חדשות מחשבים – נתי דוידי

הסינרגיות בין JFrog ל- VDoo חורגות מהטכנולוגיה, כולל פילוסופיית המוצרים, מכיוון ששתיהן זמינות באופן מקומי ובענן, כך מסר מנכ"ל החברה ומנכ"ל, שלומי בן חיים. החברה מביאה ניסיון מכירות מלמעלה למטה בעבודה עם מהנדסי אבטחה בחבילת C, לדבריו, בעוד שלחברה יש ניסיון של מלמטה למכור מפתחים ב- DevOps. בנוסף, החברה מצפה לשלב את טכנולוגיית VDOOs עם פלטפורמת DevOps שלה כדי לספק פלטפורמה מובילה מקצה לקצה, הוליסטית ומאובטחת עד שנת 2022.

צוות vDoOS ב- JFrog שואף לספק DevSecOps שלם פתרון מאובטח לאורך כל מחזור החיים של חבילת התוכנה עם ניסיון של שנים בארכיטקטורת תוכנה

מחקר פגיעות, הנדסה לאחור וניתוח קוד בינארי. מומחי אבטחת מכשירים, מומחי אבטחה vDoOOS וחוקרי פגיעות הצטרפו לצוות ספקי הפלטפורמות של DevOps JFOG כדי לספק את הפתרון המלא של DevOps.
לעוד פרטים מורחבים על חדשות מחשבים – נתי דוידי ונתי דוידי באפשרותך להעיף מבט ב- pc.co.il

ספק פלטפורמת DevOps JFrog פתח את ארנקו למומחה אבטחת המכשירים בכל הזמנים

VDOO. כחלק מפלטפורמת jFrog Ltd. (jFrog), VDOO Connected Trust Ltd (VDOO) מאיצה את חזון החברה להפוך לחברה העומדת מאחורי עדכוני תוכנה ולפתח את התוכנה הנזילה ביותר בעולם על ידי הרחבת פלטפורמת DevOps מקצה לקצה שלה, ומספקת סביבת אבטחה ופיתוח הוליסטית למכשירי IoT חדשניים. מומחי האבטחה וחוקרי הפגיעות ברמה העולמית של VDOO הצטרפו לצוות jfrog לפיתוח פתרונות אבטחה מתקדמים למפתחים ומהנדסי אבטחה.

אני חושב שכן חשוב שתדע שאנו מעריכים מאוד שיש אותו

הגישה שלו, מוסר העבודה והגישה לתמיכה בצוות שלנו של ג'ון סטקהאם מוערכים מאוד. הייתה תענוג לעבוד איתו ונוחות לדעת איך זה צריך תמיכה. – — אתה ממרכז תפעול הרשת מאויש בקבוצה נפלאה של אנשים בכל בניין. התמיכה שלך מאפשרת לנו להתמקד בעבודה שלנו ולספק ערך מוסף למשתמשים שלנו. הוא תמיד שם כשהוא אומר שהוא הולך לעשות משהו חשוב, ובעידן המחשב כולנו תלויים בטכנולוגיה.

אני מעריך מאוד את המחויבות הנוספת של מאט גארט לפתרון וטיפול בנושא זה. ג'ון פאנק תמיד מוכן ומוכן לתמוך בצרכים הטכנולוגיים ובאתגרים שלי להצלחה.

 

תוכן עניינים

פוסטים נוספים:

שוק תלפיות

אף אחד לא עושה קניות טובות בחיפה, ישראל, אבל שוק תלפיות, שוק באוויר הפתוח עם הרבה דוכנים, הוא גלגל הצלה לישראלי. ל- Schuk, כפי שהוא

לקריאה נוספת »

ביטקוין

יסודות הביטקוין – מהו ביטקוין? ביטקוין הוא מטבע דיגיטלי שנוצר בשנת 2009. הוא אינו נשלט על ידי אף ממשלה או ארגון. ניתן להשתמש בביטקוין לרכישת

לקריאה נוספת »
דילוג לתוכן