היכל הספורט רוממה

היכל התהילה של כדורעף הודיע היום, 18 באוקטובר, בהוליקי, מסצ'וסטס, מקום הולדתו של הספורט, כי שש אגדות כדורעף הוכנסו לאולם המקודש שלו. היכל התהילה של מחוז וויין הודיע על כניסתן של שש אגדות ספורט ממחוזות וויין, וויין ווין.

המדריכים 2019 ייבחרו להיכל הכבוד של UA על הישגיהם בכדורעף, כדורסל, בייסבול, כדורגל, כדורגל גברים ונשים, והקבוצה האולימפית בארה"ב. כיתת היכל התהילה של מחוז וויין במחוז 2019 תחנך את ספטמבר האינדוקציה הראשון בספטמבר.

המשתתפים נבחרים על סמך תרומתם המשמעותית לענפי הספורט שלהם

הם זוכים בהצטיינות על הישגים בולטים, מפגינים ביצועים יוצאי דופן מחוץ למגרש ומפגינים מנהיגות ואופי מצטיינים בתחום הספורט. מקבלי מלגות היכל התהילה תרמו תרומה משמעותית לספורט במחוז אונסלו ובקהילה בכלל. מספורטאים למאמנים ועד לתורמים לאורך השנים, חברי האולמות המקורים הם לב הקהילה הספורטיבית. כדי לכבד את אלה שקידמו את הספורט ברחבי המחוז, ועדת הספורט אונלו בג'קסונוויל הקימה את היכל התהילה של ג'קסונוויל – הסתערות בשנת 2002 כדי להכיר בהישגיהם של ספורטאים, מאמנים, מנהלים, משפחות ספורטאים וחברי קהילה. —- – אולם הספורט, המשמש כמרכז שכונתי במובן כפול, יארח מגוון אירועים ואירועים באותם שעות, כולל היכל התהילה של ג'קסונוויל-הסתערות. לאחר סגירת הבניין בשנת 2006 כדי לפנות מקום לשדה ה- BMO. , חדר הכושר הקנדי הפך למשתמש היחיד. בשנת 2009 עבר למוסד במקום התערוכה, ושם שיתף את המרחב עם היכל התהילה של הוקי.

הוא משמש כהיסטוריה ייעודית של ספורט בקנדה וכ ארגון שמעניק ומעניק תועלת לקהילה הרחבה שלו. נכון לשנת 2019 יהיו יותר מ -2,000 חברים המסווגים כספורטאים ובוני ספורט, על פי אתר היכל התהילה של קנדה.

בסך הכל 121 אנשים יוכנס להיכל התהילה של כדורעף במהלך טקס ההשבעה של השנה. היכל התהילה של ה- PHS יציג את המחלקה הראשונה של החניכים בסתיו 2019, על פי הודעה לעיתונות של הארגון.

ועדת הכבוד

שנבחרה על ידי היכל התהילה, מורכבת מחברי קהילת הספורט וושינגטון הבירה, ארגוני ספורט מקומיים ולאומיים ונציגי אגף הספורט PHS. רשימה מלאה של מדריכי משחק כבוד שנכללו בהיכל התהילה של DC זמינה באתר הארגון, dcsportshall.com. כדי להשתתף בטקס הפתיחה ביום שבת, 3 בנובמבר 2019, בין השעות 11: 00-12: 00 באוניברסיטת מרילנד, קולג 'פארק, אנא צרו קשר עם היכל התהילה של כדורעף בטלפון (202) 762-5555 או בקרו באתר ההיכל.

מועמדים בודדים להיכלל ברשימה זכו לבולטות בקהילת הספורט בוושינגטון הבירה בגלל תרומתם לכדורעף. טקס ההשבעה באוניברסיטת מרילנד, קולג 'פארק, יתקיים ביום שבת, 3 בנובמבר 2019, בין השעות 11: 00-12: 00 באולם אוניברסיטת פארק.

מתחם הספורט של 5800 מ"ר מורכב משישה חלקים עיקריים

כולל מתחם הספורט, אולם הספורט, מגרש משחקים ואזור רב תכליתי. מתחם הספורט של 5-800 מ"ר הוא מתחם ספורט של 5-800 מ"ר המחולק לשישים חלקים עיקריים, כולל מרכז ספורט, מתקן אימונים פנימי / חיצוני ומגרש משחקים חיצוני. באופן טיפוסי, אולמות ספורט הם לעתים קרובות תיבות הרמטיות, ששטחי המשחק שלהם מכוסים בשכבות של משטחי אספקה.

אולם הספורט מוסטפה V

Koc הוא מרכז ספורט, מתקן אימונים פנימי / חיצוני, מגרש משחקים ואזור רב תכליתי. הוא מציע מתקני כושר לעובדי המפעל מכיוון שהוא היחיד מסוגו בטורקיה והשני בגודלו בעולם. חדר הכושר מציע לכל עובדי המפעל חדר כושר והוא הראשון מסוגו והשלישי בגודלו באירופה.

קרן Razorback

החוגגת השנה 40 שנה, מרכזת את היכל הכבוד של UA, כולל סוף השבוע הפתיחה. רשות הספורט מפעילה ותומכת גם בתוכניות ספורט חובבניות קהילתיות לצעירים, כולל כדורגל, בייסבול, סופטבול, כדורסל, כדורגל, אתלטיקה, כדורעף, כדורגל ובייסבול. פארק הלאומי, אתר טקס ההשבעה, מיוצג באופן בולט בשירות הפארקים הלאומיים, בפארקים הלאומיים ובאזור לשימור חיות הבר. היכל התהילה של ג'קסונוויל, Onslow מוקדש לשימור היסטוריית הספורט בתחום זה.

טקס ההשבעה נדחה לסתיו 2021 בגלל תנאים

לנואר – ריין נכנס להיכל התהילה של הספורט לראשונה בתולדות 40 השנים שלו. המוקדנית הנשית ה -27 היא המספר השני בגודלן של הנשים המושרות בהיסטוריה של האולם, בהשוואה לכ- 600 חניכים גברים. יוסטון היא ביתם של כדורגל עבור בייסבול יוסטון אסטרוס ויוסטון דינמו, כמו גם כדורסל גברים ונשים של יוסטון רוקטס.

תוכן עניינים

פוסטים נוספים:

דילוג לתוכן