הפארק האתגרי x park

BOUNCE מעז בקפיצה הבאה לקיצוניות העממית – קפיצה עם אדרנלין – באקס הראשון – פארק איקס פארק. עוצב על ידי חברת עיצוב מסלולי המכשולים המפורסמת בעולם, מסלול XPark כולל 15 קטעים שונים, המורכבים ממסלולים שונים המתאימים למתחילים שיעזרו לרצים חופשיים להתקדם.

מגנים מטופחים ועד טיפוסים קשים המשתרעים לגבהים מתנשאים מעל האוקיאנוס השקט, יש הכל. יש גם מגוון מכשולים שונים, כמו טיפוס, סלעים ואפילו מגלשת מים.

דונאט מחפשים מכשולים חיצוניים 15 עד 18 מטר באוויר; ל- X Park גובה מינימלי של 125 ס"מ

מכשולים מסוימים דורשים חוזק, מהירות וזריזות וייתכן שלא יתאימו לכולם. מטיילים מנוסים במיוחד, לעומת זאת, יודעים שכדאי ליהנות מהנופים הנפלאים ולהתפאר בזכויות אם תצליחו לחתום על ספר הרישום הנחשק בין הפסגות.

לאלה המחפשים אתגר, פרנקים בחינם ונערכים מדי שבוע ניסויי זמן בפארקים ברחבי בריטניה. אזור פארקור מיועד לריצת מאסטר בחינם וכן למגוון פעילויות אחרות לילדים ומבוגרים.

יש גשר נופי שחוצה את באפלו קריק כדי שהמשתמשים יוכלו ליהנות מהשביל, ויש מספר שבילים שמשתמשי השביל יכולים לגשת אליהם.

בפארק יש גם כיסא גלגלים חול מיוחד השמור למי שרוצה ללכת כשהחול יבש וזקוק לעוזר שידחוף אותו

אם אתם מחפשים יותר מסתם פיקניק להירגע בו, פה הלטאה הוא הטיול המושלם אם תרצו. טיול בפארק מפלי נוג'וקי יכול לקחת רק כמה מאות מטרים קדימה ואחורה, אך הפרס נשכח כשרואים את המפל המרהיב באורך 80 מטר. מי שרוצה לקחת את הציוד שלו ואת כל השאר בתיק גב צריך אישור בחזרה לארץ.

כניסה לפארק X פועלת כמו כל אזור אחר ב- BOUNCE ובעלת יכולת מוגדרת להבטיח בטיחות וחוויה נהדרת לכל הלקוחות

בפארק הטקסים של CMP Talladega, המבקרים יכולים להירשם לשיעורים, לצפות בפעילויות שונות, להירגע ואפילו להציע תוכניות אסטרונומיה מיוחדות בערבים רבים ממאי עד ספטמבר. הפארק אפילו משמש ככיתה לתוכניות המותאמות לתכנית הלימודים בבית הספר. זה הופך אותו ליעד אידיאלי עבור צופי כוכבים שאוהבים את השמים החשוכים, כמו גם עבור אסטרונומים.

הפארק כולל גם ביתן פיקניק מקורה ואזור חתירה הפתוח מיום הזיכרון ליום העבודה

שימו לב כי רכיבה על סוסים אסורה בהחלט בפארק, אך השטח שמסביב מותר לרכיבה על סוסים. אנו מבקשים ממך להגן על אזורי הכביש והרכב המיועדים תוך שמירה על גבולות האנדרטה הלאומית מכתש השקיעה.

שביל הפירמידה באזור מתחיל בקלות יחסית מדרך השביל בגובה 620 מטר

אך מתחזק ועולה במעלה הרכס. השביל מתפצל ותוכלו לבחור לקחת את שביל הסיבוב היחיד בעיקר לפסגה או לשביל קורונה דה לומה. בגלל הגבעות הרבות בדרך באזור זה, הגישה לקרקע קשה מעט. אין גישה לשביל הרצה הקרה, לכן עליכם להתנתק מהדרך הזו.

מערכת שבילי הערוץ המקומית מציעה מגוון מסלולים קלים להליכה

כמו גם שבילים עם מדרגות תלולות לטיפוס ומפלים. אחת הדרכים הפופולריות ביותר לחיפוש הרפתקאות – המבקרים בפארק הם שבילי השימוש ביום, שתוכננו בכדי להכיל פעילויות פנאי וחינוך לכל הגילאים.

ממוקם ממזרח לפארקר בדרך שיאה

חלק גדול מהאזור הזה מוגדר על ידי הדיונות הגבוהות המרכיבות את מרכז הרכיבה של אומפקה ונמצא באזור OHV בולדרס. אין עמודים או חבלים, אך הוא מציע לרוכבים מנוסים מגוון רחב של שבילים כמו גם מספר סוגי שטח שונים. Show – Me Ride מציע לרוכבים אפשרות לחקור אזורים חדשים ומרתקים לרכיבה בסביבה קבוצתית ידידותית.

ה- Trailhead מציע הרבה הזדמנויות בהן רוכבים צעירים יכולים ללמוד כישורי טרקטורונים בסיסיים, והיורים ייהנו ממגוון רחב של שבילים וכן מגישה למרכז הרכיבה של אומפקווה. יש ראשי שבילים וחניון נגררים, חניון 4×4 וחניון נגררים.

אם אתה מבקר עם צעירים

אתה יכול לבדוק את גבולות הביטחון שלך עם קורס הג'וניור, הכולל 26 מכשולים ונמשך כשעה וחמש עשרה דקות. היכו את החום על ידי התזה במשך זמן טוב והתמודדו עם מסלול מכשולים המושלם עבור חתיכות מציאה. שלב ריצת רחוב עם מגוון תכונות שתוכל לחקור במהלך אתגר עצמאי ולתת לחצץ ולנחישות שלך להחליק למים.

תוכן עניינים

פוסטים נוספים:

מתחם ה workout

במאמר זה נבחן מהי יחידת משקולת, מה צריך להוסיף לאימון שלכם וכיצד לעצב אימון משקולות משלכם. התחל עכשיו עם אימון משקולות גוף מלא, הכולל כמה

לקריאה נוספת »
דילוג לתוכן