מוזיאון הרכבת

Inc. (R.LHS) הוא אחד הארגונים הוותיקים במדינה המוקדשים לשימור ההיסטוריה של הרכבת. המוזיאון ממשיך במשימתו לאסוף, לשמר, לשחזר, להציג ולהפעיל חשמליות וציוד רכבת אחר לחינוך ובידור הציבור. כאן נמצאים כמה ציוד רכבת היסטורי, כולל קטר קיטור מסוג 2 – 8 – 0, ששוחזר ב -20 השנים האחרונות. רוב הציוד הזה פועל ויוחזר לפעולה כמסלול הדגמה של שלושה קילומטרים.

מסע כזה יכול להיות נעים למדי, עם זיכרונות שנמשכים כל החיים, ומנצלים את ההזדמנות ליהנות מאיך שהיה לפני מאה שנה לנסוע ברכבת. הביג בוי צפוי להיות הראשון מסוגו בארה"ב ואחד מהעולם בשנת 2019.

מוזיאוני הרכבות נמצאים בכל רחבי הארץ

אך אחד הגדולים והייחודיים ביותר הוא מוזיאון הרכבות באילינוי ( IRM). נבנה בשנת 1899 על ידי הרכבות אולסטר ודלאוור, והיא הדוגמה היחידה ששרדה לקו במיקומו המקורי. המיקום של מוזיאון הרכבת יכול לפעמים להיות קשה, ולמקומות מסוימים קשה להגיע בשל עלות הנסיעה הגבוהה וחוסר הגישה לתחבורה ציבורית.

עם בניין הקבלה הפיסולי שלו, המוזיאון הוא חלק מרשת מונומנטים תעשייתיים ותרבותיים באזור, המזכירים את ההיסטוריה של תעשיית הכרייה, המוקשים, הדלקים והרכבות.

מוזיאוני הרכבת אינם תופעה חדשה

אם כי מספר ארגוני השימור גדל במידה ניכרת מאז שנות השבעים. הארגון מקיים כיום אוסף של יותר מעשרה מכשירים עירוניים שונים, החל בקטרים של קיטור, דיזל וחשמל ועד רכבות קיטור ודיזל – רכבות חשמליות. ההתקדמות הטכנית מתועדת על ידי הבניינים המפורטים, והמוזיאון הוא למעשה המקום היחיד בו ניתן לראות ציוד ומבנים משומרים מקרוב.

הכניסה למוזיאון

היא בחינם, אך מבקשים תרומות, ובכל שבת שנייה בחודש תוכלו לבקר בעגלת ניקוז בת 100 שנה. ניתן להציג כרטיסים באולם התצוגה של מוזיאון הרכבות או באולם התצוגה של מוזיאון הרכבת. נהגי הרכבת יכולים לבקר גם באולם הרכבות ובאולם התערוכות על ידי הצגת כרטיסם לסוכן שלהם לפני נסיעה ברכבת ורכיבה על הקרונות בני 100 השנים. אם אתם מעוניינים אי פעם, תוכלו לבחור להתנדב במוזיאון הרכבת או לתמוך במוזיאון בכל דרך שהיא. הכישורים והמאמצים שלך סייעו למוזיאון להשיג את מטרתו לשמור על מורשת העגלות באוהיו, ועבודתך הקשה שמרה על יצירות מדהימות רבות שאחרת היו הולכות לאיבוד לנצח.

האם ידעת שלמוזיאון הרכבות של צפון אוהיו יש חיבור אמזון סמייל ייחודי שמקל על איתור ותמיכה? בקר בדף אירועי המוזיאון לפרטי מחיר ולוח הזמנים המלא, וראה את ההוראות בדף המפות וההוראות של המוזיאון.

הם יצטרפו ל -180 גברים ונשים שבונים מרצונם את מוזיאון הרכבות, מתחזק, מפעילים ומנהלים אותם. חברות מאפשרת לך ולמשפחתך הקרובה להיכנס למוזיאון במחיר מוזל של 5 $ למבוגרים ו -3 $ לילדים מתחת לגיל 18.

מוזיאון הרכבת Bochum

Dahlhausen נוסד בשנת 1977 והוא חלק ממכרה הפחם של זולבריין. אזור התעשייה, שהיה אתר מורשת עולמית של אונסק"ו מאז 2001. 120 המוצגים מהתקופה שבין 1853 ועד ימינו ממחישים את ההיסטוריה של כריית הפחם הגרמנית ומסילות הברזל. בסביבתו הקרובה של מוזיאון הרכבות הזה נמצא מכרה הפחם לשעבר, "מכרה הפחם בוכום", בו מופקים יותר מ -1,000 טון פחם מדי שנה.

תכניות וסרטים על היסטוריית הרכבות מוצגים לעיתים קרובות ולחברים יש גישה לאוסף ספרייה שמסתובב במהלך שעות הפתיחה של הספרייה

מאז מהדורת 2006, כאשר תואר זה השתלט על ידי קלמבך ורלאג וכעת הוא מופיע כמדריך תיירים, המוזיאון היה המו"ל של המדריך השנתי של רכבות קיטור. כותרת כריכה רכה לא הוצאה מההדפסה במשך כמה שנים, המאירה טיולים מוזיאונים ידועים ואטרקציות ברכבת עם תיאור ורקע קצר.

החל מחודש אפריל

רכבת עמק סנוקוואלמי תחדש את דרכה דרך הרי הקסקייד בוושינגטון, אורגון, איידהו, מונטנה ומדינת וושינגטון. הצטרפו אלינו לנסיעה ברכבת ציורית חברתית-רחוקה מהכניסה הראשית של המוזיאון בקצה הפארק. אם יש לך מפה ישנה בהישג יד, אתה יכול לעקוב אחר מסילת הרכבת הארוכה והנטושה, הכוללת את קשתות האבן, הגשרים והמנהרות הנחוצים בשנות ה -50 של המאה העשרים כדי לחצוב את המסלול בטופוגרפיה המחוספסת. מעולם לא חקרנו את חלקי הרכבת שלא אושרו לשימוש, והלכנו על גשרים נטושים, שיכולים להיות מאוד לא יציבים.

תוכן עניינים

פוסטים נוספים:

מדים טקטיים

סקירה מקיפה זו תעמיק בעולם המדים הטקטיים, תוך בחינת עיצובם, פונקציונליותם, חשיבותם בתעשיות שונות וההתקדמות האחרונה. הסקירה תשפוך אור גם על האופן שבו מדים אלו

לקריאה נוספת »

איך למצוא עורך דין טוב

מספר שירותים מוצעים לסייע לקבוצות בעלות מאפיינים מיוחדים, כגון קשישים, מהגרים, נפגעי אלימות במשפחה ואנשים עם מוגבלות. מרבית עורכי הדין העירוניים מתייחסים לתחומי משפט מסוימים

לקריאה נוספת »
דילוג לתוכן