טוב יותר בלילה.

נוגדי גודש זמינים ללא מרשם כמו תרסיסים לאף ותרופות דרך הפה

הם מקלים על גודש באף על ידי הפחתת נפיחות של כלי הדם באף. ריר האף עושה עבודה חשובה בשטיפת חיידקים מהאף ומהסינוסים. למרות שאנטיביוטיקה לא עובדת עבור הצטננות, היא עשויה להיות נחוצה אם לילדך יש דלקת באוזן או בסינוסים לאחר הצטננות.
למידע נוסף בתחום של תרופות סבתא באפשרותך לבדוק ב- trufotsavta.co.il

מחקרים הראו שהוא יוצר לחץ מוגזם במעברי האף

מה שעלול להוביל לנוזל מהאף לתוך הסינוסים. "היתרונות של שטיפת האף גדלים ככל שאתה משתמש בו", מוסיפה זפאר, ומציינת שגם שימוש בקרם לחות יכול להיות יעיל. לפיכך, המטרה של כל אפשרות להקלה על גודש באף היא לשחרר או להסיר את הריר הזה כדי שתוכל לנשום בקלות רבה יותר. כאילו כולם מצוננים בתקופה זו של השנה, מה שאומר בהכרח אף סתום.

אתה יכול גם לקבל את היתרונות של חמאם טורקי (ב-0$ ובבית) עם מקלחת חמה

אז נסו לבלות לפחות חמש דקות באווירה החמימה של המקלחת שלכם כל בוקר וערב. זה גם יפחית את זרימת הליחה מהאף וימיס ליחה בריאות, מה שיקל עליהן להשתעל. כפי שמומלץ לרוב, ויטמין C הוא אמצעי מניעה יעיל נגד הצטננות מכיוון שהוא מחזק את המערכת החיסונית.

בגלל שיש כל כך הרבה וירוסים שגורמים להצטננות

לילד בריא יש בדרך כלל שש עד עשר הצטננות בשנה בערך. שלבו מרכיבים בנוסחה הנקראת מאסטר טוניק או פייר סיידר כדי לעזור לכם להילחם בהצטננות בחורף הזה. הנשיא נוטל תרופות ללא מרשם רגילות לטיפול בסימפטומים שלו. מרק עוף מדכא דלקת תאית ומקל על תסמיני הצטננות.

 

תוכן עניינים

פוסטים נוספים:

ואדי ניסנאס

בנוסף, הסופר סמי מיכאל לקח אותנו לסיור ייחודי בשכונה, שהוביל אותנו בסמטאות המתוארות בספרו "בהשראת ואדי ניסנה", בו הוא מתאר את הסמטה כ"מקום של דו

לקריאה נוספת »

לינה בשטח עצות בטיחות

1. 'מיקום, מיקום, מיקום': איך זה משפיע על הבטיחות שלך? למיקום הלינה שלכם יש תפקיד מכריע בקביעת הבטיחות שלכם. כאשר בוחרים מקום לינה באזור חדש,

לקריאה נוספת »
דילוג לתוכן