מדוע השתלות שיניים כל כך יקרות

ומה גורם להם לקחת כל כך הרבה זמן להחלים? 

יש יותר מ-400,000 חולים בארצות הברית לבדה הממתינים להשתלת שיניים בצורת שורש – ורשימת ההמתנה ממשיכה לגדול. אז מה ההמתנה? ובכן, השתלות שיניים הן יקרות, ודורשות מספר הליכים וחודשים של עבודה קשה כדי להגיע לתוצאה הרצויה. אולי אתם תוהים מדוע טיפול השתלת שיניים יכול לעלות עד עשרות אלפי דולרים, ולמה לוקח כל כך הרבה זמן להגיע לריפוי שאתם רוצים?

כדי לענות על שתי השאלות הללו, תחילה נסתכל על העלות. לאחר מכן, נסביר מדוע לוקח זמן כדי להוציא את הריפוי הרצוי מהשתל.

1. העלות של השתלות שיניים יכולה להשתנות מאוד על פני מגוון רחב של עלויות, החל מכמה אלפי דולרים ועד כמעט עשרת אלפים דולר. חלק מהשתלים הדנטליים היקרים יותר הם שילוב של מגוון השתלות שיניים וחניכיים המכוסות בתוכניות מסוימות; חלק מהשתלים הזולים יותר הם רק שתל דנטלי בודד – אבל הם טובים רק לזמן קצר יותר מהשתלים הדנטליים היקרים יותר.

השתלים הדנטליים במחיר גבוה יותר מגיעים עם מכשירים איכותיים ויקרים יותר. השתלים הדנטליים היקרים יותר יכולים לעלות יותר מ-20,000$, תלוי באילו מכשירים תבחרו להשתמש. אם אתה רק צריך שתלים ללא תמיכה חניכיים, אתה יכול לצפות לשלם קרוב יותר ל-6,500 דולר בממוצע, כאשר אחד משתלי הטיטניום היקרים יותר עולה כ-7,000 דולר בממוצע.

השתלים הזולים יותר לחניכיים בלבד יכולים לנוע במחירים בין 3,000$ ל-4,000$ בלבד, או אפילו פחות! ושוב, השתלות שיניים ללא תמיכה חניכיים עולות כ-3,000 עד 4,000 דולר בממוצע, בעוד שחלק מהפחות יקרים עולים בסביבות 2,500 דולר.
בכדי לשמוע פרטים מורחבים על למה השתלות שיניים כל כך יקרות והשתלות שיניים בראשון לציון ניתן לבדוק ב- dental-clinics.co.il

2. הליכי השתלת שיניים יכולים לקחת כ-3 וחצי שעות עד כמה שבועות של עבודה קשה ותכנון, תלוי באיזה סוג של הליך השתלה אתה הולך. כשמדובר בצורת השתלת שיניים היקרה ביותר, השתל הדו-חלקי עלה כ-40,000 דולר, בהתבסס על עלויות בית חולים וטיפולים ממוצעות. תהליכי השתלת שיניים המספקים תמיכה מלאה לשיניים עולים כ-15,000 דולר בממוצע.

מרכיב חשוב בכל הליך השתלה הוא פה מוכן היטב, מכיוון שמצב הבריאות של החניכיים ושל הרקמה הרכה שמסביבם הוא שקובע עד כמה השתלים ייקחו. די קל להתעלם או לשפוט לא נכון את השלב הזה. החדשות הטובות הן שכאשר מדובר בשתלים, כדאי לשים לב למה שאתם אוכלים שכן להכנה שלכם יכולה להיות השפעה משמעותית על הצלחת ההליך.

3. הרופא שלך ישקיע חלק ניכר מזמנו בהכנה להליך. משך הזמן הנדרש משתנה בהתאם אם מדובר בהשתלת שיניים בודדת או בהשתלה מרובה צמחית מורכבת יותר ותלוי בסוג ההכנה והתכנון שייעשו. הליכי השתלות שיניים רבים עשויים להימשך שלושה ימים או יותר, תלוי על אילו שתלים אתה מדבר. זוהי עבודה די עתירת עבודה אשר הולכת לדרוש זמן רב מרופא השיניים שלך, ובסופו של דבר, רופא השיניים שלך יצטרך להיות מסוגל להציג בפני חברת הביטוח מקרה משכנע מדוע אתה מקבל שתלים על פני בחירה אחרת כמו שתלים עם שן שניתן להחליף על ידי שימוש בתותבת.

מאמר זה מסביר מדוע השתלים עולים כמו שהם עולים ולמה כדאי לחפש רופא שיניים עם הכשרה מקיפה. כאשר רופא שיניים אומר לכם שכדאי לכם להתקין שתל, חשוב שתבינו מה זה כרוך מבחינת זמן וכסף לפני שחותמים על הקו המקווקו לאופציה טיפולית זו – כי זה יותר מסתם הברגת בורג לעצם … ".

הצלחת השתל שלך תהיה תלויה באבחון ובטיפול הנכונים

מהייעוץ הראשון ועד להנחת הכתר. הרי המסע להשגת התוצאה הסופית הרצויה יקרה יותר מאשר למצוא רופא שיניים מכובד מלכתחילה. אבל זה גם יכול להיות בלתי אפשרי להשיג זאת אם נעשה שימוש בחומרים זולים להשתלות שיניים ומעבדות שיניים לא יקרות, כך שרופאי שיניים יכולים להציע לך מחיר נמוך מאוד עבור שירותי השתלות שיניים.

כאשר מחליטים אם לבחור בניתוח שתלים

אנשים רבים בדרך כלל בוחרים בצורות אחרות של החלפת שיניים מסיבות עלות. הכרת העלות מבוססת על ידיעה מה התוכנית דורשת. אחת הסיבות לכך שהשתלים כל כך יקרים היא להיות כי הם נחשבים להליכים כירורגיים.

השתלת שיניים

היא תהליך קוסמטי ומורכב. אתה משלם עבור חווית רופא השיניים. עמודי שתלים וכתרים לשיניים מוסיפים ערך. הליכים נוספים במידת הצורך כגון הלבנה, הסרה וכו'. כמו בכל הליך דנטלי, ביצוע השתלים כרוך בעלויות עבודה ועלויות תקורה. העלויות חלות לא רק על החומרים לשתל, אלא גם על הכישורים והכישורים של רופא השיניים, המנתח, הטכנאים ושאר הצוות המעורב. על רופא השיניים לקחת הפסקה מהעבודה ולקבל הכשרה נוספת כדי ללמוד כיצד לבצע שתלים על חשבון ימי עבודה רבים ועלות הקורס עצמו, לרוב אלפי דולרים, או להשלים בית ספר נוסף כדי להיות מנתח שיניים.

 

כדי להפוך לרופא שיניים, אדם חייב ללמוד בבתי ספר רבים ולהתגמל על הזמן המושקע בהתקנת שתלים. אלו שבדרך כלל יש להם מספר שנים של השכלה נוספת לאחר לימודי רפואת שיניים. איש המקצוע האידיאלי למקם את השתל שלך הוא מנתח שיניים, רופא שיניים או פריודונט, שלשניהם יש כמה שנים של הכשרה כירורגית רשמית לאחר לימודי רפואת שיניים.

זה מבטיח שעמוד השתל והכתר ממוקמים בבירור יחד כך שהם לא רק נראים נהדר, אלא גם מתפקדים כראוי. החלק השני של השתל הוא כתר חרסינה, שנראה כמו שן רגילה ויכסה את עמוד הטיטניום. עמוד השתל יונח בניתוח במהלך תהליך השתלת העצם.

כל שיניים שצריך להסיר לפני השתלת השתל הן עלויות נוספות ובהתאם למורכבות העקירה

העלות תשתנה. בהתאם לצרכים שלך, השתל יכול לעלות בין 2,500 דולר ל-5,000 דולר לכל שן. כפי שצוין קודם לכן, העלות הכוללת של השתל יכולה להשתנות בהתאם לשאלה אם נדרשים הליכים כירורגיים נוספים כדי להצליח בהנחת השתל. הוסף השתלת עצם, קרום, הרדמה וחומר תפרים ותוכל לראות את חלקי השתל הבודדים בעלות של מאות או אלפי דולרים לרופא השיניים שלך.

סיבה נוספת שהשתלים כל כך יקרים

היא שהשתל עצמו הוא רק חלק קטן מההליך כולו. לכן, במידת הצורך, תצטרכו גם לעבור הליכים נוספים לפני התקנת השתלים, מה שיגדיל גם את העלויות שלכם. במקרים מסוימים, השתלות שיניים הדורשות ניתוחי הכנה כגון השתלות עצם או הרמת סינוס מגדילות את עלות העבודה מ-200 ליש"ט ל-2,000 ליש"ט. זו אחת הסיבות שבגללן יש לשקול השתלות שיניים מלכתחילה: ככל שתאבדו שיניים זמן רב יותר, כך תאבדו יותר עצם, והשתלות שיניים צפויות להיות יקרות יותר.

עם זאת, אי החלפת שן חסרה יכולה לגרום לנזק רב יותר בהמשך הדרך, כמו גם להגדיל את העלות של תיקון הבעיה. לדוגמה, מטופלים שאיבדו מסת עצם הלסת עשויים לדרוש השתלת עצם, מה שיכול להוסיף לעלות.

עלויות תחזוקה ותיקון הן סיבה נוספת לכך שהטיפול בשתלים כל כך יקר

אז לא רק שתשלם ביוקר עבור השתלים שלך, אלא גם רופא השיניים שלך יצטרך לשלם הרבה כדי לקבל את השתל עבורך. אין הרבה מה לעשות בקשר לזה, מכיוון שאיכות החומר היא חלקית הסיבה לכך שהצמחים מתפקדים כל כך טובים. השילוב של כל הגורמים הללו יעלה משמעותית את ערך הצמחים.

מכיוון שתלי שיניים הם רכים או קשים יותר

מקום הייצור שלהם וההכשרה הנרחבת של רופאי השיניים נאלצו לעבור לתרום לערך הנקי. הכשרה כה נרחבת דורשת השקעה טובה, שבאה לידי ביטוי בעלות השתלת השיניים. אבל השתלת שיניים איכותית דורשת הכשרה וניסיון רב.

בדומה להשתלות שיניים מיוצרות זולות, רופא שיניים יכול גם להשתמש במעבדת שיניים זולה כדי להוזיל עלויות. מעבדה: עלות הכתר עשויה להשתנות בהתאם למעבדה בה עובד רופא השיניים.

הליכים מקדימים

אם נדרשים הליכי הכנה נוספים כגון עקירת שיניים, הרמת סינוס והשתלת עצם, העלות הכוללת של השתלת השיניים עולה. רופא השיניים יזדקק גם לסט של שתלים, שעלותם יכולה להגיע לאלפי דולרים. על פי מחקר עלויות של המכון למדיניות בריאות של איגוד השיניים האמריקאי, העלות הכוללת של שתל, חיזוק, כתר ושאר הליכים נדרשים נעה בין 3,100 ל-5,800 דולר. חלק ממשרדי השיניים משלבים את כל החבילה כעלות השתלה אחת גדולה.

בנוסף לעלות ההשתלה

עלויות אלו נעות בין 5,000$ ל-10,000$. בממוצע, מחירו של שתל שאינו דורש התערבות כירורגית נוספת נע בין 1,600 דולר ל-3,000 דולר. לוין מעריך שהעלות הכוללת של שן מתחילתה ועד סופה היא בדרך כלל בין 3,000 ל-4,500 דולר, ואנשים שזקוקים לפה של שתלים מחפשים מחיר סופי של בין 60 ל-90,000 דולר.

מכיוון ששני שתלים יכולים לתמוך בשלוש או ארבע שיניים סמוכות

הם זולים יותר מארבעה שתלים בודדים. אפשרות זולה יותר היא שיניים תותבות הנתמכות בשתל, כאשר שתי קשתות מלאכותיות שלמות מחליפות את השיניים העליונות והתחתונות הטבעיות (לאחר הסרת השיניים הנותרות), בדיוק כמו תותבות לא נתמכות. שתלים דנטליים הם האפשרות הטובה ביותר להחליף שיניים חסרות, ללא עלויות נוספות כגון גשרים ותותבות. שתלים מחזיקים מעמד זמן רב יותר, נראים טבעיים יותר, ולא יפגעו בשיניים הנותרות כמו שיניים תותבות וגשרים.
לעוד פרטים נוספים בתחום של השתלת שיניים מחירון ולמה השתלות שיניים כל כך יקרות יש לבדוק כאן: dental-clinics.co.il

 

תוכן עניינים

פוסטים נוספים:

לינה בשטח עצות בטיחות

1. 'מיקום, מיקום, מיקום': איך זה משפיע על הבטיחות שלך? למיקום הלינה שלכם יש תפקיד מכריע בקביעת הבטיחות שלכם. כאשר בוחרים מקום לינה באזור חדש,

לקריאה נוספת »

מרוץ המדרגות

טיפוס גרם מדרגות, המכונה גם ריצת מגדל או מירוץ, הפך לאירוע סיבולת פופולרי יותר ויותר ברחבי העולם. בארצות הברית נערכו כמה מירוצי מדרגות, בהם המשתתפים

לקריאה נוספת »

גבעת יערים

המובלעת האידילית של גני פורסט הילס נותרה פנינה נסתרת בקווינס. הצומת של לונדון רואד מלא בחנויות ומסעדות, קניות וטיולים, והתושבים יוצאים לקניות. בגני פורסט הילס

לקריאה נוספת »
דילוג לתוכן