מרוץ המדרגות

טיפוס גרם מדרגות, המכונה גם ריצת מגדל או מירוץ, הפך לאירוע סיבולת פופולרי יותר ויותר ברחבי העולם. בארצות הברית נערכו כמה מירוצי מדרגות, בהם המשתתפים רצו עד 300 מטר מעל פני האדמה ועומק של עד 500 מטר.

מירוץ מסוג זה נערך בארצות הברית

ולכן הוא נקרא גם "גרם מדרגות רץ". ספורטאים רבים מנהלים את המדרגות באצטדיונים, אך אם אין לך את הזמן או המשאבים לחזור על סט שלם של מדרגות אצטדיון, תמצא מדרגות שתוכל לעלות עליה, בין אם זה מדרגות במשרד שלך, בזמן שופינג או בבית . אתה יכול גם ללכת לאצטדיון, כגון אירוע או אירוע אתלטיקה, כל עוד אתה גר ליד המסלול, האצטדיון או המדרגות.

אם אתה לא עולה לעלות במדרגות ורוצה טיפים וטריקים נוספים, בקר במרפאת המדרגות הגדולות שלנו. אם אתה רוצה ללמוד עוד על טיפוס במדרגות או אם אתה רוצה להרגיש חדש במדרגות, בקר ב"גרוס קלטרטרפה "שלנו – קליניק!

ה- CVJM יקיים אימונים בחינם פעמיים בשבוע החל מה- 31 ביולי

ומי שיש לו מדרגות ונכונות להזיע יכול להתכונן למרוץ בכל מקום. קל למצוא יעדים מקומיים לתחרויות ריצת מגדלים, שכן ישנם כמה מאות מירוצים מאורגנים ברחבי העולם מדי שנה. השמות הגדולים ביותר בזירת מדרגות הריצה כוללים את מרתון בוסטון, מרתון ניו יורק ומרתון לוס אנג'לס.

ישנם רצי הרים שעשו את מסלול המדרגות לפני כן, אך השנה, בין 40 הרצים המובחרים היה מחזיק שיא העולם לשעבר דייוויד אובראיין, שהתארס כשסיים את האירוע בשנה הקודמת.

כדי לצאת למירוץ בביטחון, אתה אמור להיות מסוגל לטפס באותו מספר מדרגות או לידם באימונים. יש הרבה מדרגות פנימיות, אם כי מזג האוויר אינו הגורם היחיד החיוני לתרגיל עליית מדרגות. הצרפתי – יליד הווארד ביץ '- מעדיף לרוץ שלוש שעות ביום על החוף. כשאתה עולה במדרגות אינך צריך לתרגל ירידה במדרגות.

בצע את 7 הצעדים הפשוטים אך היעילים הבאים בעת גיבוש תוכניות האימון שלך להתמודדות עם עליית מדרגות

אם אתם מתכננים ריצת קילומטר אנכית או ריצת מגדל, עליכם להיות מסוגלים לעלות במדרגות לפחות שעה לפני הריצה המתוזמנת. למד כיצד להכין את גופך לאתגרים אלה על ידי עלייה במדרגות ובצע את 7 הצעדים הפשוטים והיעילים הבאים בעת גיבוש תוכניות אימונים משלך לטיפוס מדרגות.

אין הגבלת זמן לטיול, אבל הרץ עם הזמן המהיר ביותר מרוויח מקום בקבוצת העילית לשלב הבא בתכנית האימונים שלו. רצים מנוסים שהינם חדשים בעלייה במדרגות יכולים להתחיל בקבוצת עילית על סמך זמני ריצה קודמים.

המיקוד של ריצת המגדל

הוא על פלג הגוף התחתון, אך נכון שכל האזורים, כולל המפשעות, המרובעים והרגליים, כפופים לחיטוב המתרחש במהלך ריצת המגדל וריצת המדרגות. האימונים לריצה אנכית חייבים לכלול תערובת של אימון צולב ואימונים לתחרויות ריצה אופקיות. זה מחזק את כל אימון הגוף הדרוש להתאמן לאתגר בזמן טיפוס במדרגות ומסייע במניעת פציעות שמורידות את האימון מהמסלול.

המירוץ למגדל וויליס שערכתי בסוף השבוע האחרון התחיל במרתף

ושלושת מירוצי גורדי השחקים בלוס אנג'לס מקווי הזינוק שלהם בדלתות לא מסומנות מבחוץ ומאחור. הצד השני של המגדל הוא הנוף החסר, כי אתה יכול לראות מי דוהר במורד חדרי המדרגות כל הזמן. מי ששוקל לרוץ את המגדל הראשון או את מסלול המדרגות שלהם, מודע לכך שיש סיכון להחליק אם יותר מדי רצים רצים בו זמנית, אז היזהרו. השתמש בהיגיון בריא בחדרי מדרגות צפופים והתאמן למרוץ קרוב ככל האפשר לראש בניין אם תקבל גישה.

גרם המדרגות

הוא כחצי קילומטר, והמסלול הופך למעין מסלול נסקר של 45 מעלות, עם מרוצים איטיים הנצמדים למעקות שבתוכו. במחצית הראשונה של המירוץ לא ראיתי אדם אחד בקומה העליונה של מגדל וויליס, אבל אני בטוח שראיתי כמה אנשים בקומות התחתונות של בניינים אחרים.

מכיוון שרוב התינוקות התנסו במדרגות, תחילת הזחילה וההפלגה בעת ירידה במדרגות מושפעת מהימצאותם או היעדרם של מדרגות בבית. לאחר מגע ראשון של תינוק עם גרם מדרגות, מקובל מאוד ליפול במדרגות רק כמה מדרגות.

ניתן לומר שרוב האנשים שמתאמנים במדרגות משפרים את כישוריהם היטב, אך הם מאוד בטוחים עם תופעות לוואי נרחבות שם. PJ Glassey פרסם כמה מהחומרים הטובים ביותר שיש במרוצי מדרגות (ראה דף העבודה האחר שלי באתר זה).

תוכן עניינים

פוסטים נוספים:

מהם ממתקים ממותגים?

ממתקי קידום מכירות מגיעים בצורות רבות – כולל ממתקים ממותגים, ממתקים לקידום מכירות, סוכריות על מקל מותאמות אישית של אריזות מתוקות, עוגיות הון מותאמות אישית,

לקריאה נוספת »
דילוג לתוכן