חצי מרתון חיפה

ב -15 במרץ, מרתון ירושלים השני יביא אלפי רצים, ישראלים ותיירים, לבירת ישראל. חגיגות אחרות כוללות טקס והתבוננות בכמה מהרגעים הזכורים ביותר בתולדות המירוצים בישראל ובעולם, כמו גם בלוח המירוצים העמוס.

ישראל מתייחסת ברצינות רבה לביטחון האירועים הללו ושירותי האבטחה השונים תמיד נמצאים שם כדי לשמור על בטיחותך האפשרית. אז תרגישו בטוחים והשתתפו במרתון, שילווה גם בתכנית מקיפה של אירועים בתל אביב.

בנוסף למרתון

רצים יכולים להשתתף במספר אירועים אחרים בתל אביב ובאזורים אחרים בארץ. יש מגוון רחב של אירועים המספקים קבוצות עניין שונות וכושר. יום המירוץ ברעננה כולל גם מגוון פעילויות כמו רכיבה על אופניים, ריצה ואפילו רכיבה על אופניים. הממסר האהוב עלי, לעומת זאת, הוא ריצת תנ"ך טאשך, ממסר של 2.5 מייל של חצי מרתון חיפה, המתקיים בסתיו.

התחרות פתוחה לרצים צעירים בגילאי תשע עד שתים עשרה ולצעירים בגילאי חמש עד 14 עם צרכים מיוחדים

בתל אביב יש גם חצי מרתון שנתי, אותו מפעילים למעלה מ -10,000 ספורטאים מרחבי העולם מאז 2008. האירוע, שהושק בשנת 2011, גדל בשנים האחרונות ומשך אליו 10,000 משתתפים ממעל 40 מדינות. המרתון מתחיל ומסתיים בשדה התעופה הבינלאומי בחיפה, והמסלול כולל חצי מרתון. רצים סטנדרטיים יכולים להשתתף גם בממסר של 2.5 מייל של ריצת טאנאש טאשך. בין אם אתה רץ מרתון או סתם רץ מזדמן, הצטרף לאלפי רצים ישראלים אחרים והשתתף בחוויית צוות יפה באמת וראה את ארץ ישראל בצורה אחרת לגמרי. מתקיים בצפון גם מרוץ מדהים של ריצה ואופני הרים כדי להראות סולידריות עם העדה הדרוזית. אם אתה מעדיף לרוץ בשמש וחום היום, תוכל אפילו להירשם לריצת רחוב בישראל אם זהו סגנון הריצה המועדף עליך.

הוא מארח כמה מרוצים, כולל חצי מרתון וטריאתלון איכותי המושך אליו חובבים מרחבי העולם (ראו מפה אינטראקטיבית כאן). המירוץ מסתיים בפארק גדול, ממנו תוכלו ליהנות מנוף יפהפה של העיר ושלל הפארקים והחופים שלה. השנה, 25,000 רצים יצטרפו לעשרות אלפי הצופים הנלהבים שמעודדים אתכם בזמן שאתם הולכים לאורך 10 ק"מ ברחבי העיר הלבנה. המסלול מחבר חלקים משני המסלולים ואתם עוברים בלולאות באורכים שונים.

ריצה על כביש מהיר ריק כשאין הרבה רצים על המסלול יכולה להיות משעממת ומייאשת

המירוץ כולו נמצא בכבישי אספלט, מה שאני מעריך, אבל זה לא מספיק כדי להגיע לכושר מירוץ. נכנסתי לכמה קילומטרים משם, ראיתי כמה מקומות יפים בתל אביב ובעיקר נהניתי מהתהליך.

חיילים ישראלים ירו במישהו במהלך הפגנה בקטע של המכשול, רק שבוע לפני שראיתי אותם יורים במישהו בגזרת ההפגנה מאחורי המכשולים.

בישראל יש כל כך הרבה דרכים להתאמן, להבריא ולהעלות את הדופק שריצה, רכיבה על אופניים ושחייה הם מתקן בנוף החברתי והתרבותי.

מרתון טבריה

הוא המרחק הנמוך ביותר בעולם, ואילו מרתון ירושלים הוא אחד הנשגבים ביותר שרצים עליו. זהו ככל הנראה מרתון הילי הקדוש ביותר מכל העולמות למי שרוצה לשלב נעלי ריצה מודרניות של נייקי עם צעד לתוך ההיסטוריה העתיקה. הוא מפורסם בזכות היותו המרתון הארוך ביותר בישראל והשני הארוך מסוגו באירופה אחרי מרתון לונדון.

הקורס מנצל את העובדה שצפוי להשתתף במה שהוא כיום אירוע הריצה הגדול בישראל. המירוץ מתפרסם ביומני ריצה ישראליים שונים, ויש דף פייסבוק טוב.

מכיוון שחצי המרתון

הוא 21.1 ק"מ, סיימתי את הריצה הארוכה האחרונה באותו יום בו רצתי, כך שרגלי הרגישו רעננות יותר בסוף המירוץ וידעתי שבהחלט אוכל לסיים אותו. בהמשך היום ולמחרת הרגשתי שהשוקיים שלי אפילו לא רצתי, אבל לא הרגשתי שום הבדל במהלך הריצה.

תוכן עניינים

פוסטים נוספים:

צביעת דירה בתל אביב

צביעת דירה בתל אביב יכולה להיות משימה לא פשוטה. מבחירת הצבעים הנכונים ועד להכנת הקירות, יכול להיות קשה לדעת מאיפה להתחיל. פוסט זה בבלוג יציע

לקריאה נוספת »

מתקן לתו נכה

פוסט זה בבלוג חוקר את התיאור של דמויות מוגבלות בספרות ובתקשורת, תוך הדגשת הטעויות והסטריאוטיפים הנפוצים שלעתים קרובות מייצגים כוזב את חוויות החיים של אנשים

לקריאה נוספת »
דילוג לתוכן