מוזיאון ההעפלה וחיל הים

ברוך הבא למוזיאון ההגירה והצי, טיול מודרך לאורך קו החוף של פילדלפיה המדגיש את העבר המהגר של העיר. התגליות מלאות בידע והבנה היסטוריים וגיאוגרפיים המספקים תובנה ייחודית להיסטוריה של ארצות הברית ואוכלוסיית המהגרים שלה. יש שבילי הליכה, תערוכה מכנית מעניינת עם חפצים ברמה עולמית ותערוכה של חיות בר לאורך חוף אירלנד, כולל דגים, ציפורים ובעלי חיים קטנים.

יש גם מוזיאון ימי המפרט את ההיסטוריה של הצי האמריקני ותפקידו במלחמת העולם השנייה. בבניין המוזיאון נמצאים חפצים שונים המתמקדים בצוללות, כמו למשל צוללת מיני בין השנים 1944-45 והעתק של נושאת מטוסים U-2.

גולת הכותרת של המוזיאון

היא ברק הברזל אליסה משנת 1877, שהפליג מסידני לניו זילנד בשנת 1876 כחלק מהמסע הימי הראשון של אוסטרליה. בשנת 1968 הוא הובא לחוף והפך למוזיאון הקבע הראשון מסוגו באוסטרליה. אז הביא מנדרסון את המיצב לאוסטרליה, שם השווה אותו וודסון לסמית'סוניאן שבמדינה. המוזיאון ממוקם במקום בו אנשים רבים ירדו מהמקום כדי להתחיל את מסעם ברחבי האוקיאנוס האטלנטי ולארצות הברית של אמריקה.

המוזיאון מכסה את ההיסטוריה של תעשיית בניית הספינות באוסטרליה מאז הקמתה בשנת 1876 ועד סוף מלחמת העולם השנייה

המוזיאון מכסה את התפתחות התעשייה הימית באוסטרליה משנת 1877 ועד אמצע המאה ה -19, ומכסה את התפתחותה מראשית מלחמת העולם הראשונה ועד סופה.

זה כולל את סיפורם של האנשים שיצרו את הצי וכיצד הפכו ספינות לאוניות מלחמה להגירה בלתי חוקית

זה ממלא תפקיד מפתח בהתפתחות ההיסטוריה הימית של אוסטרליה מראשית המאה ה -19 ועד סוף מלחמת העולם השנייה, כולל תפקיד ההגירה ביצירה ויצירה של צי.

תוכלו להזמין הדפסי צילומים של ספינות אלה ולראות רבות מהתמונות כשהגיעו לנמל אליס איילנד בניו יורק בין השנים 1892-1924

או תוכלו לצפות בתמונות הרבות באוסף המוזיאון עם תמונות של ספינות עשה את המסע. מוזיאון המקורות לספריות ואנחנו נעזור לך לענות על שאלות אודות היסטוריית ההגירה, חיל הים ותפקיד ההגירה הבלתי חוקית בהיסטוריה של אוסטרליה.

מוזיאון ההגירה והים, שבו אוסף נרחב של חפצים צבאיים מספר את סיפור ההגירה הציונית תחת המנדט הבריטי. המוזיאון מתאר בפירוט את התהליך שהחל עם העלייה הבלתי חוקית והסמויה במהלך מלחמת העולם השנייה והסתיים בהקמת מדינת ישראל.

כיום

המבקרים יכולים לבקר באולם המרכזי המשוחזר ולהתחקות אחר אבותיהם באמצעות רשומות שהועמדו לרשות הציבור בשנת 2001. במוזיאון הימי הלאומי יש את המרשם האחרון של יורדי הים בארכיון הלאומי. רשומה זו מכילה את הרשומות בצורה שונה מזו של הארכיון הלאומי בוושינגטון הבירה וניו יורק, ומאז הורחבה כך שתכלול רשומות משמר החופים האמריקני, חיל הים, חיל הנחתים, חיל האוויר ושמורת חיל הים.

200 התיקים הבאים שייכים לקטגוריה זו (204 בסך הכל)

והספינה הוצאה משירות להצגה קבועה במוזיאון. למדו על האירועים ההיסטוריים שהכניסו את ארה"ב למלחמת העולם השנייה באמצעות התערוכה החיה של המוזיאון הימי הלאומי "הקרב על האוקיינוס האטלנטי", וראו גם את הספינה המקורית, את USS ג'ורג 'וושינגטון וספינות היסטוריות אחרות.

המוזיאון מציע למבקרים חוויה מרתקת ומשמש כזיכרון וקולה החינוכי של חוקת USS

מוזיאון ההגירה והצי הסודי הוקם באתר של בסיס ימי לשעבר (ראה גרף), אך נועד כבסיס מבצעי לתוכנית ההגירה החשאית של חיל הים האמריקני. ישנם תערוכות בנושא אוקיאנוגרפיה וחקלאות מים, אך האטרקציה העיקרית היא "ספינות ההגירה הבלתי חוקית" שנבנו במהלך מלחמת העולם השנייה.

המוזיאון הימי

הוא אחד המוזיאונים הימיים הגדולים בארצות הברית ובו גם האוסף הגדול ביותר של חפצים ימיים וממצאים מארצות הברית בעולם. המוזיאון הוא אוצר שמכסה את ההיסטוריה של ימי הים האמריקאים מראשיתו ועד ימינו. הוא נפתח בשנת 1961 כמוזיאון הימי של פילדלפיה והוצג במוזיאון הלאומי להיסטוריה אמריקאית בוושינגטון הבירה מאז שנפתח בשנת 1969. בשנת 1961 המוזיאון פתח את המוזיאון הראשון שלו בעיר ניו יורק ופתח את שעריו לציבור. .

תוכן עניינים

פוסטים נוספים:

מתי לקנות ממונע לילדים

קניית אופנוע לילדים יכולה להיות החלטה קשה. מאמר זה יספק סקירה של השיקולים שעל ההורים לעשות לפני רכישת אופנוע לילדים, כולל בטיחות, התאמה לגיל ועלות.

לקריאה נוספת »

פארק הקישון

נחל הקישון עובר כיום תהליך שיקום מקיף בהתאם לתכנית מתאר ארוכת טווח שאומצה בשנת 2001. השלב הראשון של פארק בית הושלם, נבנה פארק פנאי וגשרים

לקריאה נוספת »

שמורת שקמונה

שמורת הטבע והגן הלאומי שקמונה, המנוהלת על ידי רשות הטבע והגנים הישראלית, ממוקמת בצפון הגדה המערבית בין רמת הגולן לרצועת עזה. החלקים הצפוניים של שמורת

לקריאה נוספת »
דילוג לתוכן