מנזר סטלה מאריס

זהו מנזר מהמאה ה -19 הממוקם על מורדות הר הכרמל בעיירה סטלה מאריס, איטליה. המנזר ממוקם בקצה הרכבל, מטרים ספורים בלבד מהכניסה הראשית. בתחנות הרכבל העליונות ישנם מספר מקומות חניה, וחזית המנזר נמצאת גם כן.

אם אתה מנסה להבין איך ללכת מהמנזר למלון

זה הרבה יותר תלול. אפשרות אחרת תהיה להגיע לתחנת העמק של הרכבל ולקחת את הרכבלים לסטלה מאריס. האפשרות הטובה ביותר היא הרכבל, אך היה קל יותר להוסיף יעד צדדי בעת ביקור, כגון מלון או מסעדה בצד השני של הגבעה.

הנזירות הכרמליתיות קידשו את המנזר למריה

אם ישו, ואילו המשפחה הקדושה נשארה לכל ימי חייהן במערה על ראש הגבעה הנסתרת מאליהו. עם זאת, הם בנו את המנזר הגדול שמעליו, שהוא כיום מרכזם העולמי, והקדישו מערה נוספת על גבי הפסגה. אף על פי כן, הכרמלים בנו מנזר גדול יותר (למעלה), שהיום הוא "המרכז העולמי" שלהם, וקידשו מערות אחרות למעלה.

שלוש שנים לאחר מכן העניק האפיפיור גרגוריוס ה -16 למקדש את התואר "בזיליקת מינור"

השמור לנזירות. בהמשך הר הכרמל, יש את מנזר סטלה מאריס, מקדש קטן עם קפלה, כנסייה ומנזר שנבנה במיוחד עבור נזירות, הממוקם למעלה על הר הכרמל. זה ידוע בשם mArys, אך כיום ידוע כי סטלה מאריס פירושה "כוכב הים" בלטינית, מלטינית "סטלה" (כוכב) ו"מאריס ", שפירושו" ים "או" ים ".

מתחם המנזר הקדום ביותר באתר שימש כבית חולים לחיילי נפוליאון ולמנזר סטלה מאריס המוקדם

במנזר שוכנו חיילים צרפתים חולים ופצועים, אך כאשר נפוליאון נסוג, הטורקים גירשו את הנזירים ושחטו אותם. כאשר נפוליאון נסוג, הטורקים שחטו והדיחו אותם, ולכן החולים הובלו למנזר ושוכנו, ואז, כשנסוג, שחט וגורש מהמנזרים.

חיילים צרפתים חולים ופצועים שוכנו במנזר

אך כאשר נפוליאון נסוג, הטורקים שחטו אותם והדיחו אותם, ולכן הובלו החולים לחלל שוכנו, ואז, כשהוא נסוג, הם שחטו וגירש את המנזרים. חיילים צרפתים חולים ופצועים שוכנו במנזר, אך הם נטבחו על ידי הטורקים והודחו על ידי חיילי נפוליאון. כשנפוליאון נסוג, הטורקים גירשו את הנזירים ושחטו אותם, ואז הנזירים.

במאה ה -17 הקים המסדר מנזר קטן ליד המגדלור המודרני

ואז עבר למיקומו הנוכחי במאה ה -18. אין שום תיעוד לכך שהמסדר השתלט על האתר המקורי של מנזר סנט סטלה מאריס בסן מארק, אך המעשה נכתב במכתב מאת הארכיבישוף של פריז, הקרדינל דומינגז, לגיסו. הארכידוכסיה של מארסיי.

הכנסייה הגדולה של המנזר נבנתה באתר שנוקה לראשונה מכנסייה יוונית מימי הביניים המכונה מנזר סנט מרגרט

ככל הנראה עוד לפני האימפריה הביזנטית. הכנסייה הנוכחית והמנזר, שנבנו בהוראת האח קאסיני, נחנכו בשנת 1836 ונפתחו ביום מרגרט הקדושה, 14 ביוני 1839.

שלוש שנים אחר כך

האפיפיור גרגוריוס ה -16 העניק למקדש את התואר של בזיליקה בקנה מידה קטן, המכונה כיום "סטלה מאריס", שפירושה "כוכב הים". שלוש שנים קודם לכן, בשנת 1839, הוקדש מקדש מרגרט הקדוש וניתן על ידי האפיפיור גרגוריוס ה -16. כעבור שלושה חודשים היא הוקדשה לאם הקדושה של אלוהים, מריה הקדושה מאסיסי, ולפני שלוש שנים האפיפיור יוחנן פאולוס השני המקדש קיבל שם חדש, StellaMaris (שפירושו "כוכב ים").

הבתולה מרי הקדושה

היא הפטרונית של הכרמלית וידועה בשם גבירתנו מכרמל. הכרמלים הם מסדר דתי של נזירים מארץ הקודש, על שם הר-הרמל. מנזר זה נבנה במאה ה -18 כחלק ממה שמכונה "אחות גבירתנו של הר הכרמלית". היא הוקמה בשנת 1442 כאשר קבוצת צלבנים נסוגה למערה בהר הכרמל והשראה מאורח חייו הפשוט של נביא.

הכנסייה והמנזר הנוכחיים נבנו במסגרת הפרויקט הבא, שתוכנן על ידי אדריכל מנוסה, המתוארך ככל הנראה לאימפריה הביזנטית. הכנסייה הגדולה במנזר נבנתה לאחר פינוי ראשון של כנסייה יוונית מימי הביניים המכונה מנזר סנט מרגרט.

ברצועת הפילסטרים של הבזיליקה יש ארבעה בולים המוקדשים לסנט ג'ון הצלב, פטרונם של הכרמלים. בחלוק שלה, סנט תרזה של הצלב משקיף למעלה לשמיים, שם יושב סנט ג'וזף עם ילד ישוע.

תוכן עניינים

פוסטים נוספים:

דילוג לתוכן