רפואה סינית בישראל – אורי אלטר

רופאי רפואה סינית מסורתית (TCM) משתמשים בשיטות שונות של גוף ונפש כגון דיקור, טאי צ'י ומוצרי צמחים כדי לטפל בבעיות בריאות. טיפולי הצמחים המשמשים ב- TCM נמצאים בדרך כלל ברפואה המערבית ופועלים כתרופות יעילות ללא תופעות לוואי חמורות. החקיקה והתקנות ברפואת הצמחים הסינית מייחסים חשיבות להבטחת איכות תרופות ה- TCM ולבטיחות החולים, ולכן חוקים ותקנות חשובים עבור מתרגלים ומוצרים של TCM.
למידע מורחב על אורי אלטר באפשרותך לבדוק כאן: rbsmethod.com

יעילותן ויעילותן של תרופות צמחיות סיניות בשנות התשעים החלו ניסויים קליניים מבוקרים אקראיים לחקור את הטענות של מספר תרופות TCM

תרופות צמחיות מסוג TCM יכולות להפריע או להיות רעילות בשילוב עם רפואה מערבית, לכן עליך תמיד ליידע את הרופא שלך לפני נטילת TCM. דיקור סיני, מרכיב ב- TCM המצוי בתרופות מערביות, קיבל את רוב המחקרים כטיפול אלטרנטיבי.

הרלוונטיות האתנו-פרמקולוגית של התקנות וההנחיות לגבי החומרים המשמשים ברפואת צמחים סינית (CHM) משפיעה ישירות על יכולתם של נותני שירותי בריאות לעסוק במרפאות

בקרת האיכות והתקינה של צמחי המרפא הסיניים ופיתוח עתידי של חומרי גלם TCM חייבים להיות מיוצרים באופן בר קיימא.

הרפואה הסינית המסורתית (TCM) היא מערכת רפואית שלמה המשמשת כבר למעלה מ -2,000 שנים לאבחון, טיפול ומניעה של מחלות. בנוסף לטיפולים המקובלים, TCM יכול לסייע במצבים רבים, כולל כאבי ראש, מתח, עייפות ומחלות ניווניות כרוניות.

פייגן שיאו היה מייסד המכון לפיתוח צמחי מרפא בבייג'ין והיה חלוץ במחקר שיטתי של משאבי TCM וצמחי מרפא סיניים

הרעיון הבסיסי של הרפואה הסינית המסורתית (TCM) הוא שכוח החיים, צ'י, זורם בגוף. צמחי המרפא והדיקור כוללים תיאוריה ופרקטיקה של אבחון וטיפול, אשר נרשמו ושופצו במשך מאות שנים בטקסטים סיניים קלאסיים.

אוניברסיטת מדעי הבריאות בצפון מערב מציבה אותך בחוד החנית בתחום הדיקור והרפואה הסינית

מחקרים קליניים ואחרים קובעים אבני דרך חשובות לשימוש ברפואת צמחים סינית בחו"ל. ארגוני המימון בסין מתחילים להגביר את תמיכתם במחקר אחר תרופות לא קונבנציונאליות כגון TCM.

הייתה דרך ארוכה אך צ'נג וצוותו הצליחו לפתח גישה חדשה לטיפול לא רק במניעת סרטן אלא גם במחלות הקשורות לגיל ובמחלות ריאה באמצעות הרפואה הסינית המסורתית ולהתאמתה

אומר צ'נג. הם מכנים את הגישה החדשה הזו We Medicine מיזוג של רפואה מערבית המתמקדת במטרות מחלה אינדיבידואליות למחלות ורפואה מזרחית המופגשים על ידי טיפולים סיניים מסורתיים. TCM הפכה לרפואה אלטרנטיבית מבוססת ברחבי העולם.

מטרת סקירה זו

היא לנתח את שילוב הדיקור ברפואה הקונבנציונלית מנקודת מבטו של מומחה לבריאות. הרפואה הסינית היא הפילוסופיה של חסימת חוסר איזון הגורם למחלות בצ'י, ודיקור סיני נועד לפתוח ולאזן את הצ'י במסלולים המכונים מרידיאנים. מוצרי צמחים סיניים מכילים לעתים קרובות תרופות שאינן מופיעות על התוויות.

כאשר שו הויי ליו, שהחל לעבוד עם צ'נג במעבדה ב ייל בשנת 1993, שם הוא מתמקד בתרופות אנטי ויראליות ומסורתיות לסרטן, סיים את עבודתו הפוסט-דוקטורט בשנת 1997, הזכיר את צ'נג בהתעניינותו ברפואה סינית.

מדענים מערביים חוקרים כעת את יעילות ה- TCM במחלות שונות. יהיה צורך במחקרים עתידיים ובניסויים קליניים בנושא TCM כדי לקבוע עד כמה טוב TCM עובד, עד כמה הוא יעיל, בטוח וחסכוני.

תוכנית הריפוי כוללת רכיבים כגון דיקור

צמחי מרפא, שינויים באורח החיים וריפוי מזון, וכוללת פסיכולוגיה סינית להראות כיצד אנרגיה ורגשות לא מאוזנים יכולים להשפיע על תפקוד האיברים התקינים. רשת המרידיאן לא יכולה לשמש רק להקלת הסימפטומים, אלא גם נותנת ל- TCM את היכולת לשנות את המודעות של המטופלים. דיקור שקיבל כתב הניו יורק טיימס ג'יימס רסטון במהלך ניתוח נספח חירום לכאבי גב במהלך טיול בסין לנשיא לשעבר ניקסון, וההיסטוריה והניסיון של TCM ריתקו את הציבור. מתרגלים TCM משתמשים באבחון ריח, שמיעה, קול, רטט, מגע ודופק כדי למצוא את המקור למצב בריאותי לא מאוזן ולגלות לאילו איברים הוא קשור ולאילו מרידיאנים מושפעים. מהגרים סינים בארצות הברית נהגו ב- TCM מאז אמצע המאה ה -19, אך קיומם היה ידוע לרוב האמריקאים עד 1971. נשווה רשימה זו כדי לקבוע את המשמעות הקלינית של Materia Medica (CMM) הסינית האסורה או המוגבלת.

חוקרים ומומחי פיתוח תרופות יעצו לו לשנות מסלול, ולעשות זאת במהירות ובהצלחה. הרופא, שעבד על פרויקט פיתוח תרופות עם רופא סיני בישראל, חוזר הביתה.

הצוות של צ'נג פיתח נוסחת תרופות ובדק אותה על יותר מאלף עכברים. זהו הניסוי הקליני הראשון של בני אדם בתרופה המבוססת על מודל עכברים של כלבת.

תוכן עניינים

פוסטים נוספים:

גבעת יערים

המובלעת האידילית של גני פורסט הילס נותרה פנינה נסתרת בקווינס. הצומת של לונדון רואד מלא בחנויות ומסעדות, קניות וטיולים, והתושבים יוצאים לקניות. בגני פורסט הילס

לקריאה נוספת »

מגרש פירוק רכב בצפון

מגרש פירוק רכבים בצפון ישראל מושך תשומת לב בזכות גישתו החדשנית למיחזור ושימור הסביבה. המהפכה הירוקה: במה שונה מגרש הפירוק? מגרשי פירוק רכבים הם חלק

לקריאה נוספת »

אטרקציות בחיפה והקריות

בשנת 1992 נבנתה יפה נוף טיילת עם נוף יפהפה שלאורכו ממוקמות 21 נקודות תצפית. זה היה מסלול התיירות הראשון מסוגו בישראל והוא אחד האטרקציות התיירותיות

לקריאה נוספת »
דילוג לתוכן