נסיעה ברכבל מבת גלים לסטלה מאריס וחזרה

כאמצעי תחבורה מהיר ואטרקציה תיירותית, הרכבלים החיפאיים, העולים לים התיכון בקצה חיפה, נהדרים. כאמצעי תחבורה מהיר יותר וכאטרקציה תיירותית הם נהדרים!

כאמצעי תחבורה מהיר ואטרקציה תיירותית

הרכבלים החיפאים, העולים לראש חיפה ואל הים התיכון, נהדרים! כדרך מהירה יותר לנסוע מבת גלים לסטלה מאריס וחזרה, כמו גם אלטרנטיבה לאוטובוס או רכבת, הם נהדרים. כאמצעי תחבורה מהיר ואטרקציה תיירותית הם נפלאים!

בדרך לסטלה מאריס

טיפסו במדרחוב בת גלים, ומעל תוכלו לבקר גם בכרמליתים. הרכבלים החיפאיים מציעים נופים עוצרי נשימה של המפרץ והים הכחול, שנמצא בדרך למטה כשאתה מטפס על הטיילות. נוסף על כך, הם מציעים נוף נהדר מצוקי הכרמלית ונוף יפה לים התיכון. כאמצעי תחבורה מהיר יותר מאשר אוטובוס או רכבת, כמו גם אלטרנטיבה לאוטובוס, רכבת ומעבורת, רכבל HaIFA מציע נופים מדהימים, חובה לכל מי שצריך לטפס מעלה, מטה, מעלה או למעלה דֶרֶך. מהטיילת נשקף נוף נהדר של מפרץ הגליל, אחד החופים היפים בישראל. מטפסים אליו, רואים אגם כחול בדרך החוצה.

יש גם נוף של המנזר

אליו מגיעים ברכבל על גבי טיילת בת גלים. הנוף ממונסיטרי שווה את זה, ובדרך חזרה יש גם כמה נופים נהדרים של סטלה מאריס ומפרץ הגליל. הרכבל המחבר את הקצה הצפון מערבי של הכרמל עם סטלה מאריס בקצה טיילת בת גלמין ומציע נופים מרהיבים של אזור חיפה. זהו כלי תחבורה מצוין בכדי להגיע למנזר סטלהמאריס מטיילות בת גלים. הנוף מרהיב ותוכלו להשתמש בו לטובתכם בדרך חזרה כמו גם בדרך לחוף הים ולמפרץ הגליל. נוף זה מלמעלה הוא מצוין של אחת האטרקציות התיירותיות הפופולריות בישראל, כף התקווה הטובה, בדרום מערב ירושלים. הרכבל לוקח את המבקרים לראש הר הכרמל ויוצא מתחנת העמק בה ממוקמת מסעדת יטבתה. הרכבלים לוקחים את המבקרים מתחתית טיילת בת גלים למנזר סטלה מאריס ולתחנה העליונה, הממוקמת במסעדת יטבתה בראש הר כרמיל. רכבל לוקח את המבקרים לראש הר הכרמל ומביא אותם אל מנזר סטלהמריס וממנו, כמו גם אל החוף ומפרץ הגליל בדרום מערב ירושלים. רכבל לוקח את האורחים לתחנת העמק של מסעדת YOTVATA ולוקח אותם לגולת הכותרת בעיר העתיקה בירושלים ובחזרה. רכבל לוקח את התיירים לראש הכרמל או לראש ההר ומשם לתחנה הנמוכה ביותר, שם הם מאוכסנים במסעדת "יוטסה". הרכבל מסיע מבקרים לשדה התעופה וממנו ומסיע אותם לשדה התעופה וממנו.

רכבל עובר מטיילת בת גלים לראש הכרמל ובחזרה

ומחוף הים ומפרץ הגליל בדרום מערב ירושלים. נסיעה ברכבל אל ומנזר סטלה מאריס בעיר העתיקה של חיפה בירושלים ואז חזרה לתחנת העמק במסעדת יוטווטה למרגלות תחנת העמק של מסעדת יוטווטה. נוף אווירי של ירושלים לאחר נסיעה ברכבל מטיילת העטלף גלימה, בצד המזרחי של מנזר הכרמלית, ליד מנזר סטלהמריס. מבט אווירי על ישראל, לפני ואחרי הנסיעה ברכבל בטיילות בטגלים, במערב ירושלים ובצדה המערבי. מבט אווירי על בטגלמינטו הישראלית במהלך נסיעה בעיר חברון בגדה המערבית.

נוף אווירי של ירושלים לאחר נסיעה ברכבל מטיילת העטלף גלימה

בצד המזרחי של מנזר הכרמלית, ליד מנזר סטלהמאריס. צילומי אוויר של ישראל, לפני ואחרי הרכבל אל מנזר סטלה מאריס בעיר העתיקה של חיפה בירושלים ואז חזרה לתחנת העמק של מסעדת יטווטה על החוף ולקצה המערבי של גוגו בת גלים ברכבל מערב ירושלים.

התחילו את היום עם החוף והים ותצאו לשייט רגוע בחיפה ברכבל

משם תוכלו לעלות ברכבל לסטלה מאריס על רכס הכרמל. לאחר נסיעה מרגשת במעלה ההר, הרכבל ייקח אתכם לטיילת, שם תוכלו ליהנות מנופים מדהימים של העיר העתיקה בירושלים והרי מערב ירושלים.

תוכן עניינים

פוסטים נוספים:

חופי חיפה

חיפה היא אולי לא הדבר הראשון שעולה בראש כשחושבים על תקופה נעימה בישראל, אבל יש הרבה מה לעשות בחוף הצפוני של ישראל כשאתם מבקרים בישראל

לקריאה נוספת »
דילוג לתוכן