מקורות מידע מומלצים לחדשות קריפטו

קרא את החדשות האחרונות על מטבעות קריפטוגרפיים ובלוקצ'יין כדי לקבל את הסיפורים האחרונים על ביטקוין, את'ריום, XRP ושאר מטבעות קריפטוגרפיים. עדכוני הפיד בשידור חי מדי יום על ביטקוין ואת'רום, חדשות ועדכונים מהבורסות הגדולות בעולם של מטבעות קריפטוגרפיים.

בואו נדריך אתכם בעולם הקריפטו

נגלה דברים כמו מיטב הקריפטו, צפו במה שעושים קריפטומרטרים וקבלו הודעות הצפנה. מקור חדשותי זה הוא אתר צובר חדשות המספק חדשות אודות מטבעות קריפטוגרפיים ממאות מקורות ברחבי העולם. מציע מאמרים חינוכיים על ביטקוין, את'ריום ועוד הרבה, הרבה יותר. ממאמרים ועד איו לפרויקטים חדשים של בלוקצ'יין, אתר זה הוא מקום נהדר ללמוד על אירועים חדשים ומרתקים בעולם הקריפטו!

תוכלו למצוא מאמרים על מטבעות קריפטוגרפיים רבים ועל תחום הטכנולוגיה הפיננסית. אתר חדשות קריפטו זה מעניק לסוחרי קריפטו גישה לחדשות האחרונות על ביטקוין, את'ריום ופרויקטים אחרים של בלוקצ'יין, כמו גם את מיטב הצפנה.

אם אתה מעוניין בחדשות האחרונות על ביטקוין

את'ריום ופרויקטים אחרים של בלוקצ'יין, הנה המקור הטוב ביותר לדיווח על חדשות בלוקצ'יין שנכתב על ידי אחד מאתרי חדשות הקריפטו המובילים בעולם, CoinDesk. בחלק זה תוכלו לקרוא מאמרים אודות ההתפתחויות האחרונות בביטקוין ובאתרום, כמו גם ארנקי קריפטו ומטבעות קריפטוגרפיים אחרים.

דף זה מספק את החדשות האחרונות על מטבעות קריפטוגרפיים ובלוקצ'יין ומתעדכן כל הזמן בחדשות ועדכונים אודות ביטקוין

את'ריום וארנקי קריפטו אחרים ופרויקטים אחרים של בלוקצ'יין. הבלוג A16z אינו חושש לכלול מידע קריטי על מטבעות קריפטוגרפיים ובלוקצ'יינטים ומספק באמת את המידע העדכני ביותר על מצב השוק הנוכחי ועל עתיד המטבעות הקריפטוגרפיים. זהו מקור מידע נהדר בהקשר של חששות רגולטוריים וחדשות הקשורות להתפתחות טכנולוגיית הבלוקצ'יין והשימוש בה בעולם הפיננסי.

מקורות החדשות הטובים ביותר בקריפטו אינם אוספים את כל החדשות הטובות ביותר מכל אתרי החדשות במקום אחד, אלא ממקורות שונים.

ראוי לציין כי CoinTelegraph הפך להיות go-go מאז השקתו בשנת 2012

מקור עניין לכל המעוניין בעתיד הכסף, כולל קריפטו-יוטיוברים ומשפטי קריפטו משפיעים. אתר זה שובר חדשות על מטבעות קריפטוגרפיים מאז הקריפטובום של 2017, אך ערכו האמיתי הוא מידע ותוכן חינוכי אודות טכנולוגיית הבלוקצ'יין. הוא מציע מאמרים קצרים וקלים לקריאה המתמקדים בנושאים כמו Bitcoin, Ethereum, Bitcoin Cash, Litecoin ושאר מטבעות קריפטוגרפיים. אלה יכולים לעזור למצטרפים חדשים להתעדכן בעולם המשתנה ללא הרף של מטבעות קריפטוגרפיים וטכנולוגיות בלוקצ'יין.

Coin Stats מביא חדשות הקשורות לקריפטו ממעל ל 40 מקורות למסך אחד

כך שתוכלו להישאר בקלות בראש השוק. תוכלו למצוא דיווחי חדשות שנחקרו היטב, פלטפורמות חילופי דעות של אישים בולטים. פורבס הוא מדיום נוסף המושלם אם אינך סוחר קריפטו יומי אך רוצה לספק קריאה פיננסית על טכנולוגיית הבלוקצ'יין. יש לציין כי המגזין "פורבס" הפופולרי מספק סקירה מקיפה של טכנולוגיות בלוקצ'יין וטכנולוגיות ספרים מבוזרות, מה שהופך את הטכנולוגיות למסחר קריפטו ובלוקצ'יין לקלות להבנה.

אם אתם מחפשים אתר חדשות קריפטו העוקב אחר המחיר, אל תהססו לגלות את CoinMarketCap. מטבע marketCap הוא אחד מאתרי הקריפטו הפופולריים ביותר המספק מידע מדויק ואמין, כולל הודעות בלוקצ'יין, טבלאות מחירים, מידע על מסחר ועוד.

CoinDesk מספק מידע עדכני אודות ביטקוין ושאר מטבעות קריפטוגרפיים

כולל תרשימי מחירים, עדכוני מחירים, מידע על מסחר ועוד. CoinMarketCap הוא אחד ממקורות הצפנה הנפוצים ביותר, המספק נתונים סטטיסטיים אמינים ומציאותיים. אתר אמין זה הושק בשנת 2013 וכעת מספק מידע קריפטוגרפי מדויק, כולל נתונים על סטארט-אפים. אתר חדשות הקריפטו הנורבגי מציע מגוון רחב של מידע אודות ביטקוין, את'ריום, ליטקוין, ביטקוין מזומנים, ריפל ועוד מטבעות קריפטוגרפיים רבים אחרים. הוא מכיל מגוון חדשות, ניתוחים וניתוחים על המצב הנוכחי של מטבעות קריפטוגרפיים ועדכוני בלוקצ'יין.

אפס

TX, שנקראה בעבר מרקל, היא אחד מאתרי הקריפטו המובילים שיכולים לעזור לחובבי הקריפטו להבין את עולם המטבעות הקריפטוגרפיים. נוסדה בשנת 2014, היא הפכה לאתר חדשות הקריפטו הגדול והפופולרי ביותר בנורווגיה, עם יותר מ -1.5 מיליון מבקרים מדי חודש.

Bitcoin Magazine, שנוסד בשנת 2011, הוא אחד מאתרי חדשות הקריפטו הפופולריים ביותר בעולם, עם יותר מ -1.5 מיליון מבקרים חודשיים. האתר, שנוסד בשנת 2011, מהווה מקור מידע ומידע פופולרי על ביטקוין, טכנולוגיית הבלוקצ'יין ותעשיית הקריפטו.

Crypto News Australia

הוא המקום בו חובבי קריפטו ובלוקצ'יין יכולים לקרוא הודעות ביטקוין וקריפטו בהתאמה אישית. פורטל חדשות קריפטו נורווגי זה מציע מגוון רחב של חדשות ומידע על ביטקוין, טכנולוגיית הבלוקצ'יין ותעשיית הקריפטו. BTCNews מביא לכם את החדשות האחרונות, ניתוחים, עדכונים וחדשות אודות טכנולוגיות ביטקוין, קריפטו ובלוקצ'יין, המתעדכנות לאורך כל היום.

תוכן עניינים

פוסטים נוספים:

מהו משקל אידאלי

שמירה על משקל אידיאלי חיונית לשמירה על הבריאות. בפוסט זה בבלוג, אנו דנים מהו משקל אידיאלי, כיצד לקבוע אותו, והיתרונות של שמירה על משקל אידיאלי.

לקריאה נוספת »

עיר הבירה

תוכנית עמיתי עיר הבירה (CCFP) היא יוזמה של ראשי ערים למשוך אנשי מקצוע צעירים ומוכשרים מתחומים קשורים לעיר וושינגטון הבירה. המענקים מהבירה מתמקדים בתחומים הקשורים

לקריאה נוספת »
דילוג לתוכן