פארק הספורט קריית חיים

ביום השלישי להפגנות הקשורות למותם של שלמה תקח, 19 וחיים, הביעו מפגינים כעס על כך שחברי "הקהילה האתיופית-ישראלית" נחשפו באותו יום.

הפגנות יום רביעי החלו מחוץ לפארק הספורט קיבוץ קריית חיים בתל אביב, וכבר נעצרו 136 מפגינים. בנוסף, 83 מפגינים ומשטרה נפצעו בהפגנות שחסמו את הכניסה למרכז הקניות הראשי ואת הציר הראשי לירושלים.

קריית אליעזר הוא האצטדיון היחיד בישראל המצויד בשערים אלקטרוניים לריסון הקרקפת ומכירת כרטיסים מזויפים. אצטדיונים רגילים יכולים לקנות כרטיסים ב -10 שקלים, אותם ניתן לחדש למשחקים מסוימים באצטדיון.

האזור ייפתח לראשונה במחצית השנייה של העונה, עם פתיחת המשחק הראשון של קריית אליעזר ב -20 במאי. חצי השעה הראשונה של המשחק תישמר למטרה זו, על פי הודעה לעיתונות ממועצת העיר תל אביב.

האצטדיון שייך לעיר חיפה ואילו הוא מנוהל על ידי תת-ארגון בשם ETHOS. על פי הודעה לעיתונות, המתחם יכול להכיל 2,500,000 מושבים, עם קיבולת ישיבה של 1,200 איש.

החברה עובדת בימים אלה קשה על תוכנית להפוך את חיפה לאחד ממתקני הספורט המודרניים בעולם עם קיבולת של 2,500,000

יוקם פארק מדעי החיים עם חברות ומגזרים מובילים, בעוד שהבניינים הראשונים ייכנסו בשנים הקרובות, על פי הודעה לעיתונות מאת ETHOS.

בנוסף לגנים המעוצבים

הכוללים שטחים ירוקים ושופעים, יש פארק שעשועים מיני הכולל רכבת הרים, רכבות הרים, פארק מים ומגרש גולף. הפארק מציע מגוון פעילויות לילדים, כמו כדורסל, כדורגל, כדורגל, כדורעף, טניס, מגרש כדורסל ומגרש טניס, בעוד שניתן להזמין אירועים משפחתיים ואחרים. לאחר סיור גיאוגרפיה בישראל, יוצעו פעילויות תרבות ופנאי מיוחדות. כמו כן נבחנים ציוד וציוד ספורט וכן מתקני ספורט, תוך התמקדות בספורט ובכושר, כושר ובריאות, כמו גם ספורט ונופש.

המוקד העיקרי של פרויקט התיירות הוא המושבה הגרמנית חיפה, שהתפתחה למרכז תיירות ובידור ייחודי ואטרקטיבי עם דגש על ספורט ונופש.

חי פארק

הוא חלק מאיגוד גן חיות בינלאומי, המובל על ידי האיגוד האירופי לגני חיות ואקווריומים (EAZA), המאפשר החלפה ומסירת בעלי חיים ומבטיח פיקוח קפדני על איכות חייהם. התוכנית לחלקו הבינלאומי של הפארק נועדה לספק הזדמנות למקסם את הפוטנציאל הכלכלי של האזור וליצור אוכלוסייה משכילה. חיפה קידמה את חוף הים החדש של העיר שתוכנן כאטרקציה תיירותית חשובה ומוקד תיירות ונופש. מיזם פרויקט רחב היקף זה הושק בחסות גוף עירוני שבבעלותה המלאה של עיריות חיפה.

בנוסף לכיתות הלימוד

הקמפוס כולל מרכז קהילתי עם חדר כושר, אולם ספורט, אולם וחדר כושר, וכן מגרש משחקים לילדים. הפרויקט כולל אזור VIP וחדר המוקדש למוזיאון כדורגל ולאולם תצוגה. הוא כולל את מעבדות המדע והטכנולוגיה המודרניות ביותר, שני אולמות מאובזרים היטב, מקומות ישיבה מקורים, פסלי ציור ואמפיתיאטרון חיצוני.

יש פינת ישיבה מוצלת ואמפיתיאטרון עם 10,000 מושבים להופעות ואירועים

הוא מיועד לאנשים שצופים והופך אותו למקום נהדר לבקר בו לבד או בקבוצה, כמו גם פינת ישיבה לאירועי ספורט וקונצרטים. יש גם פינת ישיבה מוצלת עם קיבולת של 1,500 מקומות ישיבה לקונצרטים, ואילו האמפי מקיים אירועים לסך כולל של 2.5 מיליון איש.

הטופוגרפיה המגוונת של המדינה

יחד עם מזג האוויר הנהדר בכל ימות השנה, הופכים את ישראל ליעד ספורט אתגרי. קרן השפע של פעילויות האדרנלין אינה מיועדת רק למבוגרים, שכן לונה גל חוף ברמת הגולן היא ביתם של רכבת ההרים המקורה הגדולה בעולם ואחת מרכבות ההרים הגדולות בישראל.

יש לו בריכה ראשית של 20-25 מ '

המכוסה ומחוממת ומשמשת את כל השנה ומשמשת גם כמגרש אימונים להתאחדות האתלטיקה הישראלית ולקבוצות ספורט אחרות. הוא כולל גם חדר כושר, מרכז כושר, בריכת שחייה מקורה ומגרש טניס, כמו גם מגרש כדורסל ומגרשי טניס, הכל גם במסגרת התאחדות האתלטיקה בישראל.

לידו נמצא מועדון הכושר הממוזג של פארק הספורט קריית האחים, הכולל יותר מ -100 ענפי ספורט. המתקנים מציעים מגוון רחב של פעילויות כושר וכושר ספציפי כגון ריצה, רכיבה על אופניים, שחייה, כדורעף, כדורסל, טניס, גולף וטניס.

הפארק הוא אחד הראשונים מסוגו בישראל, החל מפארק הספורט קריית האחים בעיר תל אביב בגדה המערבית, העיר השנייה בגודלה בעזה.

תוכן עניינים

פוסטים נוספים:

פארק הכט

ביום שבת, 12 ביוני 2016, תתחיל צעדה של 12 מייל בפארק הצ'ה במהלך מרוץ הסקי והתרמילאים. התחל במירוץ HECHE פארק קרוס קאנטרי השנתי ה -12,

לקריאה נוספת »
דילוג לתוכן