גן החיות הלימודי

חלקתי יתרונות רבים של ביקור באקווריום, אך כעת הגיע הזמן לבחון מקרוב את גני החיות. אני רוצה מחקר קפדני על יעילות גן החיות כמוסד חינוכי רשמי ומתוסכל מחוסר המחקר על השפעתם של אקווריומים על חינוך הילדים, במיוחד עבור אלו שרוצים לראות בו אלטרנטיבה לבתי ספר מסורתיים כמו בתי ספר ציבוריים. .

צוות גן החיות מנסה לספק מידע חדש על בעלי חיים ולעודד אנשים להתעניין בבעלי החיים עליהם הם לומדים. נסו לחבר בין מבקרים ובעלי חיים בגני חיות באופן שמיטיב עם שמירת חיות הבר.

תוכלו להציג את הנושאים שלמטה או לבקר באתר המוסד כדי ליצור קשר ולהציג אותם. זה יהיה מועיל אם אתה יכול לבדוק במהירות באתר גן החיות המקומי שלך אחר פעילויות למידה רבות של גן החיות במהלך הביקור שלך.

מורים ותלמידים עמיתים יכולים להיות גם מקורות מידע זה לזה

ואם אתם מגיעים לגן החיות ומביאים את התלמידים לחקור את החיות, הם יכולים להפוך למדריך שלכם. בקשו מהתלמידים לבצע מחקר במהלך ביקורכם ובחרו אילו בעלי חיים יימצאו בגן החיות שלכם. אמור להם שעליהם לקרוא על כל חיה במידע שנמסר בגן החיות ואז תן להם סיכום פשוט של אותה חיה. גלה אודות האפשרויות בגני חיות ואקווריומים באזור ההתמחות שלך הכרוך בטיפול בחיות בר ובעלי חיים בשבי, כולל האפשרויות הזמינות בהן תדון לאחר פגישה עם בעלי החיים.

שאל שאלות על ידי שיחה ישירה עם מומחה מנוסה לשימור או על ידי שאלת שאלות באתר גן החיות

אליהן תוכל להתקשר בבית. מצא גן חיות בגן החיות שבחרת בו ילדיך יוכלו לשקוע בבעלי החיים וללמוד עליהם ועל חיי היומיום שלהם ממטפלים ומחנכים, כמו גם על בעלי חיים המסופקים להם על ידי אנשי חינוך.

אגודת אודובון מארגנת אירועי מפקד ברחבי ארצות הברית מדי שנה

וגני חיות עובדים עם קבוצות אלה על מנת לארגן אותם באזורכם. למידע נוסף על מתי מפקד הציפורים מתקיים השנה ומה ניתן ללמוד עליו כאשר אתה משתתף במפקד ציפורים. מכיוון שגן חיות רק לוקח בעלי חיים חולים, זקנים, נטושים, התעללות או פצועים, ילדים בגן החיות של פופקורן יכולים ללמוד על ההשפעות של בני האדם על בעלי חיים. תוכנית ZooMobile מביאה שגרירים חינוכיים ובעלי חיים למחוזות הסובבים כדי לעזור להם – מפגשים קרובים למי שלא עשוי להגיע לגן החיות. יש להם גם תוכנית צ'אט של בעלי חיים המאפשרת למשתתפים ללמוד יותר על כמה בעלי חיים גדולים יותר שמבקרים בגן החיות בבית, כמו אריות, נמרים, פילים וקרנפים. האג'נדה הנסתרת של גני חיות היא שאנשים מתחברים לבעלי חיים ובסופו של דבר מטפלים טוב יותר בכוכב הלכת המשותף שלנו. אנו מקווים כי תלמידים שלנו ירגישו השראה זו, במיוחד סטודנטים המשתתפים בפעילויות הלמידה הממוקדות שלנו בגן החיות, ואנו רואים בכך הזדמנות לעורר את הקהילה שלנו ליצור עתיד טוב יותר לחיות הבר. המשך לקרוא כדי לשפר את כישורי השפה והשפה שלך, תן לחושים שלך לגלות עוד על בעלי החיים בגן חיות בו ביקרת בילדותך.

למד כיצד גן החיות של פוטר פארק פועל עם שירות הדגים וחיות הבר בארה"ב וארגוני שימור אחרים

כדי להגן ולהגן על יותר מ -1,000 מינים של ציפורים, יונקים, זוחלים ודו-חיים. בנה גן חיות: גלה את הטכניקות המדהימות שבעלי חיים משתמשים בבניית מבנים ולראות כמה מן החיות במוזיאון הארי פוטר להיסטוריה של הטבע. בעזרת לגו, חומרי יצירה ואפילו אוכל תוכלו לבנות לבני חיות בעצמכם.

הכינו חוברות קטנות ותנו לילדיכם לצייר בגן החיות, או התייחסו לגיאוגרפיה וצרו חוברת קטנה. קבל השראה: השתמש בביקורך בגן החיות כדי לעודד את ילדך לבחור בעל חיים מאזור גיאוגרפי שתוכל ללמוד עליו יותר.

תנו לילדכם להתאים את קווי הלמידה בגן החיות שאתם מציירים

על סמך מה שלמדתם עליו. יש ילדים שלא אוהבים ללמוד על בעלי חיים, הם אוהבים להתבונן בהם ומטרידים אותנו כשאנחנו אוכלים ארוחת צהריים או חטיפים, והם אוהבים לתרום כאשר הם לומדים עליהם. אז הציפייה של בעלי חיים בגן חיות היא שהם תמיד נופלים. בכל פעם שניגשנו לגן החיות בעבר, ילדינו חשו פחד כשראו מין שמעולם לא ראו או כשניגשו לחיה מסוימת.

גן החיות הוא מקום נהדר לסטודנטים בעלי מוטיבציה לצאת ולחקור את העולם על ידי ספיגת כמויות אדירות של אטרקציות בבת אחת. לא חסרים צלילים וריחות בגן החיות, אפילו לא בגן החיות.

תוכן עניינים

פוסטים נוספים:

מהם ממתקים ממותגים?

ממתקי קידום מכירות מגיעים בצורות רבות – כולל ממתקים ממותגים, ממתקים לקידום מכירות, סוכריות על מקל מותאמות אישית של אריזות מתוקות, עוגיות הון מותאמות אישית,

לקריאה נוספת »
דילוג לתוכן