בניית מתקני ספורט לילדים

במידת האפשר, מאמנים, הורים ומטפלים אחרים יכולים לעזור להבטיח לספורטאים לשמור על מרחק פיזי מתאים. עבור ספורטאים צעירים, תוכניות ספורט נוער צריכות לעודד הורים ובני בית אחרים לפקח על ילדיהם כדי לוודא שהם שומרים על מרחק גופני ולנקוט באמצעי הגנה אחרים, במיוחד כאשר ילד צעיר נמצא במכונית המים או עם הורה או מטפל. בני נוער מבוגרים צריכים להיות מסוגלים לעקוב אחר ההוראות כיצד לעשות זאת ולא לחלוק בקבוקי מים.

תוכניות לילדים צריכות לספק סביבות ומשטחים בטוחים וקלים לתחזוקה. אזורים מיוחדים ומתקני מעונות יום עם טיפול בילדים וגני שעשועים רצויים. זה יהפוך את מתקני הספורט לנגישים יותר למשפחות ויציע לילדים למה לצפות.

עדיפויות ספורט העיצוב של מתקן הספורט המקורה שלך חייב לקחת בחשבון את החשיבות שילדים

נשים וגברים מייחסים לביצועים שלהם. כידוע בדרך כלל, תהליך התכנון והעיצוב של מתקני ספורט הוא עבודה מסובכת הדורשת התייחסות מדוקדקת לפרטים בכל פינה במתחם.

מאמר זה מנתח את הצעדים שננקטו במוסקבה ליצירת סביבה אדריכלית ועירונית נוחה

בשיתוף פעולה עם קרן המידע לבניין (בכיר ב- RTS) פורסמו קבצי מידע על בנייני RT, קבצי מידע על שירותי בניין HEVAC ותיקי אינפורמציה על הקמת מתקני ספורט. המדריך לבניית מתקני ספורט פורסם על ידי משרד החינוך והתרבות, שסדרת הפרסומים שלו על מתקני הספורט היא "יסודות המידע לבניין RTS האב". הסדרה כוללת הנחיות לתכנון ובניית מרכזי שחייה, מגרשי קרח, שונים זירות ספורט, מדריכי שטח ומדריכי שטח, כמו גם על העיצוב האוניברסלי והנגישות של מתקני ספורט.

ישנם 36,000 אתרי ספורט רשומים בפינלנד, 75% מהם נבנים ומתוחזקים על ידי עיריות. הבחירה בתוכניות ובספורט המוצעים במתקן שלך יכולה להיות מאתגרת.

יצירת מתקן ספורט משפחתי יכולה להיות קשה יותר ממה שרבים מצפים. אם אתם מעוניינים שמתחם הספורט שלכם ימשוך משפחות עם ילדים, זה המקום בשבילכם. ל- SFM היסטוריה ארוכה של ייעוץ לניהול אתרי ספורט פוטנציאליים.

עבור אנשים רבים, ההזדמנות להתאמן בסביבה בטוחה, נקייה ומבוקרת היא חלק חיוני בחיי היומיום שלהם. מבוגרים משתמשים במשחקי פנאי, מועדונים וליגות כמקור להתעמלות, הפגת מתחים והתרגשות.

שלא כמו ענפי ספורט נוער רבים, כיום שמים את הילדים על גלגל אוגר שלא נגמר לעולם. הם עולים על הצלחת, קופצים על הגדרות ומקווים יום אחד להשיג את חלומותיהם בליגות הגדולות.

אם אינך משתתף כהורה

ילדך עוזב את הספורט. שוחחתי עם מאמנים שאינם מאמינים בגלגל האוגר ומאמינים שילדים יכולים להיות חובבי ספורט לכל החיים אם הם רשאים ליהנות. בין אם בחצר האחורית שלך ובין אם במתקן ספורט, מקום פרטי להתאמן בו ללא הסחות דעת יעזור לילדים שלך להשתפר וליהנות יותר. תחושת המשחק הזו לא רק תגביר את המוטיבציה שלהם להשתפר בספורט, אלא גם תגביר את הביטחון העצמי הכללי שלהם ותעודד אותם להצטרף לקבוצת הספורט או הליגה בבית הספר.

אם ילדכם כבר בקבוצת ספורט ורוצה להצטרף לאחרת

יש אפשרויות לביקורת בונה על המגרש, ברכב או אפילו לנסיעה עם מאמן וקבוצה. אנו יודעים ממחקר שלילדים שמתאמנים יש יתרונות רבים מספור. בשנת 2011, מיזם פרויקט המשחק שלנו במכון אספן התכנס בין מנהיגים מכל תחומי החיים האמריקאיים, כולל ארגוני ספורט גדולים, כדי לזהות דרכים לבנות קהילות בריאות סביב הספורט. התחלנו בגיוס גישה לפעילויות ספורט איכותיות לכל הילדים ללא קשר למיקוד או ליכולתם.

נערים ונערות רבים שואפים כיום להיות כוכבים

והם מקבלים את הספורט כמגביר ביטחון גדול עבור ספורטאים צעירים שאפתנים, והספורט ממלא תפקיד מרכזי בצמיחה ובפיתוח חייהם של צעירים. ילדים כיום זקוקים ליותר מתקני ספורט מכיוון שעדיף להם להקדיש את זמנם לעסוק בספורט מאשר לדבק למסכים, לישון וללכת לדברים שמסבכים אותם לצרות.

יש עדויות לכך שמתבגרים שיש להם זמינות טובה יותר וקרבה למתקני ספורט נוטים יותר להיות פעילים פיזית מאשר מתבגרים עם זמינות ירודה של מתקני ספורט

תוצאות מחקרים שנערכו בארה"ב [26, 27], הונג קונג [28], אוסטרליה [29] והולנד [30, 32] הראו כי זמינות מתקני הספורט קשורה באופן חיובי להשתתפות בפעילות גופנית בקרב מתבגרים. מתבגרים גרינלנדים הראו כי לזמינות מתקני ספורט מקורה יש קשר חיובי עם פעילות גופנית חזקה והיא קשורה לפעילות גופנית בינונית עד נמרצת [33]. מטרת מחקר זה הייתה לחקור את הקשר בין קרבה למתקן ספורט מסוים לבין השתתפות בפעילות ספורטיבית מקבילה בקרב צעירים בגרמניה. הזמינות של מתקני ספורט מקומיים תלויה במאמצים פרטניים ופוליטיים. השוואות פשוטות בין ילדים המתגוררים בקרבת מתקני ספורט לילדים המתגוררים רחוק אינם נותנים לנו הערכה מהימנה לגבי הקשר הסיבתי בין מרחק ופעילות גופנית אצל ילדים.

כדי להימנע ממבחר לטיפול (במילים אחרות, כדי למנוע דעות קדומות הנובעות מכך שסוגים מסוימים של הורים רוצים שילדיהם יתעמלו ויתגוררו בסמוך למתקן ספורט), התאמנו את שתי הקבוצות להבדלים הרכב השילוב שלהם (דיון במשתנים משתנים נמצא בלוח הנתונים. שיטת האומדן השוותה את הפעילות הגופנית של ילדים החיים בסביבת מתקן הספורט הקרוב לזו של קבוצת הטיפול עם זו של ילדים החיים בקבוצת הביקורת הסמוכה למתקן הספורט. .
למידע מורחב בנושא של אלו את ניצן ובניית מתקני ספורט לילדים יש לבדוק כאן: elo-nit.co.il

אני לא יכול לומר בוודאות

אבל ספורט עלית יכול להיות הראשון שמושך הורים, לפחות מבחינת העיצוב. במובן מסוים, הרעיון של ספורט עלית מזכיר את מתקני הבייסבול מליגת העל. מציעים כל כך הרבה אפשרויות לסעודה ובידור שהם סופגים את הכסף שמישהו אחר יבזבז מדי לילה במתחם הכדורים.

תוכן עניינים

פוסטים נוספים:

עיר הבירה

תוכנית עמיתי עיר הבירה (CCFP) היא יוזמה של ראשי ערים למשוך אנשי מקצוע צעירים ומוכשרים מתחומים קשורים לעיר וושינגטון הבירה. המענקים מהבירה מתמקדים בתחומים הקשורים

לקריאה נוספת »
דילוג לתוכן