טיילת חוף הכרמל

שום טיילת בישראל לא תהיה שלמה ללא טיילת המפורסמת בתל אביב, שעברה מתיחת פנים נרחבת בשנת 2019 ושופעת בכל מיני אנושיות ביום ובלילה. אף רשימת מטיילים על סיפון ספינות השייט בישראל לא הייתה שלמה ללא העובדה שהיא עוברת השתלת פנים מלאה מאז שנת 2019, ושופעת בכל מיני אנושיות לאורך כל היום, הלילה והלאה. כן, אף רשימה של טיולי לוחות בישראל לא תהיה שלמה בלי העובדה ש"האיילות "המפורסמות בתל אביב עברו שיפוץ גדול משנת 2019 עד 2020.

הטיילת, המכונה מקומית טיילת, אורכה 400 מטר ומציעה נוף להר ראש השנה ולמפרץ בני ברק. הנוף מלמעלה, לאורך הגן למפרץ, הוא אחד האייקונים באזור ומציע נופים מעולים של קו הרקיע של תל אביב ושל העיר עצמה.

מי שמקווה לטייל במהלך השנה בחו"ל בישראל ישמח שיש הרבה אפשרויות

טיול על החוף או על הטיילת הוא דרך נהדרת לחוות שקיעה נהדרת, אשר מובטחת תעזור לכם להישאר מלאי תקווה גם בכתר הזמן, ולמרות שעדיין כיף להיות בחוץ. זה מזכיר לנו שגם במהלך הקורונה עדיין כיף להיות בחוץ, גם כשזה נמצא בחושך. טיול לאורך החופים או על הטיילות הוא עוד דרך נהדרת לחוות שקיעה כוכבית שמבטיחה לכם להישאר מלאי תקווה. למרות שהקורונה נותרה מלאת תקווה בשלב זה, זה גם בגלל השקיעות הכוכביות שמבטיח שתמשיך להיות תקווה שעדיין היה כיף בחוץ.

כדאי גם לבקר באחד מהמוזיאונים הרבים בעיר, כגון המוזיאון להיסטוריה של הטבע או המוזיאון הלאומי. ניתן גם לקחת את הכרמלית, המטרו היחיד בישראל, ואפילו לבקר במוזיאון לאמנות ואדריכלות ובמספר מוזיאונים אחרים.

אל תחמיצו את גן גן הים

שנמצא ליד טיילת לואי, שם ממוקם קברו של באב, מייסד הבהאים. הגרמני בין הגן לשלושה חלקים: השער הראשי, שבו הכניסה לכנסייה הכרמליתי של ג'ון האוונגליסט מוקם, ואת החלק המרכזי, שבו הקברים של באב ואת המייסדים בהא <יונק> i ממוקמים.

כמובן שתרצה לצאת מהעיר ולנסוע לזכרון יעקב שנמצאת מדרום לחיפה. כפי שתראו, זהו מקום יפהפה עם נוף נהדר לים התיכון ולכנרת ממערב.

כשרואים את השלט בשביל ישראל, פנו שמאלה כדי להמשיך לחוף, אך אל דאגה, כשאתם מגיעים, תמיד תוכלו לפנות ימינה כדי לרדת לשם ולהמשיך לחוף אחר. כשרואים שלט על שביל ישראל, פנו דרומה כדי להגיע מזרחה ואל תדאגו עד שתגיעו לחוף!

הדרך הטובה ביותר להתחיל את הטיול שלך

היא בסוף שביל ישראל, כך שאתה צריך מעט מאוד זמן להגיע לתל אביב ואז לנסוע צפונה. אם אתם נוסעים לאזור רחוק כמו חיפה או ירושלים, קחו אוטובוס עירוני או מונית ליעד. מתחנת הרכבת חיפה סעו באוטובוס 947 לחוף הכרמל, שרות עולה חצי מונית פרטית.

אם אתם באזור

תוכלו לבקר במצדה עין גדי, המציעה נופים עוצרי נשימה לאורך הדרך. בישראל יש הרבה ארכיאולוגיה, ואם אתה מעוניין בכך, הגן הלאומי אפולוניה נמצא לא רחוק מתל אביב, כך שאין הרבה מה לטייל. תוכלו לטייל לאורך הטיילת וליהנות מבריזה נעימה, שלא לדבר על מתקני המשחק והספורט הרבים לילדים. ניתן לשלב טיול זה עם ביקור בפארק שקמונה, שכולו שרידים ארכיאולוגיים מרתקים.

אם אתה נהנה מההליכה

יש הרבה מקומות שבהם אתה יכול לעצור לחטיף, או שאתה יכול אפילו לשכור אופניים ולרכוב על אופניים. לאחר אחת מהטיולים היפים הללו, זמן המנוחה שלכם ירגיש משביע עוד יותר. טיילו לאורך הטיילת היפה, בה לא רק תמצאו כמה מהמסעדות ובתי הקפה הטובים ביותר, אלא המשיכו גם למועדון השייט ליד תחנת הרכבת. אם תוכלו פשוט להתאמץ ולהירגע על חוף הים בתל אביב, תשלבו את הטיול היפה הזה עם ביקור בפארק שקמונה, המלא בשרידים ארכיאולוגיים מרתקים ויהיה מקום מצוין להירגע ולהירגע בו לאחר זמן רב. יום טיול.

הקפידו להגיע רעבים מכיוון שבאזור זה נמצאים כמה מחנויות הפלאפל והמסעדות הטובות בארץ וסביר להניח שתאכלו כמה, במיוחד הפלאפל. חיפה היא עיר יפהפייה הנחשבת לפנינה נסתרת במדינה זו ואחד מיעדי התיירות הפופולאריים ביותר בישראל.

תוכן עניינים

פוסטים נוספים:

המדעטק

זו הופעה אינטראקטיבית, מקורית לכל המשפחה, המתקיימת בגלריות מוזיאון ישראל. וויט יצר סדרה של חוויות וירטואליות שניתן לעשות בבית עם המשפחה. התחבר לעבר של ימינו,

לקריאה נוספת »

אמפי גן האם

זהו גן מדליות הזהב, שהוא אחד הגנים הבוטניים הגדולים והיפים בארצות הברית. ישנם מספר אתרים טקסיים, כולל גן הוורדים, שבו אלפי ורדים צבעוניים פורחים במהלך

לקריאה נוספת »
דילוג לתוכן