שייט לעכו וחזרה

מאז ביקורי הראשון במדינה בשנת 1999, חלמתי לצאת לשייט באלסקה. עבור רבים, הפלגות באלסקה הן הרפתקה של פעם בחיים, וככל שתקדיש יותר זמן לחקר אלסקה, כך יש לך סיכוי טוב יותר לראות ציפורים יפות רבות בדרך. לא משנה באיזה שייט באלסקה תבחרו לחופשה שלכם, מובטח לכם שתראו יותר חיות בר.

אם אתה באמת רוצה לראות הרבה חיות יבשה בחופשה שלך

אתה יכול לשקול שילוב של הפלגות באלסקה וסיורי חוף, כמו שעשיתי. זה בהחלט ייתן לך את האפשרות לראות קרחונים וחיים ימיים, ותבקר במספר איים, עליהם אשלים עדכון אי לפני ביקורך, כולל מקלט הטבע הארצי הארקטי והפארק הלאומי והמדרון הצפוני.

למידע נוסף על תכנון החופשה שלך באלסקה

מצא פעילויות שייט נהדרות והשוו מחירים כדי לעזור לך לתכנן את הטיול שלך למקלט הטבע הארקטי הלאומי ולשימור הצפון הלאומי. תוכלו לנסוע מג'ונו לפיירבנקס, אלסקה, לבקר בקרחונים, בקרחונים הממלטים ובנפלאי טבע אחרים של הקוטב הצפוני.

שייט באלסקה בסוף אוגוסט או ספטמבר יכול לתת לכם את ההזדמנות לראות את העולם

אורות הצפון המפורסמים. צאו לטייל בסיטקה הציורית, הפליגו לקצ'יקאן וחוו את ימי הבהלה לזהב ג'ונו וסקאגווי. הוספת חבילה יבשתית או שייט היא דרך נוספת לראות עוד אלסקה בדרך.

מסלול זה מאפשר לבלות יותר ימים בים, שהם כמה ימים בים בהשוואה לשייט. קח את חלק החוף של חופשתך באלסקה בסוף אוגוסט או ספטמבר עם חבילת חוף או שייט בתחילת ספטמבר או אוקטובר.

הצד השני של המטבע

הוא שספינות תענוגות נוטות להיות מוזמנות עד קיבולת ומספר הנוסעים קטן בעונה נמוכה. גורם נוסף שיש לקחת בחשבון בבחירת הזמן הטוב ביותר לשייט באלסקה הוא האם ברצונך לראות את אלסקה בזמן שאתה שם. מחירי השייט באלסקה הם הגבוהים ביותר בסוף אוגוסט או ספטמבר ובתחילת אוקטובר, כך שתוכלו למצוא עסקה בשייט זול יותר באלסקה.

שייט קרחון אלסקה

הוא נסיעה בכיוון אחד מאנקורג ', אלסקה, למפרץ קרחון, לפארק הלאומי קרחון וחזרה לאנקורג'. תוכלו לבקר ב -3 או 4 נמלי קריאה באלסקה, שיכולים להיות מקלט חיות הבר הלאומי של אלסקה, האנדרטה הלאומית הארקטית או המדרון הצפוני של אלסקה. שייט קרחוני אלסקה יחזור על מסלולו כל שנתיים, כמו בכל קיץ וסתיו של כל אחת מארבע השנים.

דבר אחד שאני אוהב בהפלגות החלומות של אלסקה הוא שהם מתאימים את המסלול כשמזג האוויר הגרוע משבש את לוח הזמנים שלהם.

כל יום בטיולנו באלסקה הביא פעילויות ייעודיות בבוקר ובצהריים שאפשרו לנו לרדת מהאנייה ולהיות פעילים

אמנם אני אוהב טיולים יבשתיים אחרים, אך הפעילות המועדפת עלי בשני טיולי אלקסה הייתה זו שלקחנו ישירות על הסיפון האחורי של חלום האדמירליות. אני גם אוהב את העובדה שתוואי השייט באלסקה מכסה הרבה מאזור ה- Inside Passage בהשוואה ליעדי שייט אחרים כמו מפרץ אלסקה והמדרון הצפוני. אהבנו גם את הרעיון לבקר בקטע רק כחלק מטיול יום שלם, ולא רק יום טיול.

AdventureSmith מציע גם הרפתקאות במדבר יבשות, אך עסק השייט באלסקה משך את תשומת ליבי בגלל מחירו הגבוה והקרבה לאזור המעבר הפנימי.

הן היו גם אחת החברות הראשונות שהציעו הפלגות אלסקה בתוך המעבר

ויש להן גם אפשרויות רבות. לאחר צמצום של שני קווי שייט, הבחירה בשייט הטוב ביותר באלסקה באמת יורדת מהמסלול. הבחירה הקשה יותר היא לבחור איזה שייט באלסקה מתאים ביותר לסגנון הנסיעה שלכם. טיול במעבר הפנימי מסתכם באמת בשתי קטגוריות עיקריות: טיול יום ושייט בן יומיים.

באיים פרטיים אחרים

הנוסעים יכולים לצאת לטיול יום (כולל טיול צפייה בלווייתנים כדי לראות לווייתני גיבנת בחורף) או לשנרקל או לשחות ולפלופ על חוף חול לבן יפהפה. הם מציעים גם מגוון פעילויות אחרות כגון קיאקים, דיג, טיולים רגליים וקיאקים.

אם אתה רוצה לדעת כמה מטורף מזג האוויר יכול להיות בשייט דרך המעבר הפנימי של אלסקה, התבונן בתמונה למעלה.

מדי פעם רץ החוף 3080 שבדקנו

הוא דוגמה מושלמת לגזע קרחון ביי, בינתיים. אין כמו מפרץ קרחונים מטופח לדיג או שייט בצפון מערב האוקיאנוס השקט, אבל יש בו משהו מיוחד. הוא חלק וגמיש, והאיכות מחזיקה אותך בחוץ לאורך זמן, אפילו בתנאים רטובים וקרים.

תוכן עניינים

פוסטים נוספים:

א שאם פסטיבל האוכל הערבי

העיר חיפה מתכוננת לאחד השפים ופסטיבלי האוכל המובילים בעולם, פסטיבל האוכל הערבי, המציג אוצרות קולינריים אזוריים שהועברו לדורות עם טוויסט מודרני. האירוע שנקרא "שאם" (בערבית

לקריאה נוספת »
דילוג לתוכן