מסעדות ברחוב הנמל

בעוד פורט ארנסו התפרסמה פעם בקליפות הצדפות שלה – רחובות מרופדים – היא הפכה ליעד לבירת מלאכה ואוכל מלאכה. הן המבשלה והן המסעדה פופולריים בקרב שותי בירה המחפשים לחלוט מלאכה, אך הם מגישים גם מבחר רחב של מנות אמריקאיות. הם מציעים כל דבר, החל מהמבורגרים וצ'יפס ועד המבורגרים, כריכים, סלטים, מרקים ועוד, והכל בסגנון ייחודי משלהם.

בדוק את Le Pig Mac

המציע בייקון, גבינה, חסה, עגבניות, רוטב עגבניות ותוספת של חסה ועגבנייה. פריטי תפריט טעימים אחרים כוללים Beignets חמים, אשר פורסים את האוכל עם תותים ודבש, מגישים עם רוטב חם ומגישים על גבי Beignet חם. יש גם מגוון של פריטים טעימים אחרים כמו כריך העוף והעוף והמק והגבינה. זהו עוף כמהין עם בשר קלוי וצלוי והוא אחד המנות הפופולריות בתפריט המסעדה, כמו גם תוספת נהדרת.

מסעדה זו נחמדה במיוחד בערבים בהם האורחים יכולים לצפות בשקיעה ובאורות העיר ובנמל מהחצר

אני ממליץ על מסעדות בקרוז פורט סנט תומאס, וזה מקום בילוי מקומי פופולרי המציע אוכל טוב, שירות מעולה ואווירה נהדרת לארוחת צהריים או ערב לא רשמית. הצלה משלבת את המיטב משני העולמות: אוכל טוב ושתייה טובה לארוחת הצהריים הנינוחה המושלמת. בשעות אחר הצהריים תוכלו להחליק לבר וליהנות מהבריזה על הטרסה החיצונית המקורה ולספוג אותה תוך כדי לגימת משקה רום.

תוכלו לשבת באחד מפינות האוכל המקורות באוויר הפתוח ולצפות בנוסעי ספינות התענוגות צפים, או שתבחרו בחדר האוכל הסגור והממוזג. אם אתה רוצה להשתמש ב- Wi-Fi של Skype בבית הקפה, שב ליד שולחן חיצוני ושוחח עם החברים שלך.

על הארוחות לכלול את הדגים והצ'יפס המעולים, שנשטפים עם ספל בירה קר. אם לא מתחשק לכם פיצה, קחו בירה, כוס יין או קפוצ'ינו ונסו אחת מהאפשרויות הרבות בתפריט, כמו כריך נקניקייה ועוף או כריך גבינת עוף.

זה אולי לא נראה כמו הרבה, אבל יש כאן הרבה אוכל טעים, ואני רוצה לנסות את ההמבורגר קודם כל כדי לראות אם הוא עומד בשמו.

כאמור קודם, נמל א 'הפך ליעד קולינרי, ולמעשה יש כל כך הרבה מסעדות ברחוב פורט שאני יכול לרשום כל אחת שנמצאת אפילו קילומטר ממסוף השייט.

לנמל סנט לוסי יש כל כך הרבה מה להציע מבחינת אוכל ושתייה, וכל המסעדות הללו מומלצות מאוד. אלו הן כמה מהמסעדות הזולות ביותר בנמל A שאורחים דירגו, אך זכרו שהן נמצאות במרחק כמה רחובות בלבד ממסוף השייט, אז שימו לב.

אם אתה מייחל למשהו אחר מלבד לואיזיאנה – מטבח מסוגנן, יש לך מזל – לפורט סנט לוסי לא ייגמרו האפשרויות בשבועות הקרובים.

עקוב אחרינו בפייסבוק ובטוויטר לשאילת שאלות אודות הזמנה או משלוח חינם, או צור איתנו קשר למידע נוסף.

האהוב עלי בתפריט

הוא טאקו משוגע, עם טורטיות הליבה פריך ומגוון תוספות מעל. סועדים יכולים גם להגיש פירות ים במחיר של $ 3.50, עם מבחר של עוף, שרימפס, סרטן או טונה. בניגוד לחנויות הרשת, פיצה אמורהנדמדיסטה מציעה פיצות בין 16 ל -20 ס"מ, במגוון תוספות, בין 16 ל -20 דולר לאינץ '.

התפריט כולל סטייק

שרימפס ופירות ים, ותמיד הייתי חובב מדליוני בקר שנחנקו ברוטב גורגונזולה עשיר. אני ממליץ על מסעדות בנמל השייט בסנט תומאס, שכן בחממה, חביבה ותיקה, יש מבחר טוב של פירות ים ומגוון תוספות על מנותיה. המסעדה מציעה כל דבר, החל מסרטנים וגריסים ועד לובסטר ממולא ולחמניות לובסטר. הוא מוגש עם שרימפס, אך תמיד יש אפשרות לבחור בקר או מדליון שנחנק ברוטב עשיר וטעים של בשר דקיק רקיק, או שילוב של שניהם.

אני ממליץ על מסעדות בנמל השייט של סנט תומאס

שכן לפיצה אמור מגיע מקום ברשימת ה"טובים ביותר "שלי. אני ממליץ על מסעדות בנמל השייט בנמל בסנט, שכן מגוון הפיצות, הסלטים, הכריכים וקרציות הפסטה שלה ראוי למקום ברשימה זו, ואני מעריץ גדול של הפיצה החתימה שלהם. ואם אתה רוצה להסתבך עם מותגים ידועים, אתה לא יכול לנצח את הוטרס, אבל אני גם לא ממליץ.

הוטרס ממוקם בנמל השייט של סנט תומאס, רק כמה רחובות מהטרמינל הראשי, אז זה מקום נהדר לשבת לארוחת צהריים או ערב בהפלגה שלך בנמל, במיוחד אם אתה נמצא נמלי שייט.

תוכן עניינים

פוסטים נוספים:

היכל הספורט רוממה

היכל התהילה של כדורעף הודיע היום, 18 באוקטובר, בהוליקי, מסצ'וסטס, מקום הולדתו של הספורט, כי שש אגדות כדורעף הוכנסו לאולם המקודש שלו. היכל התהילה של

לקריאה נוספת »
דילוג לתוכן