טיולים בחיפה בשבת

חיפה היא אולי לא הדבר הראשון שעולה לכם בראש, אבל אם אתם רוצים לתפוס קרניים, להכניס את עצמכם לפה, ליהנות מסצנת הגורמה או לפתוח חנות, אז עיר החוף תל אביב בדיוק מתאימה לכם.

עיירת החוף ממוקמת יפה על מורדות הר הכרמל מעל הים התיכון והיא ידועה בעיקר בזכות הגנים הבהאים שלה

גני הבהאי נחשבים לאחד הגנים הציבוריים הגדולים והיפים בעולם ומושכים אליהם מיליוני תיירים מדי שנה. טיולי ישראל עוצרים בתל אביב כדי לטייל וליהנות מהתאורה המיוחדת המאירה את המפרץ והגנים בלילה. מרתק להשיג תובנות חדשות על השפעות הסכסוך ולראות מה הולך איתו ולקבל רושם ראשוני על ישראל ומערכת היחסים שלה עם המזרח התיכון.

התערוכה המצוינת הזו

היא חובה מוחלטת להוסיף לרשימת המשאלות שלכם לחיפה. מבין הסיורים הרבים, הסיורים המודרכים המותאמים אישית לקשישים הם אולי המעניינים ביותר. מחירי טיולי החוף בישראל נקבעים לפי מרחק הנסיעה והשפה המדוברת. מדובר בסיורים פרטיים, כלומר ניתן להתאים את המסלול המוצע לתחומי העניין שלך. לאחר שהייתם בחיפה תוכלו לבקר בצפון ישראל ובירושלים, בתל אביב, בבית אל, בחברון ובעיר העתיקה בירושלים. כמה מהערים האחרות בהן תוכלו לבקר במסע באוטובוס אברהם הן ירושלים ותל אביב.

יעד נוסף שחובה לראות

שקל להגיע להפליא מתל אביב, הוא העיר היפה הרצליה. חיפה היא ביתם של חיי לילה משגשגים עם מגוון מסעדות, ברים, בתי קפה, מסעדות וברים. פחות משעה מתל אביב תוכלו למצוא את עצמכם בלב חיי הלילה התוססים של העיר העתיקה בירושלים, בירושלים ובירושלים.

אחת הפעילויות הגדולות בחיפה היא למרגלות הרי הכרמלית, ליד מערת אליאס.

בעוד שזמורי חג המולד מתייחסים למקום המיוחד הזה כ"עיר הקטנה בית לחם "

יש כל כך הרבה מה לגלות על מקום הולדתו של ישו, מהצליבה והקבורה ועד העיר הקדושה ירושלים וארץ הקודש. . מאשדוד לחיפה תוכלו לבקר באטרקציות המרכזיות במדינה ולצאת לטיולי החוף של ישראל, אך יש לתאם אותם מראש. כשאתה יורד מתל אביב, יש מספר מקומות לבקר בהם כדי לטייל בארצות, בין אם זה העיר העתיקה, ירושלים, הר הבית או אפילו ירושלים עצמה.

בהתחשב בעשרות אלפי תיירים הנהרים לכאן מדי שנה, מציאת מקומות לינה בחיפה יכולה להיות בעיה. הצוות הידידותי מתייחס ל"כולם עושים הכל "וישמח לעזור לכם להתמצא סביב לוח הזמנים של הרכבת ולהזמין טיולי יום בתל אביב.

טיול יום לפטרה מלא בהיסטוריה, יופי ומראות מרתקים, אז דאגו להוסיף עוד לחוויה בישראל על ידי כך שתקדישו מספיק זמן להגיע ליעד. ניתן להגיע אליו תוך פחות משעה, כך שתוכלו להגיע לעיר בזמן לארוחת הערב.

אם יש לכם יום שלם

וודאו שאתם אוכלים ארוחת צהריים מהירה באחד מבתי הקפה והמסעדות הרבים בעיר או התחברו לבר או למסעדה מקומית בדרך חזרה. צאו לסיור היום של גליל אברהם טיולים היוצא מטבריה, אך ביום חמישי שכחתי להוריד אתכם בסוף, אז הורדתי ביום ראשון באכסניות שלי בטיביה. לקחתי את זה לנצרת ביום שישי והייתי צריך לקחת אותה לגליליה בשבת. ביום ראשון הוחזרתי מהאכסניה שלי בטבריה ונבלעתי בירושלים לארוחת ערב לפני שיצאתי לנצרת.

סעו באוטובוס אברהם

עצרו בחופי קיסריה ודור הבונים בדרך, צקנו בהוסטל פורט אין ונסו לגליליה. עצרו בניתוח קיסרי ובקרו בחופי קידריה או דורהבונה בדרך, ובקרו בהוסטלים ובתי הארחה בנמל. סעו באוטובוס אברהם כמו ביום שישי ושבת, אך עצרו בקייזרן ועצרו בדרך לשם בחוף דורבים. יש לבצע צ'ק-אין ב- Portinns או באכסניות, נסיעה באוטובוס עם אוטובוס אברהם, באותו מסלול כמו ביום חמישי ושישי, או צ'ק-אין במלון Port Inn או באכסניה. הישאר איתנו בקשר בפייסבוק, בטוויטר ובאינסטגרם כדי לקבל את העדכונים האחרונים.

סעו באוטובוס אברהם

עצרו בדרך בקיסריה ובדור הבונים, היכנסו להוסטל פורט אין וסעו לגליליה. בקרו אחר הצהריים בגנים הבהאים במושבה הגרמנית ובקרו בהוסטלים וארוחת בוקר בפורט. סעו באוטובוס אברהם כמו ביום שישי ושבת, אך עצרו בקייזרן ועצרו בחוף דורבים בדרך.

ביום שלישי תוכלו לחקור את העיר העתיקה של עכו

לבקר בקיסריה במהלך היום וליהנות מעצירה בחוף דור הבונים. ביום חמישי תיסעו באוטובוס אברהם לנצרת, תיהנו מחוף הים של חיפה, תבלו שם את הלילה ותיקחו אחר הצהריים אוטובוס של אברהם נוסף לנצרת. יום חמישי בבוקר בצהריים, לחקור את העיר העתיקה של עכו, ואז באוטובוס של אברהם לחוף ולינה שם. יום שלישי: בקרו בגנים הבהאים ובמושבה הגרמנית ביום רביעי בבוקר וביום שלישי בערב וביום רביעי בערב, צק-אין באכסניה.

תוכן עניינים

פוסטים נוספים:

המדעטק

זו הופעה אינטראקטיבית, מקורית לכל המשפחה, המתקיימת בגלריות מוזיאון ישראל. וויט יצר סדרה של חוויות וירטואליות שניתן לעשות בבית עם המשפחה. התחבר לעבר של ימינו,

לקריאה נוספת »

הפארק האתגרי x park

BOUNCE מעז בקפיצה הבאה לקיצוניות העממית – קפיצה עם אדרנלין – באקס הראשון – פארק איקס פארק. עוצב על ידי חברת עיצוב מסלולי המכשולים המפורסמת

לקריאה נוספת »
דילוג לתוכן