רחבת הפסנתר מרכז הכרמל

זמרת ויוצרת CarMEL וכוכבי ברודווי לורה אוסנס ומייקל מק'רוי יופיעו עם מייקל פיינשטיין במרכז כרמל לאמנויות הבמה בין התאריכים 13-20 ביולי. התוכנית היחידה במוזיקת הנוער במדינה מתמקדת באומנויות, מוסיקה וריקודים של צעירים מכל רחבי הארץ והעולם. מרכז כרמל, עמותה 501 (ג) (3), יבלה את השבוע 13-20 ביולי בהופעה ליותר מ -2,000 ילדים ומבוגרים בסדרת קונצרט הקיץ השנתית שלה.

הפעילויות החושיות המוצעות כאן בוודאי לא יהיו מהנות במיוחד

ובמגרש המשחקים יש אזור משחק בוצי, מה שהופך אותו לאופציה נהדרת ליום בוצי. עבור ההורים, יש פינת ישיבה ומרחב בטוח להורים שיש להם מה לעשות בזמן שילדיהם משחקים ועושים. סקידיום הקרח בכרמל הוא משטח ההחלקה הגדול ביותר בעולם עם קיבולת של יותר מ -2,000 איש.

במרחק הליכה ממרכז הכרמל תמצאו שופינג פנטסטי כמו גם רבים מהמסעדות והחנויות הנהדרות בעיר

הביאו חבר או בקרו במסעדה משובחת המגישה סטייקים ופירות ים. הקדש זמן לגלריית התערוכות האמריקאית הגדולה של ספר השירים, בה ניתן לבקר ללא תשלום בשעות הפעילות הרגילות. בקר בגלריות אמנות כגון המוזיאון לאמנויות יפות, גלריה לאמנות וגלריה לאמנות עכשווית כדי להשיג יצירת אמנות לביתך.

21 המסעדות ידועות במנות הפופולריות שלהן כמו נקניקיות

בירה, יין, קוקטיילים, גבינות, קינוחים ועוד. באדג'יו יש גם אולפן הקלטות בו תוכלו להקליט הופעות של מוזיקאים לנגן וליהנות מהם במשך עשרות שנים קדימה. פסנתרים כנפיים מנגנים קלאסיקות מתוך ספר השירים האמריקאי הגדול בזמן שהם לוגמים קוקטיילים באח הבוערת בעץ. נבטי בריסל עם מבחר מרכיבים טריים, אזוריים ואזוריים בבר הנבטים המפורסם במרכז הכרמל.

ניתן להזמין כרטיסים בחינם לאירועים בימי חול בטלפון 317

843 – 3800, או לבקש מאתר מרכז הכרמל או בחודשי הקיץ. הפסנתר יוצג בשנתיים הקרובות, ואילו הבית יהיה פתוח למרצים – בימי שישי ושבת. הוא יוצג גם באירוע מיוחד ביום שבת, 23 ביולי, בין השעות 10 בבוקר ועד הצהריים, ותוכלו להזמין כרטיסים בחינם לאירוע ביום השבוע בטלפון (317) -843-3800. התעוררו מוקדם כדי לחוות את שוק האיכרים הכרמל בלב מידטאון, רק כמה רחובות מכיכר הפסנתר. המלון ממוקם במרכז העיר, כך שאחרי העבודה תוכלו לטייל בשוק, לשכור אופניים כדי לחקור את השבילים או לחנות באחד ממקומות החניה הרבים.

שדרת Mon ב Midtown Plaza

היא גם חלק מ- Monon Greenway ומציעה מגוון פעילויות חוצות, כולל ריסוס מדרכה ושביל אופניים. היאבקות כרמל מציעה פעילויות אירוביות נהדרות ובחורף יש לנו גם בריכת פעילות מקורה במרכז מונון. כרטיסי יום וחברות זמינים, כמו גם אירועים ופעילויות מיוחדות לילדים ולמבוגרים.

כל חדר במלון נותן כבוד לספר השירים האמריקני הגדול

כמו גם יצירות האמנות המקוריות המוצגות בכל המלונות. מהמרפסת המשקיפה על מרכז הכרמל לאמנויות הבמה ומונון גרינוויי, האורחים יכולים לבחור בין תפאורה קלאסית לבין נגיעות דקדנטיות המשלבות שילוב אקלקטי של אלמנטים קלאסיים, מודרניים, עכשוויים ומודרניים. מעקות הברזל המיוצר בעבודת יד, תוצרת אנדרסון, אינדיאנה, מובילים את האורחים בגרם מדרגות מפואר ואלגנטי. אורות בהשראת מוסיקה קלאסית כמו מגדל אייפל, פסל החירות או הגרנד קניון מתאימים לנושא הכללי. כל חדר מעוצב להפליא ומצויד בריהוט איכותי ובמגוון רחב של אפשרויות תאורה.

התכנון האדריכלי של אגם פלאזה קלובר כולל את השטחים הציבוריים הרבים המשמשים מרחבים חברתיים לתושבים, כמו בית הקפה, הבר, המסעדה, הטרקלין וחדר הכושר.

אגם פלאזה קלובר כולל אזורים משותפים מרווחים המשמשים סביבה חברתית לתושבים

במלון כרמייקל חדרי ישיבות, הכוללים חדר ישיבות, בית קפה, בר, מסעדה, טרקלין וחדר כושר, כמו גם ספרייה עם ספרייה גדולה ויפה, הכוללת שני מחשבים ומדפסת. יש לנו ספרייה גדולה בבניין, עם שני חדרי מחשב ושתי מדפסות, ויש מספר לא מבוטל של ספרים ומדפי ספרים, כמו ספרים, כתבי עת, מדפי ספרים, עיתונים ומגזינים.

ילדים אוהבים את הפרטים המשובחים של מיני העתקים ומתיימרים להיות העניינים שמסתכלים על המוצגים

יש לנו שטח חיצוני גדול עם משטחים טבעיים לחקור, כמו גם מגרש משחקים לילדים ומבוגרים. בנוסף לימודיה על קלידים היסטוריים עם ג'וליארד, הופיעה גם כפסנתרנית ומנהלת מוזיקת כנסיות. היא חברה במקהלת גוספל רב-גזעית ומופיעה בברודוויי שזכתה באגף התיאטרון האמריקאי. האקדמיה לספרי שירים, הנתמכת באופן לאומי בתמיכה נוספת מהעיר כרמל. אפילו היה לנו אונא נותן קונצרט בית בו טדי ניגן בצ'לו שלה ", אמרה.

תוכן עניינים

פוסטים נוספים:

סיורים ברחבי העיר

ריכזנו את סיורי הטיול האהובים עלינו מכמה מהערים המתויירות ביותר בניו יורק. מתוך האתרים ההיסטוריים, התרבותיים, הגסטרונומיים והמורשתיים – שבמרכזם הצדדים היותר מזדמנים ורגילים (אך

לקריאה נוספת »

ביטקוין

יסודות הביטקוין – מהו ביטקוין? ביטקוין הוא מטבע דיגיטלי שנוצר בשנת 2009. הוא אינו נשלט על ידי אף ממשלה או ארגון. ניתן להשתמש בביטקוין לרכישת

לקריאה נוספת »
דילוג לתוכן