גלישה בחופי חיפה

החוף הצפוני של ואהו הוא נקודת גלישה אגדית עם כמה מאתרי הגלישה הפופולאריים ביותר בהוואי, כולל וואיקיקי, וואיפאהו, קאילואה-קונה, חילו ואוהא ביץ '.

חוף הרצליה פופולרי מאוד גם בקרב הגולשים, אך בקיץ הוא נהדר כשהגלים טובים ויש מעט גולשים אחרים. עם זאת, חוף הרצליסא מלא בגולשים מהאזור בקיץ, כשהם מושלמים, וזה יהיה נהדר אם הם היו טובים בחורף והיו פחות גולשים אחרים.

הרופא בקליפורניה שהביא את הגלשן הראשון לישראל בשנות החמישים יכול לומר בבטחה שהישראלים הפכו למדינה שגילתה גלישה בעצמה

וברגע שהגלים מסתדרים, החוף זרוע גולשים מכל. יכולות. זה איכשהו טוב, כי ישראל היא אגו – סביבת גלישה פאסיבית חופשית וגולשת באנרגיה.

בתי ספר לגלישה מצפים לחופי העיר

גלשנים נראים בדרך כלל על טוסטוסים, ואופנת גלישה היא חובה כמעט עבור תלמידי סן דייגו. יש מסעדות וברים בנושא גלישה בכל פינה בחוף הים ונראה שהעיר כולה נגועה מההתרגשות כשהגלישה גבוהה. בכל יום שאפילו גל קטן צפוי, תוכלו לראות מאות גולשים, שרבים מהם אינם נעוצים בימי חול. אמנם יש שונית אלמוגים חשופה מעט, אך הגלים נשברים רחוק מאוד מהחוף, כך שגם אם כן, הם אינם גדולים מדי.

אם ברצונכם לנסות לגלוש

תוכלו לשכור ציוד, לשכור שיעורים מחברת גלישה מורשית בחופי לה ג'ולה, או לשכור לוח ולקחת שיעורים בבית ספר לגלישה על החוף. אם אתם גולשים בפעם הראשונה וכישורי השחייה שלכם מוגבלים, צאו לחוף התחתון החולי ושקלו האם להתחיל עם גוף גוף (המכונה גם לוח בוגי) או ראש הפוך על החול בתחתית החופים . לא קשה למצוא חנויות גלישה שמשכירות בוגי, לוחות וגלשני סופט בסגנון שנות השבעים. בעיר זו תוכלו לחוות חווית גלישה יוצאת דופן ואם אתם רגילים לציוד בעל ביצועים גבוהים, אינכם צריכים להביא אותו או לקנות אותו עם ההגעה.

Maravi ממוקם בדרום תל אביב והוא החוף החולי האחרון לפני יפו

מכיוון שאין שום דבר בקרבת מקום וחוף מבודד, אין מה לגלוש חוץ מהגלים וממש מנות הגלישה הטובות ביותר שתמצאו ממש על החוף. אל תשכח לארוז ארוחת צהריים קלה ומעט מים, כי עם כל הגלים האלה תמצאו ממש כל גלישה וארוחות טובות.

חוף זה מציע גלי שמאל וימין וגם לא תמצאו שום מחסה מפני רוח החוף. החוף הדרומי ביותר בעיר נמצא על חוף פרטי משלו, באמצע העיר והגלים שנכנסים מושלמים לרכיבה על סוסים.

תוכלו לטעום טוב מהספורט הזה על ידי רכיבה על הגלים השוברים במים הלבנים ממש מול החוף

ב- La 8 Surf Shop יש ציוד שניתן להטעין, להדוף ולהעביר לכל הכיוונים הנכונים. אתה יכול לשכשך לתוך הגלישה או פשוט לדחוף מהחוף – בקצה רצועת חוף ארוכה.

למד על מקורות הגלישה בהוואי ואיפה לצפות במקצוענים ולקחת שיעורי גלישה במהלך הביקור שלך

למידע נוסף על גלישה בישראל, עיין במצלמת הגלישה שלנו למידע נוסף על מחנות הגלישה הטובים ביותר בישראל ושיעורי גלישה בארץ. זה יכול לתת למי שמנסה לעלות על גלישה בראש טוב לפני שהוא נרשם לקורס גלישה או מחנה גלישה. גלשן וחליפת צלילה מסופקים והמדריך יעזור לך לגלים – במובן האמיתי של המילה – ואתה תחזור לסירוגין תוך זמן קצר.

תוכן עניינים

פוסטים נוספים:

חלוקת דירה בגירושין

בסרטון האקדמיה לגירושין של היום, אנו מדברים על האופן שבו תוכלו להתמודד עם מצבכם העתידי לאחר גירושין אם אתם חולקים בית. עורכי דין לגירושים באריזונה

לקריאה נוספת »
דילוג לתוכן