רחוב אחי אילת

לפני 11 שנה, כששריטה בלום עברה מריו לברקלי, קליפורניה, העדיפות הראשונה שלה הייתה למצוא "סביבת מחול ישראלית". אילת היא מקום מסיבות מואר כי היא ממוקמת על ים סוף, אבל יש הרבה יותר.

ישנם הרבה מקומות פחות מוכרים שבהם תוכלו ליהנות מים סוף בזמן צלילה באילת, אך עדיין מקבלים את כל הפינוקים. אם אתם מעוניינים בגז טוב, ישנם אתרי צלילה באזור Eilsat המתאימים לצלילת ניטרוקס, ואפילו תוכלו לצלול בים.

צלילה נחשבת קרש קפיצה לצוללים מנוסים שרק נכנסים לשטח חדש

אך מעל לכל מגיעים לאתרי צלילה מהטובים ביותר. אם תחליט לנסוע הפעם לאילת, תוכל לצלול בים סוף למספר ימים ואז לתכנן את טיול הצלילה המושלם שלך שם לפני שתפנה לדבר הגדול והרטוב יותר, האדום. בחרו מקום טוב לשהות בו באילת, בקרו באחת מהמסעדות הרבות, המלונות, המסעדות עם האוכל הטוב, או אם תחליטו, אתר צלילה נהדר עם נוף נהדר וגז טוב.

שמורת הטבע היא לא אתר הצלילה היפה ביותר, אך זו נקודת מוצא טובה להרפתקת מים.

יש כאן שני מעברים תת-מימיים שתמיד צריך לנווט

אבל יש מקום נחמד לצלילת ניסיון באילת. להיות בעומק זו גם דרך נהדרת לצלול בישראל בלי צורך להרוויח את הזימים, וההסמכה מובילה לחווית צלילה טובה יותר. הסמכת PADI מבוצעת על ידי כל מרכזי הצלילה ברחבי ישראל, כך שקל למצוא קורס צלילה ב- EILat. מכיוון שרוב אתרי הצלילה סביב Eilsat נגישים מהיבשה, ההתמקדות שלך עשויה לעבור מהצד הטכני של הצלילה לספיגת העולם התת-ימי המופלא והרטוב של הנגב האילתי והעולם סביב Eilsat לאחר הצלילות הטכניות.

קורס צוללני מים פתוחים באילת עולה בין $ 1500 ל- $ 2000 (ILS 428

570) ומשאיר לכם מספיק כסף לבצע צלילה מודרכת בחוף הים או לצלול לעומק 18 מטר עם חבר. חנות הצלילה באילסאת אורכת 4-5 ימים והם אדיבים מספיק כדי להציע לכם צלילה בחינם. אם אין לך ביטוח, עליך לבטח את עצמך, אבל זה עולה לך 150 עד 200 דולר, או 43 עד 57.

לבסוף

החוק הישראלי מחייב גם את כל הצוללים המוסמכים הפעילים בישראל שיהיה להם ביטוח צלילה. . זה ללא ספק אתר הצלילה הטוב בישראל, אך מבחינת ציוד ותנאים זה לא ממש ניתן להשוואה לאתרי צלילה מגניבים אחרים במזרח התיכון ובצפון אפריקה. אין מה לפספס, יש הרבה מקומות צלילה מגניבים ואפילו מקומות הלינה הסטנדרטיים בישראל הם במחיר מופקע פלילי וגורמים לשיגעון נופש ומלונות. המוסיקה מעצבנת, האוכל נורא, אפילו איך שהם מנהלים את ההופעה, הם מוצצים.

תגיד מה שאתה אוהב

אבל ישראל לא מבולבלת במחלקת התייעלות ויעדיה התיירותיים משתרעים הרבה מעבר לחופי אילת, לים סוף, לים התיכון ואפילו למזרח התיכון וצפון אפריקה. רוב הצלילות במים העמוקים באילסאת נעשות מהחוף, ולמרות שהיא כיכר, היא לא הצלילה הטובה ביותר שתמצאו מחוץ לים סוף.

אילת היא מקום נהדר למתחילים שרוצים להשוויץ בחבלים ולמצוא את זרימת הצלילה שלהם. יש עדיין שפע של מקום למתחילים שרוצים לבקר באיילסט ולנסות את כוחם בצלילה, אך זה לא שילוב טוב, במיוחד עבור מי שלא חדש בצלילה.

זמן הצלילה הטוב ביותר באילסת: זו עונת הכתפיים הקלה וללא ספק צלילה על הסיפון היא הזמן הטוב ביותר לצלול באילת, במיוחד לצוללים חדשים לצלילה ולצוללים שצללו בחלקים אחרים של המזרח התיכון וצפון אפריקה במשך זמן רב.

המים החמים מספקים יותר חיוניות דרך הנוף התת ימי ומזג האוויר באילת נוטה להישאר יפה

אם כי עלול לרדת מעט מאוד גשם בחורף. המים קרים בצורה לא נוחה ולעולם לא תדברו על עומק, עונת צלילה, מחירים או בטיחות, אז אל תפחדו לבקר באילסאת בעיצומה. היכן לצלול פנימה ומחוצה לה ב- EILat: תוכלו להתערב בכדי לדעת את התקופה הטובה ביותר בשנה לצלילה ולקבל כמה טיפים וטריקים לצלילה בטוחה.

אנחנו מתחילים בצעד מהיר

להשתמש במונח שמשמעותו שאנחנו בכלל לא בעברית, אלא במילה בערבית מושאלת שעשתה את דרכה לעברית המיינסטרים. לא צריך לבלבל את זה עם המקבילה העברית של "למות", שזה קצת קשה באוזני דוברי האנגלית, ואנחנו לא יודעים למה.

תוכן עניינים

פוסטים נוספים:

חופי חיפה

חיפה היא אולי לא הדבר הראשון שעולה בראש כשחושבים על תקופה נעימה בישראל, אבל יש הרבה מה לעשות בחוף הצפוני של ישראל כשאתם מבקרים בישראל

לקריאה נוספת »
דילוג לתוכן