מערת אליהו הנביא

מערת הנביא אליהו, המערה בה נחים אליהו ומשפחתו לאחר מותו, על פי הקוראן.

המערה שבה אליהו חווה את אלוהים נמצאת לפיכך על אותו הר שבו משה חווה את אלוהים

יש מערה שלדעתה נותרה במהלך הקרב האפי של אליהו עם הנביא באא. אני שם שהה אחרי הקרבות האפיים שלו עם בעל. מאוחר יותר הפכה מערה זו לביתו של אליהו, שם נאמר שהוא נח בזמן העימות המדמם שלו עם הנביא בעל.

זה לא היה שיאו בחייו של אליהו; אלא

זה היה נקודת השפל הרוחנית בחייו של הנביא הגדול הזה. נאמר על אליהו שעמד בפתח המערה במדבר חורב, והוריד את מעטפתו מעל פניו ונכנס למערות מתוך יראת שמים. הוא הסתתר שם, עדיין מרחם על עצמו, ואף התוודה על צערו שנשאר לבדו עם נביא האלוהים: "צא צא החוצה.

אליהו הנביא נשאר במערה עד שגורש על ידי את זעמו של אחאב מלך ישראל. אין דרך להגיע למערות בהר זה, אלא דרך לחזור עד למקום בו הסתתר. אליאס נשאר שם כל ימי חייו, עד מותו בגיל 40.

במהלך פגישה זו קרא אליהו לאחאב להביא את בני ישראל ואת הנביא בעל (אשרה 850) להר הכרמל. והיה שלום לכמה ימים, עד שהגיע אליהו ובעל. במערת אליהו.

על פי האמונה שלנו, אתר זה נקרא על שם הנביא אליהו, שהתגורר על הר הכרמל והסתתר שם. יצאנו למקום שקשור לאליהו הנביא בגלל נוכחות מערתו במערת אליהו. הכרמל הוא גם הר הנביא, אך הוא לא היחיד מבין המקומות האלה n ישראל.

הנוצרים בנו מנזר מיוחד

אותו הקדישו לקדוש הנביא אליהו. המנזר נבנה במערת אליהו, שם הסתתר מהמלכה איזבל. בפנים יש מזבח אבן הנושא את הכיתוב: "על פי המסורת הנוצרית, אליהו התגורר פעם במערה זו. אינדיקציה נוספת לשימוש בו בפולחן קדום הם רגלי השיש המסיביות שעליהן, סמל למקומה הקדוש של פולחן.

הנוצרים בנו מנזר מיוחד שהוקדש לקדוש הנביא אליהו

אותו העריצו. הבית משמאל נמצא באתרו של קולונל וילסון זקן (עורך) והוא מאוכלס על ידי מודרני מבנה, שחלקו החיצוני מיוצג על ידי גרם המדרגות מגג המנזר. מערה זו ידועה למוחמדים שעולים עליה לרגל לפגוש את אליהו הנביא.

תוכן עניינים

פוסטים נוספים:

עיר הנוער

לאחר קמפיין של למעלה משבע שנים, פעילים צעירים חגגו ניצחון ביום שלישי כאשר רשויות לוס אנג'לס הודיעו כי יעניקו 1.1 מיליון דולר לקבוצת הנוער (YAG),

לקריאה נוספת »

איך למצוא עורך דין טוב

מספר שירותים מוצעים לסייע לקבוצות בעלות מאפיינים מיוחדים, כגון קשישים, מהגרים, נפגעי אלימות במשפחה ואנשים עם מוגבלות. מרבית עורכי הדין העירוניים מתייחסים לתחומי משפט מסוימים

לקריאה נוספת »

עיר הבירה

תוכנית עמיתי עיר הבירה (CCFP) היא יוזמה של ראשי ערים למשוך אנשי מקצוע צעירים ומוכשרים מתחומים קשורים לעיר וושינגטון הבירה. המענקים מהבירה מתמקדים בתחומים הקשורים

לקריאה נוספת »
דילוג לתוכן