מגרש המטקות בחוף קרית חיים

זו הדרך המושלמת לבלות יום אוגוסט בישראל, והיא אחת המגמות הגדולות ביותר בתיירות בימינו. החוף מחולק בין גברים, נשים ומבקרים, כאשר מבקרים ומבקרים מסכימים לבקר בשבתות. חוג ריקודי עם יתקיים בחוף קריית האחים בראשון לציון ביום שבת, 12 באוגוסט, בין השעות 11: 00-14: 00 שם אני אסע לחו"ל להתנדב בשבועיים הקרובים לטיול שלי בישראל ולהטעין את הסוללות. .

יהיה עליכם לקחת רכבת מתחנת קריית מוצקין או לחילופין לקחת אוטובוס לחיפה ומשם לקחת 20 דקות הליכה או לקחת אוטובוס מספר 22

משם תוכלו להגיע לשדה התעופה שדה דב, משם אתה יכול לעבור לטרמינל או אפילו לשדה התעופה עצמו. אתה יכול גם להגיע לקיבוץ האחים או לתחנת האוטובוס ראשון לציון ברכבת, אבל כנראה שלא תגיע.

בשבת תצטרך להשתמש במונית קולקטיבית או בשירות, שרובם יוצאים מהתחנה המרכזית של תל אביב.

שרות מציעה שירות נוח ותכוף מתחנת האוטובוסים המרכזית של תל אביב לחוף קריית חיפה ומשם לחוף הים

חלק מאוטובוסי הלילה נוסעים לקיבוץ באר שבע, יעד התיירות הגדול והפופולרי ביותר בעיר. אוטובוסים לחיפאס פועלים באותם מסלולים כמו שאר נתיבי האוטובוסים הגדולים בישראל, כמו גם לבאר שבע ולהוויה.

חלק מהברים והמועדונים של תל אביב

הפתוחים עד אור הבוקר, כוללים: Kuli Alma נחשב לאחד מיעדי חיי הלילה הפופולאריים בעיר עם מספר רב של מקומות מוסיקה חיה. בית קפה פופולרי נוסף הוא תות התות של גרג תות, שנמצא ממש ליד כיכר ספר האחר, וברברוסה של פרנג'ליקו הוא בר ומסעדה פופולריים בפינת חוף קריית חיפה והחוף. חלקם רוססו כתובות גרסיטי שרססו זה את זה ומבנים, ויראו חלקם כחלק ממערכה מתמשכת נגד גרפיטי נגד ריסוס גרפיטי על בניינים אחרים.

הוא היה מנצח רכבת בקו המחבר את צפון ישראל עם תל אביב והגדה המערבית, כמו גם מזרח ודרום.

למרגלות הר הכרמל תמצאו כמה חופים מצוינים, כולל חוף קריית חיים וחוף הכרמלס. עם זאת, חופים אחרים מעדיפים את הקהילה הגאה, כמו חוף קיבוץ בית שמש בגדה המערבית וחוף הים בתל אביב.

האוכל בסדר, אבל הסיבה האמיתית ללכת לשם היא להירגע על החוף, ליהנות מהשמש, מהחול ומהאנשים – לא מהאוכל. צפו בטיילת בת גלים, העוברת לאורך החוף מראש הר הכרמל ועד קצה חוף קריית חיים.

הגן בואדי ניסנאס הדר הכרמל

הוא מקום עלייה לרגל עבור אמונת הבהאים. הגן מלא בפרחים, בריכות, מאפייני מים ופסלים והוא נחווה בצורה הטובה ביותר בסיור מודרך. לסיום, קחו הפסקה מהחול המפואר ובקרו בגן חוף קריית חיים, אחד האטרקציות התיירותיות הפופולריות בישראל. גן זה – המכונה גם מרפסת – הוא גן תלוי המוביל למקדש באב הר הכרמל.

גם אם אינך דתי, השתתפות בשירותים ציבוריים היא הזדמנות נהדרת לשקוע עמוק יותר בתרבות הישראלית. למידע נוסף על גן חוף קריית חיים ועל אמונת הבהאים בכלל, עיין בחבילה זו.

בקר לבד או בקבוצה והתיישב באחת מפינות הישיבה הרבות בגן חוף קריית חיים

אנשים בכל הגילאים יכולים להצטרף להתארגנות וללמוד את השלבים. ישנן גם אפשרויות רבות להשכרת אופניים, כמו גם מגוון גני שעשועים, קירות טיפוס ופעילויות אחרות לילדים.

פארק הירקון בתל אביב

הוא אחד הפארקים הנוחים והפופולאריים ביותר בעיר. הפארק היה פעם ביתם של נחל הנחלים לפני שנרכשה הקרקע על ידי קק"ל. אם אתם מחפשים פעילויות, הנה כמה מהבחירות המובילות שלנו לפארקים הציבוריים ולמגרשי המשחקים הטובים ביותר בישראל ובעולם. פארק הירקון, הפארק הגדול מסוגו באירופה, ממוקם בה ירושלים, עיירה קטנה בצפון ישראל.

בשנת 1992 הוקמה טיילת עם נוף יפהפה לאורך יפה נוף ומרכז הכרמל החל בפארק ובמתקני שעשועים משלו על החוף.

באזור זה תוכלו להשקיף היטב על הקהילות הבהאיות, במיוחד חיפה ועכו. אם שכחתם להסתכל על דרוזים, צאו אל יפה נוף, כפר קטן בצד המזרחי של חוף קריית חיים, ונסו להתחיל משם בדרך חזרה ממרכז הכרמל או אפילו מחוף הים עצמו.

תוכן עניינים

פוסטים נוספים:

טיפים למאבטחים

למאבטחים תפקיד קריטי בשמירה על אנשים, רכוש ונכסים. בין אם הם מגנים על מתחם מגורים, מבנה מסחרי או מקום אירועים, האחריות שלהם היא גדולה. כדי

לקריאה נוספת »
דילוג לתוכן