ממתקי קידום מכירות מגיעים בצורות רבות – כולל ממתקים ממותגים, ממתקים לקידום מכירות, סוכריות על מקל מותאמות אישית של אריזות מתוקות, עוגיות הון מותאמות אישית, ממתקים בהתאמה אישית של מטבעות שוקולד, ועוד ועוד – עיינו במגוון היום שלנו כדי לגלות את מכלול הממתקים המותאמים אישית בבריטניה. ממתקים בהתאמה אישית הם המתנה המותאמת אישית המושלמת, בין אם זה עבור אמא שלך, כמתנה ארגונית או כדי לעודד עסקים חדשים, האפשרויות של פינוקים מתוקים אלה הן אינסופיות. כולנו חושקים בפינוק מתוק מדי פעם, ומגוון הסוכריות המותג שלנו הוא במקום.

האוסף שלנו כולל פולי ג'לי מודפסים

סוכריות על מקל, צנצנות ממתקים ושקיות ממתקים ונענע. מתחלק וטעים, אנו נושאים מגוון מלא של פאדג 'ממותג, מדוזות, מעדנים טורקיים, נענע, ממתקי פירות ועוד. יתכן שתתעניין גם בחטיפים בריאים, עוגיות שוקולד ומתנות קידום מכירות לאוכל ומשקאות.

אנו מציעים מגוון אפשרויות אריזה

כולל אריזה בהתאמה אישית, סוכריות אבן בהתאמה אישית, סוכריות על מקל, סוכריות ושעועית ג'לי. המבחר הפופולרי ביותר שלנו כולל פולי ג'לי, שעועית מפעל, תוספים, שקיות ממתקים קטנות וקופסאות מלבניות בינוניות. בנוסף לסוכריות חברה פופולריות וסוכריות זורמות, אנו מציעים גם סוכריות מיני קלאסיות.

יש לנו גם דרכים זולות למכור רעיונות עונתיים כמו לוחות שנה לרפתקאות וביצי פסחא

יש לנו סוכריות בהתאמה אישית שנוכל להדפיס עם הלוגו שלכם ולספק לזמני אספקה ולוחות זמנים קצרים. אנו מתאימים היטב לאירועים בתקציב ומוודאים כי שמכם ומיתוגכם הם מוקד. אנא עיין במגוון הממתקים שלנו או צור קשר עם צוות הקריאייטיב שלנו כדי לדון בדרישות המתוקות שלך.

ממתקים לקידום מכירות, שוקולדים ממותגים, חטיפי קידום מכירות, פחיות מנטה, ממתקים טבעוניים, משקאות קידום מכירות – לא משנה מה החזון היצירתי שלכם … יש לנו מגוון רחב של מוצרים שמתאימים לסוגים, תקציבים ומסגרות זמן שונות. .

ממתקי מותג מגיעים בצורות

טעמים וסגנונות שונים המתאימים לטעמכם ולקמפיין. מפולי ג'לי ועד שוקולדים לפי הזמנה, זה רק ביקור בחנות כדי להשיג את כל המוצרים הזמינים עם מיתוג מותאם אישית ואריזות מועדפות עליכם. אתה יכול לערבב ולהתאים ממתקים עם צבעי המותג שלך ואפילו לבחור באפשרויות טבעוניות וללא גלוטן כדי שיהיה מהנה לכולם.

השתמש בתיק הקידום שלך כדי לפתוח דלתות, ללוות חשבונות, למשוך תשומת לב, לאכול אותו בעצמך ולספר לנהג המונית שהוא נטרף על ידי לקוחות חייכנים ומרוצים.

אם אתם מחפשים ממתקים, תוכלו למצוא הכל בקונדיטוריה המותאמת אישית שלנו. MMS זמין ככלי פרסום לאירוע הבא שלכם החל מ- humbug – סוכריות סלעים ועד כדורי lindt, lollies, שוקולדים, שעועית ג'לי ו- Smarties.

התכנסו ותקבלו מבחר משלכם של ממתקים ממותגים טעימים ושקיות שוקולד. שירות איסוף מעולה לעובדים ולמבקרים כאחד, הזמינו בכמויות גדולות בכדי שתוכלו להפיץ קונדיטוריה של המותג באירועים עתידיים.

סוכריות על מקל מודפסות בשוקולד

ממתקים ארוזים, נענע, שעועית ג'לי, פחיות ועוד – עיינו במגוון המלאים של ממתקי הקידום והממתינים לתוספת העיצוב הייחודי שלכם. אם אתה מעוניין בקונדיטוריה בהתאמה אישית לקמפיינים ולקידומי המכירות שלך, הודע לנו על כך. לחץ על אחת מהקונדיטור למטה כדי לראות פרטים נוספים על אפשרויות ומחירים להתאמה אישית.

ממתקים

חטיפים ומשקאות ממותגים הם אחת הדרכים הטובות ביותר להגיע ללקוחות פוטנציאליים. הרעיון המודרני של אריזות קידום מכירות מתוק פירושו שישנן מאות דרכים שונות להציג את המיתוג שלך. ככל שהשוק גדל, ערבבו ושלבו ממתקים ושוקולדים שונים לבחירתכם.

רק 7 מתוך 10 מותגים רואים במוצרי קידום מכירות ערך עבור השגת יעדי שיווק (PPAI Research

2017) ומשקאות מתוקים הם דרך בעלות נמוכה להגיע ללקוחות שלך, החל מ- 5p בלבד. זול וקל למסירה באמצעות דיוור, מיקומי מפגשים, אירועים וברחוב, ממתקי קידום מכירות ושוקולדים הם זוכה טעימות נהדר.

לממתקי המותג אין אורך חיים של תחתיות וכוסות, אך יש להם מושך מיידי ומתקבלים היטב. כמו אוכל, פרסום העסק שלך באמצעות ממתקים ממותגים מותאמים אישית יכול להפיץ את המותג שלך ולהמתיק את המסר של החברה שלך.
עבור פרטים נוספים על סוויט לוגו נא לבדוק כאן: sweetlogo.co.il

תן לנו לעזור לך ליצור משהו שאין לעמוד בפניו עבור הלקוחות

הלקוחות, הספקים והעובדים שלך עם הממתקים המיוחדים והמתנות לקידום המכירות שלנו. שוקולד הוא מתנה קלאסית המקובלת על לקוחות בכל הגילאים, כך שההזדמנויות השיווקיות שלכם עבור סוג זה של ממתקים ממותגים אינן מוגבלות. כחנות קונדיטוריה רטרו, אנו אובססיביים לחנויות קונדיטוריות וקונדיטוריות קלאסיות משנות ה -70 וה -80, כך שתדע מה תוכל להשיג.

ממתקים

סוכריות וביסקוויטים ארגוניים מהמותגים הם חלק מאפשרויות הקידום הטובות ביותר כדי לענות על טעמם של כל סוגי הקהלים. שוקולדים מתוקים, חטיפים וסוגי קונדיטוריה לקידום מכירות פועלים היטב ברוב הסביבות. אסטרטגיה עסקית אחת היא לתת סוכריות כתמריץ לגרום לזה לא רק להידבק, אלא גם להרגיש מיוחד.

שוקולדים מתוקים, חטיפים וסוגי קונדיטוריה אחרים הם פופולריים בכנסים, בפגישות גדולות, בירידים, באירועים מיוחדים ובתערוכות. הם נותנים נופך נחמד לחדרי המתנה, שולחנות ושולחנות קבלה ומקבלים קבלת פנים חמה.

יש כמה פעמים בעסקים בהם ממתקי קידום מכירות לא עוזרים להכיר חברים ולהשפיע על אנשים

שוקולד מתוק אולי לא הבחירה באוכל הבריא ביותר, אך עם כמה טכניקות מיתוג יצירתיות של ממתקים, תחשקו בשוקולד מתוק. זכה בפופולריות עם הצוות שלך, שים לב למנהל השיווק שלך, ורשרש דוגמת מותג מתוקה לפגישה הבאה שלך באסטרטגיית שיווק.

בענף הפרסום

המונח פרסום ממתקים מתייחס לממתקי שוקולד המותאמים אישית עם החותם הספציפי של חברה או ארגון. ב- Extravaganza אנו מציעים מגוון רחב של מותגי קונדיטוריה מותגים שונים, כולל מוצרים ביתיים ופריטי יוקרה יוקרתיים. ביסקוויטי חטיפים עם שם המותג הם כוס התה שלכם בהפסקות וחטיפי אחר הצהריים עמוסים בדובי גומי כדי לשמור על תנועה כל היום או אחרי אירוע גדול.