החג של החגים

חגיגת חג המולד בסוף דצמבר היא בהחלט חגיגה קיימת שמתקיימת כל הזמן בימי ההיפוך החורפיים, אבל הקוסטה ריקה באמת התחילו לחגוג בתחילת דצמבר והקישוטים רעדו כבר חודשים. חג המולד עולה בקנה אחד עם אותו יום השנה האזרחית החדשה ובאוסטרליה, שם פופולרי לחנות ולצאת לחופשות חוף בקיץ.

אם 25 בדצמבר חל בסוף שבוע

יום חול קרוב עשוי להחליף את החג, אך אם זה עולה בקנה אחד עם חג ציבורי, לא ניתן להכיר בו כחג חלופי. אמנם לא חובה, אך ישנם מעסיקים המציעים חופשה בתשלום לעובדיהם בחגים פדרליים כחופש חופשי – בתשלום חופש לעובדים.

הנוסעים השנתיים יכולים למשוך עד 10 דולר על אוכל שאינו מזומן ומשקאות קלים

והטבות AP יהיו זמינות החל מה -3 בדצמבר 2020. בשנה שעברה הצטרפו לראשונה מספר דוכני מזון למזנונים. בשנת 2020 יתקיים "מטבח חג" המגיש מגוון מאכלים כמו מרקים, סלטים, כריכים, מאפים, קינוחים ועוד.

EPCOT החג הבינלאומי הפיץ מבחר עוגיות במקומות שונים בפארק. החג קוקי ספאל מזמין אתכם למסיבה להתנסות בעוגיות טעימות בתערוכה העולמית.

תענוגות לחג המולד הם גם חלק מהפסטיבל, הכולל מטבחי נופש הפזורים ברחבי העולם, המוגשים על ידי צוות ה- EPCOT הבינלאומי לחג במקומות שונים בפארק, ותפריט בערב שיעזור לכם למצוא אותו. .

אם אתה הולך לפרוץ כל חג המולד

התחל לתכנן את חגיגות סוף השנה, כגון ערב חג המולד וסילבסטר. בדוק את לוח השנה הבין-דתי כדי להימנע מקביעת פגישות בחגים חשובים וצור לוחות שנה נפרדים המוצגים במקום עבודתך. העלה את החגים שהעובדים שלך חוגגים ללוח השנה הארגוני שלך ותכנן תוכניות להמשך. זה יכול לעזור לך להימנע מהצבת חגיגת סוף השנה לחג שעשוי לחול בדצמבר.

שיחה עם מבוגרים וילדים החוגגים חגים שונים יכולה להיות דרך נפלאה להבין כיצד כל חג מתורגל ומה המשמעות עבורם

שיחות עם אנשים החופשים עם משפחותיהם, חבריהם ועמיתיהם – עובדים במקומות שונים בעולם. שוחח עם מבוגרים וילדים שחוגגים חגים שונים וזה יכול להיות משאב נהדר להבין כיצד חגים אלה מתנהלים, כיצד הם נועדו עבורם, מה משמעותם למשפחתם וחבריהם במדינות אחרות.

שקול לקחת את ילדיך לחופשה לאחד מיעדי החג הפופולריים ביותר בעולם, כגון חג המולד, ערב השנה החדשה, חג המולד או חג הפסחא. כמה חגים שלא ניתן לכסות במאמר אחד הם החגגים ביהדות, באיסלאם, בהינדואיזם ובבודהיזם, לכן חקור גם אותם.

בקר בכפר חג המולד בהרפתקאות אמריקאיות לכל הטרדות בחג וקנה חגים

מזכרות בנושא. מסע החגים של אולף מסע נבלות מזמין את האורחים לחצות את התערוכה העולמית בחיפוש אחר מסורות חג שנעקרו על ידי אולף. חווית חופשה משפחתית זו מאפשרת לאורחים לקנות מפות ומדבקות ממקומות סחורה נבחרים, לטייל בעולם ולחפש אחר איש השלג המפורסם שאיבד את המסורת בדרך.

השנה, עגלת העוגיות לחג מציעה לאורחים אפשרות לעקוב אחר רכישתם של חמש עוגיות חג נבחרות ולאסוף בולים לכל אחת בנפרד. אוספים 5 בולים לפני סיום החג ואז מקבלים ביסקוויטים מיני ומנטה בחינם.

אם אתם נמצאים בוולט דיסני וורלד במהלך החגים, קחו את זה לאירוע שלא החמיץ במיוחד. אנו מקווים שתמצא דף זה מועיל בתכנון הטיול שלך ומקווים שתבקר באתר שלנו כדי לקבל מידע נוסף על אירועי החג האחרים שלנו ואירועים ברחבי העולם.

חג החגים מציע לאורחים תובנה ייחודית כיצד תרבויות שונות חוגגות את החגים המתקיימים בחודשי החורף

Kwanzaa הראשון מאת דבורה שוקולד מסביר את המסורות של כל חג ומראה כיצד משפחות חוגגות את המורשת האפריקאית שלהן. חג המולד בעולם מאת מרי לנקפורד מספק סקירה כיצד 12 תרבויות שונות חוגגות את חג המולד בדרכים שונות. גלה את הפסטיבל, שייערך באפקוט בין התאריכים 27 בנובמבר עד 30 בדצמבר 2020, עם מגוון פעילויות חג, אוכל, מוסיקה ובידור מרחבי העולם.

הטבטונים

שחגגו במקור את עובדי האלילים בחורף, ידועים בעיקר בזכות יול, שפירושה "סעודה", וחוגג את הולדתו של ישו, פטרון הגברים, הנשים והילדים. במקור היה פסטיבל פגאני, ולבסוף הוא הפך לחג על ידי הכנסייה הרומית-קתולית במאה ה -16 ומאוחר יותר ליום חג המולד.

כשהקונגרס הכריז עליו כחג ציבורי בשנת 1870, הוא נחגג ב -11 בנובמבר, היום הראשון של נובמבר. הקונגרס הכניס מחדש את החג בשנת 1973 לתאריך המקורי שלו ב- 11 בנובמבר, ואילו יום הוותיקים היה כה פופולרי שהוא הועבר ליום שני, שהחל בשנת 1971.

תוכן עניינים

פוסטים נוספים:

דילוג לתוכן