מוזיאון הרמן שטרוק

טקס פתיחה חגיגי נערך לציון פיטוריו של הרמן שטרוק: ספר חדש, ספר חדש, המורכב מאוסף מיצירותיו. בשנת 2013 שופץ ותוקן האולם המרכזי של המוזיאון, המציג את עבודותיו של האמן, שניצב במחצית הראשונה של המאה ה -20, כך שאופיו המקורי נשמר. אולמות התצוגה הגדולים של המוזיאון, בהם האמנים שהיו הדמויות המשפיעות והמשפיעות ביותר בזירת האמנות העכשווית בגרמניה במהלך מלחמת העולם הראשונה, שופצו בשנת 2013 ושופצו ונבנו מחדש כדי לשמר את דמויותיהם המקוריות. זהו אולם העבודה הגדול ביותר באירופה והמוזיאון השני בגודלו בצפון אמריקה.

מוזיאון העיצוב בחולון נפתח במרץ 2010 והתבסס במהרה כאחד המוזיאונים המובילים לאמנות עכשווית בגרמניה ובארצות הברית

מוזיאון העיצוב במוזיאון לאמנות מודרנית (MOMA) בניו יורק נפתח באפריל 2010, אך התבסס במהירות כמוזיאון המוביל לאמנות מודרנית בצפון אמריקה, ארה"ב ואירופה.

בסך הכל 43 מכתבים נמצאים בעיזבון, שכולם נאלצו להישאר במעצר במהלך 50 השנים האחרונות, למעט אחד לבתו ואחד לבעלה.

ספרו "אמנות התחריט" (1908)

הוא אחת היצירות החשובות באוסף ונחשב עד היום ליצירה סטנדרטית. ראש העוטף (1928) הוא ציור של וובר, שנולד בביאליסטוק, אז באימפריה הרוסית, היה סטודנט של מאטיס בפריס, וזוכה להעלאת הבאת הקוביזם לאמריקה. הוא ברח מארסיי לארה"ב בסוף שנת 1941 ונסע לביתו הישן בברלין בשנה הראשונה לאחר כינויו. שם הוא למד אמנות והתגורר כמה שנים עם אשתו וילדיו לפני שברח ונמלט שוב, הפעם לעיר ניו יורק.

בשנת 1908 פרסם סטרוק את "אמנות התחריט"

שהפכה ליצירת דרך פורצת דרך בנושא זה, ופרסם את "התחריט" (1908), שהתפתח מאז ליצירה מכוננת של נושאו. בשנת 1908 פרסם סנט פול את "אמנות התחריטים", הספר הראשון על תולדות האמנות בישראל.

במהלך הקריירה של סטרוק

הוא הוזמן לצייר גם על ידי אמנים מפורסמים כמו אנרי קרטייה – ברסון, אנרי מאטיס ופרידריך קלימט. הוא קיבל עמלות מכמה אמנים בולטים אחרים כמו פול גוגן, גרטרוד שטיין, רוברט ראושנברג, פול קליי, ג'ון זינגר סרג'נט, לואי דרייפוס, פרנק גרי, צ'רלס בודלר, תומאס קריגר ורבים אחרים.

ברנשטיין הפתיע את אוצרת המוזיאון סבטלנה ריינגולד בעבודותיו בצבעי פסטל על נייר לתערוכתו במוזיאון שטרוק. שלום זיגפריד סבבה יצר את העצמי – בהשראתו של מקס בקמן, סדרת דיוקנאות של אשתו וחתנתו של האמן.

סטרוק עבד עם אדריכל ביתו, אלכסנדר ברוואלד, על הקמת גני הטכניון. סטרוק ייבא מגוון של צמחים ובעלי חיים אקזוטיים לתערוכה ולתערוכתו במוזיאון לאמנות מודרנית בלונדון.

תוכן עניינים

פוסטים נוספים:

איך למצוא עורך דין טוב

מספר שירותים מוצעים לסייע לקבוצות בעלות מאפיינים מיוחדים, כגון קשישים, מהגרים, נפגעי אלימות במשפחה ואנשים עם מוגבלות. מרבית עורכי הדין העירוניים מתייחסים לתחומי משפט מסוימים

לקריאה נוספת »

א שאם פסטיבל האוכל הערבי

העיר חיפה מתכוננת לאחד השפים ופסטיבלי האוכל המובילים בעולם, פסטיבל האוכל הערבי, המציג אוצרות קולינריים אזוריים שהועברו לדורות עם טוויסט מודרני. האירוע שנקרא "שאם" (בערבית

לקריאה נוספת »
דילוג לתוכן