כמה עולה קורס יועץ משכנתאות

שקול להיעזר ביועץ משכנתאות (המכונה גם מתווך) שיעזור לך בבקשתך למשכנתא לפי בחירתך. אם אתה יועץ משכנתאות בשוק, אתה עשוי להיות ידוע גם כיועץ משכנתאות או מתווך עצמאי.

אתה יכול להפוך ליועץ משכנתאות עצמאי ועצמאי על ידי ניהול עומס העבודה של הלקוח שלך. אתה יכול להיות איש שירות לקוחות במוסד פיננסי או מנהל משכנתאות בחברת תיווך.

בתמורה לסיוע לרוכשי דירות בקנייה בבנקים ובמוסדות פיננסיים שונים עבור אפשרויות המשכנתא הטובות ביותר

אתה יכול להרוויח משכורת ראויה בתור מתווך משכנתאות. אם אתה עובד בחברת תיווך משכנתאות ידועה, אתה עשוי לקבל גם משכורות והטבות בנוסף לעמלות עבור כל הלוואה. אם אתה מתווך עצמאי, סביר להניח שתעבוד על עמלה על הלוואת משכנתא בתיווך.

במילים אחרות

מתווכי משכנתאות או מחייבים אותך ישירות לסגירת ההלוואה או לקבל כסף מהמלווה ואתה משלם עמלה בעקיפין (לא מכיסך הפרטי בעת הסגירה) באמצעות ריבית גבוהה יותר. רוב מתווכים למשכנתאות מקבלים תשלום על בסיס עמלה, כלומר על כל משכנתא מוצלחת שבוצעה בשם לקוחותיהם, יועץ מקבל אז עמלה מהמלווה. מתווכי משכנתאות מקבלים בדרך כלל עמלה של כ-1%-2% מערך ההלוואה, שאותה הלווה או המלווה עשויים לשלם.

באופן כללי

מתווכים יכולים להרוויח 3 עד 5 נקודות עבור בטחונות, שהם 3-5% מסכום ההלוואה. בקיצור, מתווך משכנתאות יכול לגבות עמלת הקמת הלוואה ישירות מהלווה, או שהיא יכולה להיות משולמת על ידי מלווה המשכנתאות בצורת פרמיית YSP, שהיא עמלה המוצעת על ידי בנק או מלווה בתמורה לתשלום גבוה יותר. שיעור המשכנתא מהשוק. .

מתווך משכנתאות פועל

כדי למצוא מלווה משכנתאות עם תנאים ותעריפים המתאימים ביותר לצרכי הלקוחות. איך מתווכי משכנתאות מרוויחים כסף? מתווכי משכנתאות מרוויחים כסף על ידי התנהלות מול מלווים שמוזילים את עלות מוצר המשכנתא שלהם כדי לאפשר למתווך המשכנתאות לגבות עמלה על ידי מתן חבילת הלוואות למימון. מתווך משכנתאות עובד ישירות עם קונים פוטנציאליים או בעלי בתים שרוצים למחזר משכנתא קיימת כדי לחבר אותם עם מלווה המשכנתאות המתאים ביותר לצרכיהם הפיננסיים. מתווך משכנתאות יעזור לכם להבין את שיעור הריבית, עלות הסגירה ופרטים נוספים של כל הצעה על מנת למצוא את ההלוואה הטובה ביותר. כדי לקבל את הטוב משני העולמות, קבל הצעות אשראי לפחות ממתווך ומבנק אחד בעת רכישת משכנתא כדי לראות מי מהם יכול להציע לך את העסקה הטובה ביותר.

כשאתה עובד דרך מתווך

ייתכן שאין לך גישה למלווים אלה, שחלקם עשויים להציע לך תנאי משכנתא טובים יותר ממה שאתה יכול לקבל דרך מתווך. ברוקרים המתמחים במיחזור משכנתא עשויים להיות היקף הלוואות גבוה יותר מאלה שעוזרים לרוכשי דירות לרכוש נכס, מכיוון שקשה יותר למצוא את האחרונים וסגירה איטית יותר. כאשר מלווים רבים בוחרים לנהל את המשכנתאות שלהם בעצמם, זה הופך להיות קשה יותר ויותר להרוויח כסף מהיר מעסק. חסוך זמן ללווים: תפקידו הגדול ביותר של מתווך משכנתאות הוא לצמצם את הזמן שרוכשים או בעלי בתים היו מבלים בקניית הלוואות, השוואת ריביות ובחירת מלווה בעצמם.

ללווים שאין להם זמן או יכולת לבחון אפשרויות הלוואה בעצמם

חיסכון יכול לעזור לקזז את עמלות המתווך. עבור לווים הזקוקים להכוונה מאיש מקצוע בתעשייה, מתווך משכנתאות יכול להיות נכס שימושי שעולה בדרך כלל אחוז קטן מסכום ההלוואה. אם בקשת המשכנתא שלך נתקלת בבעיות, כגון מקדמה נמוכה או אשראי גרוע, מתווך יכול לעזור לך. בין אם תבחר להשתמש במתווך ובין אם לא, קבלת הצעות משכנתא מרובות תגרום כנראה לחיסכון אמיתי.

כאשר אתה קונה משכנתא

יש לך שני מקורות מימון עיקריים: מתווך משכנתאות או בנק (המכונה גם בתעשיית המשכנתאות "מלווה ישיר"). המלווים הישירים כוללים בנקים גדולים כמו וולס פארגו, איגודי אשראי וחברות משכנתאות המתמחות בהלוואות לדירות כמו קוויקן. מתווך משכנתאות: מתווך הוא זה שעוזר לך למצוא את המלווה הטוב ביותר עבור הצרכים שלך. הסבר את תהליך קבלת ההלוואה. רוכשי דירות יכולים להתבלבל לגבי תהליך המשכנתא, ולכן המתווך יסביר להם איך זה עובד, אילו מסמכים הם צריכים ומתי זה יאושר. השלבים הספציפיים הנדרשים כדי להיות מתווך משכנתאות כוללים קורסי רישוי ומבחנים, רישום כמתווך משכנתאות, חישוב עלויות פתיחת עסק וקבלת רישיון והתחייבויות של מתווך משכנתאות.

לאחר השלמת תוכנית הרישוי מראש

גש לבחינת רישוי המשכנתאות הלאומית לרישוי. לאחר השלמת תוכנית הרישוי מראש, תצטרך לגשת לבחינה. כדי לקבל רישיון כמוציא משכנתא, עליך לעבור בחינת רישוי ולעבור בהצלחה בדיקת רקע ואשראי. כדי להיות יועץ משכנתאות, עליך להשלים בהצלחה את הקורס תעודה בייעוץ ופרקטיקה למשכנתאות (CeMAP).
עבור מידע על כמה עולה קורס יועץ משכנתאות ניתן לגשת לאתר icon-m.co.il

CeMAP (Certificate of Mortgage Advisory and Practice)

היא הסמכה ליועצי משכנתאות שתפתח את הדלת לקריירה חדשה מרגשת ומשגשגת בשירותים פיננסיים. המכון לביטוח מורשים (CII) מציע תעודת מיומנות ייעוץ משכנתאות מקבילה, המאושרת גם על ידי ה-FCA. מתווכים שואפים חייבים להשלים את תוכנית הרישוי מראש, קורס בן 20 שעות שיכסה חוקים פדרליים ומדינתיים רלוונטיים, כמו גם תקנות פיננסיות בנוגע למשכנתאות, אתיקה של פקידי הלוואות, יצירת משכנתאות ועוד.

תוכן עניינים

פוסטים נוספים:

דילוג לתוכן