א שאם פסטיבל האוכל הערבי

העיר חיפה מתכוננת לאחד השפים ופסטיבלי האוכל המובילים בעולם, פסטיבל האוכל הערבי, המציג אוצרות קולינריים אזוריים שהועברו לדורות עם טוויסט מודרני. האירוע שנקרא "שאם" (בערבית ללבנט), נערך בלב שאם, המורכב ממספר ערים בלבנון, סוריה, ירדן, מצרים ומדינות המפרץ.

בתוך הפסטיבל מוגשים אוכל ערבי מסורתי

שתייה וקינוחים במגוון רחב, אך מעבר לאוכל ושתייה, המבקרים יכולים לשכוח את מה שהם יודעים על סצנת המוסיקה הערבית העכשווית. בשיתוף פעולה עם מפיקים ותקליטנים מובילים מהמזרח התיכון וצפון אפריקה, הם יצרו פסקול לפסטיבלים.

למדינות ערב יש חגים משלהם, ודבר אחד משותף: פסטיבל אלשאם, הלוקח את שמו מהעיר הקדושה שאם במזרח התיכון, הוא אחד מסדרת פסטיבלים המתקיימים בחיפה כל אחד. שנה לחנוכה ולחג המולד.

בניגוד לפסטיבלי אוכל אחרים

זה לא מתקיים במקום אחד ואפילו לא בדייט אחד, ולא מתנהג כך. מי שרוצה ליהנות מכל האוכל הערבי הפנטסטי צריך לשלם רק 35ILS (מחירי 2015). הדבר הטוב ביותר בפסטיבל האוכל בדובאי הוא שזו הזדמנות נהדרת לחקור את רחובות דובאי ולדגום אוכל ממגוון מסעדות. הם מדגימים מנות חגיגיות ממסעדות שונות ואז מקבלים תפריטים של שלוש מנות באוצרות בלעדיות מתוך 25 המסעדות שהם מגישים.

פסטיבל האוכל המרגש הזה בדובאי הרכיב כמה מהמסעדות הטובות בעיר שמגישות טעמים מהמזרח התיכון

כאן בלוח השנה של האוכל אנו יכולים למנות את החשובים ביותר – ביקורים בפסטיבלי אוכל בדובאי. זה נותן למבקרים קטע נוסף מהפעולה מעבר לאמירות האקסטרווגנטית הרגילה, ואתה יכול להיות בטוח שאתה מתכנן את הטיול שלך שם בזמן שיתלווה לפסטיבל האוכל בדובאי ואירועים מרגשים אחרים בעיר.

פסטיבל זה

הוא מקום נפלא עבור הקהילה הערבית לפגוש ולחגוג את תרבותם היפה והתוססת המשגשגת בסיאטל ומחוצה לה. קבוצה של פעילים ערבים-כלדים מארגנת גם פסטיבל ערבי-כלדי שנתי בהרט פלאזה שבמרכז העיר דטרויט. השפים של טבלט קשורים לאינקס של לבנון, פסטיבל אוכל מבוסס לבנון בביירות, לבנון. בפסטיבל מוצג פרויקט חומוס, המזוהה עם אחת המסעדות הפופולריות ביותר בביירות – אלקסים.

יעד נוסף שתוכלו להוסיף לרשימת הפסטיבלים הקולינריים הטעימים שלכם

הוא פסטיבל האוכל בדובאי, שמתקיים בדרך כלל בפברואר או במרץ. אם התמזל מזלכם להיות בישראל לאחד מפסטיבלי האוכל והשתייה הללו, תהיה לכם ההזדמנות לטעום כמה מהמנות הטובות ביותר במדינה.

כמו בשנת 1994

העיר השלישית בגודלה בישראל חגגה את הפסטיבל הבינלאומי הערבי הראשון שלו אי פעם, פסטיבל מוסלמי נודד במהלך הרמדאן, שבמקרה נפל באמצע חג המולד וחנוכה. הפסטיבל בן שלושת הימים משך אלפי מבקרים מרחבי המזרח התיכון וצפון אפריקה לירבורן, מישיגן, שם הוצגו אוכל, מוסיקה ובידור מקהילות העיר שהוקמו לאחרונה. אלפים נהרו לבירת אמריקה הערבית כדי לחגוג את תרבות מולדתם, שם הכמיהה למוזיקה ולאוכל תפגוש באותה מידה את הפסטיבל הבינלאומי הערבי. חיפה היא העיר המושלמת לאירוח הפסטיבל, שכן אזרחי כל האמונות חולקים את הערים וחיים בהרמוניה על פי רוב.

הפסטיבל הוא פסטיבל האוכל הגדול ביותר במדינה ומשתתפים בו מיליוני אנשים בכל שנה, ומניב רווחים של מיליונים. יש עוד מה ליהנות בעיר, והעיר כולה מתעוררת עם אוכל ופסטיבלים כל הזמן.

תוכן עניינים

פוסטים נוספים:

גלישה בחופי חיפה

החוף הצפוני של ואהו הוא נקודת גלישה אגדית עם כמה מאתרי הגלישה הפופולאריים ביותר בהוואי, כולל וואיקיקי, וואיפאהו, קאילואה-קונה, חילו ואוהא ביץ '. חוף הרצליה

לקריאה נוספת »

חצי מרתון חיפה

ב -15 במרץ, מרתון ירושלים השני יביא אלפי רצים, ישראלים ותיירים, לבירת ישראל. חגיגות אחרות כוללות טקס והתבוננות בכמה מהרגעים הזכורים ביותר בתולדות המירוצים בישראל

לקריאה נוספת »
דילוג לתוכן