אצטדיון סמי עופר

העונה החדשה של "הכדורגל הישראלי" החלה בחודש שעבר, ועד כה זו הייתה עונה עם יותר מדי הפתעות. לאחר שנים של בנייה נפתח איצטדיון חדש ונוצץ בכניסה הדרומית של חיפה. האיצטדיון ממוקם על כביש 4, הכביש הראשי המחבר בין שתי הערים המרכזיות תל אביב וירושלים, כמו גם עיר הנמל הארץ.

בנוסף לאירועי ספורט, באצטדיון סמי עופר ניתן לערוך גם אירועים עסקיים וחתונה –
לכן מי שמחפש מקום לאירוע עסקי בחיפה, עליו לשקול בחיוב לערוך את האירוע העסקי בסמי עופר.

אצטדיון סמי עופר ממוקם בכרמל

אם אתם משתמשים בתחבורה ציבורית, סעו ברכבת מהתחנה או לחלופין סעו בקו המטרו 1 לכיוון דרום למרכז העיר חיפה. הת'ה כרמל נמצא במרחק הליכה מהאצטדיון בכביש 4 ותחנת האוטובוס נמצאת במרחק הליכה. לחלופין, תוכלו לרדת בתחנת אוטובוס ליד קניון האשה, הנמצא במרחק של 5 דקות הליכה מהאצטדיון. האצטדיון משמש בעיקר כמקום ספורט ומשמש את נבחרת ישראל המציעה מגוון אירועי ספורט כגון משחקי כדורגל, משחקי כדורגל וקונצרטים. האיצטדיון שימש גם לנבחרת ישראל, ומשחקי בית וחוץ נערכו שם על ידי מועדוני מכבי חיפה והפועל העיפה. שתי הקבוצות הללו זכו באליפויות הכי רבות והן בין המועדונים הישראלים המצליחים ביותר. הם השתתפו פעמיים בשלב הקבוצה של ליגת האלופות ושיחקו הן בליגת העל הישראלית והן בדרבי בתל אביב, שניים מאירועי הספורט הגדולים בישראל.

שני המועדונים הללו שלחו את מירב הנציגים לנבחרת לאורך השנים ואת שני המצליחים בתולדות המועדון.

הם גם הובילו זה את זה העונה

עם נוכחות ממוצעת של 1.5 מיליון אוהדים למשחק, הגבוה ביותר בתולדות המועדון והשני בגודלו אי פעם בישראל, אחרי 2.2 מיליון סיטי FC. למעשה, זו הנוכחות הגבוהה ביותר שנרשמה אי פעם במשחק ביתי בין שני המועדונים באצטדיון סמי עופר בירושלים.

הקבוצה הביתית התמודדה מול הפועל עכו בליגת אל וניצחה 2: 1 מול 1.5 מיליון צופים באצטדיון סמי עופר. השנה, המשחק בין שני המועדונים רשם את הנוכחות הגבוהה ביותר למשחק ישראלי.

נכון לעכשיו הנוכחות באצטדיון סמי עופר לליגה אל העונה היא 1,993,000. רף שני מיליון בוודאי יישבר ביום שני כאשר הקבוצה הביתית תתמודד מול הפועל עכו בשלב השיבה של רבע גמר ליגת האלופות.

אתה יכול לקנות כרטיסים למשחק מכבי חיפה באינטרנט או בטלפון

אבל עשה לעצמך טובה ותראה את המשחק באצטדיון החדש. אתה מסתכל טוב על האוהדים הזועמים שמקללים את המגרש אחרי הבעיטה ואווירה נהדרת בדרך חזרה לליגה הראשונה. מצא את עצמך במים שורשי כריש השנה וקנה כרטיס לראות את הפועל-חי באצטדיון סמי עופר ביום שני בלילה בשעה 19:30.

הדעות, העובדות ותוכן המדיה מוצגים אך ורק על ידי הכותב, ו- JewishBoston אינה מקבלת אחריות על תוכנם ואינה מייצגת את דעותיהם או עובדותיהם של המדיה או התוכן.

האיצטדיון הלאומי של רמת גן בחיפה

הידוע גם בשם אצטדיון סמי עופר (בעברית "אצטדיון סמי עופר"), הוא אצטדיון כדורגל בעיר חיפה. המקום עונה על כל דרישות פיפ"א ואופ"א למשחקים בינלאומיים והוא מדורג כגבוה ביותר בקטגוריות אצטדיון אופ"א. נבחרת ישראל ונבחרות ישראל יכולות גם לשחק שם משחקי בית, אך על המקום להתנהג באופן שהופך אותו כשיר לפיפ"א או לאופ"א להחשיב אותו כשיר למשחקים בינלאומיים. בנוסף למשחקי כדורגל בינלאומיים ולמשחקים לאומיים, הוא שימש גם כמגרש אימונים של התאחדות הכדורגל הישראלית (צה"ל) ונבחרת ישראל בכדורגל.

זה פרקטי

מודרני, טכני, שיפר מאוד את חווית המאוורר והוא פשוט בניין יפה. אם לנסח זאת במונחים באנגלית חדשה, זהו אצטדיון פוקסבורו סאליבן – שייפר (שהחליף את אצטדיון ג'ילט בשנת 2002) הישן, שיש אומרים, ירד מהביוב – שגרם למעידה של טויוטה קאמרי 1989. צפו בסרטון למטה כדי להציץ לאחור על ההיסטוריה של אצטדיון סמי עופר והיסטוריה שלו.

הטיוטה הסופית הוסכמה בשנת 2009 והייתה אמורה להסתיים באביב 2013

אך כמה עיכובים עיכבו את סיומה עד קיץ 2014. באמצע יוני 2014 הודיעה העיר חיפה על סיום עבודות הבנייה באצטדיון. והגדילה את עלויות הבנייה שנותרו. ממשלת ישראל העמידה את העלות על 430 מיליון שקל (בערך). האצטדיון נקרא על שמו של איש העסקים העשיר סמי עופר, שסיפק חלק נכבד מהמימון תמורת זכויות שמות. האיצטדיון בפאתי הדרום של חיפה נבנה לכבוד היזם והפילנתרופ סמי עופר, שנפטר בשנת 2011, והיה מצויד ב -20 מיליון דולר אמריקאי. בנוסף ליצירת בית מודרני חדש להחליף את אצטדיון קריית אליעזר הישן עבור מכבי הפועל חייבה, אצטדיון סמי עופרס הוקם כזכר לאיש העסקים המייסד ומייסד אוניברסיטת תל אביב ונבחר לכבוד בנו סמי .

תוכן עניינים

פוסטים נוספים:

דילוג לתוכן