פירמידה מרכז לאמנות עכשווית

מרכז BALTIC לאמנות עכשווית גאה להכריז על פתיחת התערוכה החדשה של קיפר סאתרלנד "Kiefers: The Art of Art in London" במרכז PYRAMID, לונדון. התערוכה, המשתרעת על פני שתי קומות בגלריות הבלטיות, היא הגדולה ביותר בבריטניה מזה שנים רבות. התערוכה התאפשרה על ידי ה- ARTIST Rooms Tour Fund Fund, בתמיכת הגלריה הלאומית של סקוטלנד והמוזיאון הבריטי.

נוצר על ידי מעצבים

אוצרים ובעלי גלריות, היריד, שמטרתו להדגיש את מגוון העיצוב המודרני, יתקיים בשני מיקומים חדשים, באחד מהם יתארח שבוע האופנה בניו יורק. בסאות 'קנזינגטון יש גם את המרכז הבלטי לצילום, ארגון ללא מטרות רווח המוקדש לתאוריה, להיסטוריה ולפרקטיקה של הצילום.

מרכז האמנויות מארח סדנה ייחודית בת יום אחד המציעה לתושבי הייטסוויל הנחה של 15 אחוזים

קבוצות, ארגונים ועמותות בקהילה מוזמנים להירשם כדי לתכנן סיור מודרך באוסף הפסלים החיצוני על ידי יצירת קשר עם כריסטינה אלגריה, אוצרת החינוך. הסיור מציע אפשרות לבקר בגלריה ובאוסף הפסלים של הקמפוס אם הדבר נחשב לבטוח. ההיתרים היומיים הם $ 10 ותקפים לשימוש באוסף הפסלים החיצוני בין השעות 9: 00-17: 00. היתרים יומיים תקפים בין השעות 10: 00-17: 00 ומשבע בבוקר עד 9 בבוקר בימי שני עד שישי.

מוזיאון האמנות של סינסינטי נתמך על ידי Artswave

אשר נתרם מדי שנה על ידי אנשים פרטיים וחברות ומתאפשר על ידי תרומות של קרן משפחת רוזנטל. המועצה לאמנויות באוהיו מסייעת במימון מוזיאון לאמנויות סינסינטי בכספי משלם המסים לקידום התפתחות האמנות והתרבות באזור סינסינטי הגדול יותר ובכל מדינת אוהיו.

Remixing the Ordinary

עמותה המקדמת את מערכת המסלולים של אנקוסטיה, ואת המרכז לעיצוב שכונות, המספק שירותי עיצוב לקהילות מוחלשות. פליישר אולמן, גלריה מסחרית שהייתה ביתם של אמני החינוך העצמי הטובים בעולם מזה 60 שנה, מלמדת אמנים. מה היית רוצה שהעיר, שעשתה כל כך הרבה לפיתוח המוזיאון לאמנות סינסינטי ומוסדות אמנות ותרבות אחרים, תתמוך?

שורשי האתר נעוצים בליגה לאמנות ציבורית

שנוסדה בשנת 1900 ונחנכה בשנת 1917. הבניין המרכזי, שנפתח בשנת 1924, ושיפוץ הבניין במתכונתו הנוכחית מומנו בהלוואת 440,000 $ ששולמה. על ידי Pyramid Atlantic. היא השקיעה חלק ניכר מקיומה כמרכז לאמנויות מוכוונות קהילה, והקים את מרכז הפירמידה לאמנות עכשווית בשנת 1989, המרכז לאמנויות קהילתיות ראשון בוושינגטון הבירה.

לדברי המנכ"ל

אהרון מרקביץ ', "אבני דרך מרילנד נרגשות שהיו מועמדות לפרס מטעם שימור מרילנד. מרכז הפירמידה לאמנות עכשווית מתאפשר על ידי תורמים נדיבים רבים, כולל ההקדשה הלאומית לאמנויות, המחלקה לאמנויות ומדעי הרוח של מרילנד ואוניברסיטת מרילנד, קולג 'פארק.

הרכבת התחתית מספקת שירות אוטובוסים ורכבות ללונג ביץ', הכוללת את מרכז הפירמידה לאמנות עכשווית ואוניברסיטת מרילנד, קולג 'פארק, כ כמו גם בולטימור סיטי.

ספריות סמית'סוניאן בתהליך ביקוש מחמישה ארגונים

כולל ספריית הקונגרס והארכיונים הלאומיים, לארח דיון פאנל לדיון באמנים, ספרים ודוגמאות מאוספי הספריות. . במרכז לאמנות הפירמידה האטלנטית, המוצג על ידי המוזיאון הלאומי לאמנויות אמריקאיות בסמית'סוניאן בוושינגטון הבירה, נערך לאחרונה תערוכת עבודות של אמנים צעירים מבולטימור ובולטימור סיטי. זוהי הזדמנות למבקרים לחלוק את הידע שלהם על ההיסטוריה והתרבות של העיר, כמו גם על התעניינותם באמנות ובתולדות האמנות. זו הזדמנות נהדרת להתחיל את הקריירה של אמן צעיר בעיר עם היסטוריה עשירה של אמנות, תרבות ואמנות.

התערוכה במרכז לאמנות פירמידה אטלנטית מעוטרת ביצירות של אמנים נבחרים מבולטימור

בולטימור סיטי ומוושינגטון הבירה, כמו "מחכה" מאת דייוויד היישטיין, "חדר ההמתנה" מאת רוברט רוזנטל, ו סדרה "ציורים". רוזנטל הוא פסל מופשט אשר ידוע ביצירת יצירות אמנות רבות בציבור במהלך הקריירה שלו בת שבע-עשרה שנים. רישומיו בפורמט גדול מלווים את מרבית עבודותיו הפיסוליות ויוצרים את אותה תפיסה מרחבית בה נמצאים פסליו.

מרכז בלטיק לאמנות עכשווית לאפשר פרסום תמונות בעמוד הפייסבוק שלו. המתנה "מאת דייוויד היישטיין," חדר ההמתנה "מאת רוברט רוזנטל ו"כלה" בי הכלה, שהופשטו מרווקותיה, על ידי דיוויד היישטיין.

המרכז העכשווי לאומנויות באוקלהומה נוקט גישה חדשה ב בניין חדש במרכז העיר אוקלהומה סיטי השוכן בפארק האמנות של קמפבל לשעבר הסמוך לקמפוס אוניברסיטת מדינת אוקלהומה

עם הבניין החדש, שאמור להיפתח בינואר, המנהל והאוצרים של אוקלהומה עכשווית רוצים להרחיב את מגוון התערוכות והתוכניות. במרכז. חלל התצוגה החיצוני משלים את חלל התצוגה המרכזי, שנמצא בפארק האמנות קמפבל הסמוך, כמו גם חלל גלריה מקורה.

תוכן עניינים

פוסטים נוספים:

חצי מרתון חיפה

ב -15 במרץ, מרתון ירושלים השני יביא אלפי רצים, ישראלים ותיירים, לבירת ישראל. חגיגות אחרות כוללות טקס והתבוננות בכמה מהרגעים הזכורים ביותר בתולדות המירוצים בישראל

לקריאה נוספת »

עיר הבירה

תוכנית עמיתי עיר הבירה (CCFP) היא יוזמה של ראשי ערים למשוך אנשי מקצוע צעירים ומוכשרים מתחומים קשורים לעיר וושינגטון הבירה. המענקים מהבירה מתמקדים בתחומים הקשורים

לקריאה נוספת »
דילוג לתוכן