מה יש לעשות בחיפה היום

חיפה היא אולי לא הדבר הראשון שעולה בראש, אבל נדבר על כמה מהדברים האהובים עלינו לעשות בחיפה, במיוחד אם אתה גר במרכז העיר במשך חודשים.

רוב התיירים מגיעים לחיפה ברכבת

אך רכבות מגיעות כל שעה לתחנת מרכז בחיפה, יוצאות מתל אביב כל רבע שעה, בערך כל 10 דקות וכל 20 דקות להמשך היום. אם אתה מתגעגע לאחרון, קח את האוטובוס או הרכבת לחיפה או רד בתל אביב. לחלופין, תוכלו לקחת אוטובוס עם כוסות ביצה מהייבה לירושלים, משם עליכם לקחת אוטובוס 940 או 960. מחיפה תוכלו לקחת קווי אוטובוס 840, 960, 930, 900, 970 ו 990 לירושלים וממנה.

אם אתם רק בחיפה לשהייה קצרה

עליכם להעדיף את האטרקציות התיירותיות, אך יש לכם גם כמה פעילויות מקומיות ברשימה. כדאי לקחת כמה ימים כדי לחקור את חיפה אם אתה יכול, אם כי אתה יכול לקחת את הסיור רק לגנים הבהאים לפני שתמשיך לתחנה הבאה.

זהו מוזיאון מגניב

מהנה ואינטראקטיבי שאסור לכם לפספס בביקורכם הבא בישראל. עם דגש על אמנות עכשווית, המוזיאון מציע שילוב נפלא של כישרון ישראלי ובינלאומי והוא אידיאלי לכל חובב תרבות. אם אתם נוסעים לתל אביב, דאגו לבקר במוזיאון לאמנות עכשווית, המוזיאון הגדול לאמנות מודרנית בישראל. מסעדה זו היא אחד המקומות המפורסמים ביותר בחיפה, ולכן בהחלט כדאי לבקר בה כשאתם באזור.

אם אתם רוצים לעשות משהו ביום גשום בחיפה או סתם לברוח מהחום לכמה ימים, המוזיאון הזה הוא הבחירה המושלמת.

כאן תוכלו להציץ בהיסטוריה של חיפה, מראשיתה ועד ימינו, ולבלות כמה שעות במוזיאון עם נוף נהדר של המבנים ההיסטוריים של העיר.

שלא תבינו לא נכון, גם החופים בתל אביב מרהיבים, אבל משהו בחוף הכרמל בחיפה באמת הורג אותי. שום רשימה של אטרקציות מובילות בחיפה לא תהיה שלמה בלי להזכיר את החוף, אז אזכיר זאת.

יש מספר עצום של מקומות בחיפה שיפתיעו אותך ביופי שליו. אם אתם רוצים לראות את כל המקומות היפים ביותר בחיפה, צאו לחוף הכרמל, החוף הגדול בעולם.

אם אתם מחפשים דברים ידידותיים לטבע בחיפה, בקרו בגן הלאומי של הכרמל. אם ברצונך לבקר באתר זה במסגרת אחד הסיורים שלנו לישראל, אנא פנה אלינו לקבלת מידע נוסף.

אחת הפעילויות הגדולות בחיפה היא למרגלות הרי הכרמל, ליד מערת אליהו. עם מיקום הכרמל המדהים שלה, סטלה מאריס היא אחד הדברים הבלתי נשכחים שעשינו בחיפה.

הגנים הבהאים הם אחת האטרקציות התיירותיות הפופולריות ביותר במזרח התיכון, ומושכת אליה מיליוני תיירים מדי שנה.

תוכלו לצפות לשלם כ -20 דולר ליום עבור השכרת רכב בחיפה

ישראל, ותוכלו למצוא את המיקום מספר 1 בעיר חיפה בישראל. בנוסף, יש לכם גישה למגוון מלונות, מסעדות, חנויות, בתי קפה ומסעדות. חיפה היא אחד היעדים התיירותיים הפופולאריים ביותר בישראל וביתה של רכבת ישראל המפעילה רכבות. זהו יעד פופולרי עבור תיירים מכל רחבי המזרח התיכון וצפון אפריקה.

העיר היחידה בישראל שיש לה רכבת תחתית היא חיפה, והיא מאוד מיוחדת, מכיוון שהיא אחת הראשונות מסוגה במזרח התיכון ובצפון אפריקה.

תל אביב

היא נקודת ההגעה העיקרית, אך יש גם שדה תעופה בינלאומי בחיפה, באילת. זהו אתר הנחיתה של מרבית הטיסות הבינלאומיות, ומוגבל לטיסות מארצות הברית, אירופה, המזרח התיכון וצפון אפריקה. שדה התעופה הקטן ביותר בחיפה יכול להכיל 1.5 מיליון נוסעים ביום ומסלול של 5,000 מטר. שדה התעופה הבינלאומי הקרוב והיחיד ביותר הוא תל אביב, המציע טיסות מכל רחבי העולם. לחאיפה שדה תעופה משלה, המציע טיסות מ / אל לרנקה ופאפוס, כמו גם טיסות מ- Eilsat וממנו וטיסות בין L Carnaca ו- Pafos.

לא קורה הרבה במהלך השבוע

אבל יש הרבה כיף בסוף השבוע. החל מסיור בעיר העתיקה ירושלים ועד טיול רגלי להר מצדה, שחייה בים המלח, מסיבות עם חברים במועדון החוף המפורסם Haifa או מסיבות באחד מהברים והמסעדות הרבים בעיר. רק כמה שעות. חיפה, לעומת זאת, קצת יותר רגועה, וקווי האוטובוס לחיפה וממנה פועלים כל היום, כל יום בין השעות 7 בבוקר לחמש אחר הצהריים

תוכן עניינים

פוסטים נוספים:

פארק הכט

ביום שבת, 12 ביוני 2016, תתחיל צעדה של 12 מייל בפארק הצ'ה במהלך מרוץ הסקי והתרמילאים. התחל במירוץ HECHE פארק קרוס קאנטרי השנתי ה -12,

לקריאה נוספת »

פריצה לוקר מחיר

מבוא: מהי נעילת מחירים ומדוע משתמשים בה? נעילת מחירים היא מנהג נפוץ בענף הקמעונאות. הוא משמש לשמירה על מחירו של פריט לפרק זמן מסוים. הוא

לקריאה נוספת »
דילוג לתוכן