התזמורת הסימפונית חיפה

התזמורת הסימפונית הישראלית חיפה תעשה את תחנתה הראשונה בתולדותיה באולם הקונצרטים של סגרסטרום ביום שישי, 14 באוקטובר. תזמורת חיפה בישראל היא אחת התזמורות המפורסמות בעולם ובעלת היסטוריה ארוכה של הופעה על הבמה הבינלאומית, הן בישראל והן בחו"ל, כמו גם באירופה ובצפון אמריקה.

התזמורת הסימפונית של חיפה

שנוסדה בשנת 1950, היא אחת התזמורות הגדולות בעולם והתזמורת השנייה בגודלה בישראל אחרי התזמורת התל אביבית. בתוכנית מציינים: "התזמורת הזו, שהוקמה בשנת 1950, הפכה לתזמורת המפורסמת ביותר מסוגה באירופה ובצפון אמריקה, והיא הייתה אחראית על יותר מ -1,000 קונצרטים במדינתה.

היא עשתה דברים גדולים למען הקהילה על ידי פנייה לילדים, מתן כיתות אמן ומתן אפשרות לתושבי צפון ישראל להאזין למוזיקה של התזמורות המפורסמות בעולם, כמו התזמורת הסימפונית של לונדון והסימפוניה של ניו יורק. בעיר יש גם יותר מאשר תזמורת מכובדת; מבחינה תרבותית, בנוסף לפלאפל המפורסם שלה, היא מארחת תזמורת סימפונית, שהיא כוח חשוב באזור ומציעה תוכנית מגוונת ליותר מ -5,000 מנויים. כסולנים ומנצחים ישראלים קיבלה התזמורת את הישראלי פרס ראש הממשלה על ביצוע יצירות ישראליות מקוריות ותמיכה בפיתוח מוסיקה חדשה בישראל ובמולדתה. בנוסף להופעות בתל אביב, חיפה ועוד איטי במזרח התיכון ובצפון אמריקה, כמו גם באירופה ובדרום אמריקה, הם מופיעים גם בלונדון, פריז, ברלין, וינה, טוקיו, לונדון וערים רבות אחרות.

הקהל בכרמל יראה את התזמורת הסימפונית חיפה מבצעת את המחצית הראשונה של הופעתה הראשונה של העונה. במחצית השנייה התזמורת מנגנת את יצירתו הראשונה של המלחין הצ'כי, אותו כתבו המלחין ואשתו יצחק לקונצרט "כרמל".

התוכנית כוללת כמה קטעים מהרפרטואר של התזמורת הסימפונית חיפה, כמו גם יצירות של מלחינים אחרים והיא חלק מסדרת הופעות של התזמורת במחצית הראשונה של העונה.

בניצוחו של המנצח בוגוסלב דוידוב, עומדת על התוכנית סימפוניה עם יצירות של מלחינים כמו צ'ייקובסקי, מוצרט, בטהובן, מנדלסון, היידן, באך והסונטות והמקהלות של באך.

האקלקטיקה לא מתחילה לתאר את המוסיקה שנשמעת ברגע אחד כמו ברהמס

מלאת מקצבים והרמוניות נשמעות מרכז ומזרח אירופה, וברגע אחר תערובת של מוזיקה קלאסית וקלאסית שנראית גדולה מדי בשביל שאר התזמורת. לסימפוניה של חיפה יש רק כלי אחד, הכינור, שנראה כי יצירה היא יצירה קטנה בפני עצמה. השאר הוא רק חלל ריק, מה שהופך את המוסיקה למנותקת ולשטחית.

שתי הדרן שהתזמורת ניגנה היו כנראה החלק הטוב ביותר בקונצרט

בוגוסלב היה נדיב כשניגן סולו שלא השתלט על ידי כנר אלא נגן ויולה, כשהמנצח הוביל את הקהל למחוא כפיים מסובך במיוחד. עם הסולן רומן רבינוביץ 'התעוררה תזמורת זו לחיים, עם אקורדי סולו עולים שהגיעו לשיאם במנגינת פתיחה רחבה.

הקונצרט שנפתח ביצירות ידועות של מוצרט וצ'ייקובסקי היה מיד מאוד מרתק

והכינור אבשלום שריד ניגן את אורי ברכה, שבמחצית הראשונה של המחצית השנייה הציע סולו יפה בו תזמורת ניצחה. הקונצ'רטו לוויולה, כלי מיתר ותזמורת, שנכתב על ידי יליד חיפה, חדור חוש הומור והומור חזק, כמו גם עומק ועומק רב.

דוידוב (מבוטא "דה

וי – דאף"), מייסד ומנצח התזמורת הקאמרית של שופן בקרקוב, פולין, מנצח עליה מאז הקמתה בשנות השמונים וחבר בכמה תזמורות אחרות באירופה. וארצות הברית. כמו כן שימש באותה תפקיד בתזמורת הסימפונית של בוגוטה וניצח על התזמורת וינה, בה היה מנהל המוסיקה, שנוסדה בשנת 1990. משנת 2019 יהיה גם מנצח ראשי של האקדמיה המלכותית למוזיקה בניו יורק והוא גם בדירקטוריון של מספר הרכבים מייסדים אחרים בפולין ובעולם.

הוא גם ניצח על התזמורת הסימפונית של מוסקבה, אחת התזמורות הוותיקות ביותר ברוסיה, שתחילתה בשנת 1879, ומסתובב איתו ברחבי אירופה מאז סוף שנות ה 90. בעבר ניהל את תזמורת וינה ואת האקדמיה המלכותית למוזיקה בניו יורק, וכן מספר הרכבים אחרים באירופה.

Tavior הופיע גם עם התזמורת הסימפונית של וינה והאקדמיה המלכותית למוזיקה בניו יורק

כמו גם בגרמניה ובצרפת. התבונה הופיע גם ב"יום הידידות "בין צרפת לגרמניה, לציון 50 שנה לחתימת הסכם שלום בין שתי המדינות, ובקונצרט הראשון של הסימפוניה בירושלים.

תוכן עניינים

פוסטים נוספים:

שוק הפשפשים

שוק הפשפשים הדרום-מערבי של יוסטון הוא אחד משוקי הפשפשים הטובים ביותר ביוסטון והוא מוקף באוכל רחוב, מוסיקה, אמנות, משאיות אוכל, ספקים ואווירה נהדרת. עם למעלה

לקריאה נוספת »
דילוג לתוכן