סיורים ברחבי העיר

ריכזנו את סיורי הטיול האהובים עלינו מכמה מהערים המתויירות ביותר בניו יורק. מתוך האתרים ההיסטוריים, התרבותיים, הגסטרונומיים והמורשתיים – שבמרכזם הצדדים היותר מזדמנים ורגילים (אך עדיין מהנים) של הדברים – הנה מבט על הטיולים הטובים ביותר שיש לעיר להציע.

צאו לסיור וירטואלי מדהים בכמה מהערים המעוררות השראה בעולם

סיורים אלה יציגו בפניכם את האזורים מחוץ לעיר שבהם התושבים המקומיים בעירנו אוכלים, שותים, משחקים ואוכלים, כמו גם את ההיסטוריה, התרבות, ההיסטוריה והתרבות של השכונות הפופולריות ביותר בניו יורק.

בניגוד לטיולים אחרים במאווי

הכוללים מסלול עצירה, פונו פרידמן וסיורי עיניים פתוחים יוצרים סיורים פרטיים לכל נושא. ניתן לשלב נסיעה באוטובוס של שעה עם סיור של יום שלם באטרקציות התיירותיות הפופולריות ביותר בעיר, וניתן לקבל סיורים מיוחדים אחרים.

אם אתם מחפשים חוויה מיוחדת בלוס אנג'לס

תוכלו לבחון סיורים פרטיים בלוס יורק, סן פרנסיסקו, ניו יורק וערים מרכזיות אחרות. אם אתה רוצה סיור קלאסי באוטובוס הופ-הופ בכדי לקבל את היכולות שלך בעיר או לטייל בווסטסייד, סביר להניח שתמצא תחומי עניין אישיים יותר וטיולים ספציפיים. אך לפני שאתה יוצא לסיור, בדוק באתר התרבות התיירותי DC לאיסוף החוברת שלך. ישנן אפשרויות רבות נוספות לטיולים פרטיים ברחבי העולם, אז הזמינו את הסיורים או חוויות מדהימות אחרות לפני שאתם מבקרים בעירכם.

השתמש באגדה בחלק העליון כדי לבחור מתוך רשימה של סיורים פרטיים בעיר ניו יורק, לוס אנג'לס, סן פרנסיסקו וערים מרכזיות אחרות ברחבי העולם. ישנן אפשרויות רבות אחרות נהדרות לטיולים פרטיים בארה"ב, אז בדוק את כולם!

אם אין לכם זמן רב לחקור את העיר ולראות את המראות שם

סיור האוטובוסים של פריז הוא אפשרות טובה. הזמינו סיור פרטי בבירה כדי לראות הכל ברכב או ברגל וקבלו יום נוסף בחינם! בעזרת British Tours תוכלו להזמין סיור המתמקד בהיסטוריה, בארכיטקטורה, בתרבות, באוכל ובתרבות של פריז וערים מרכזיות אחרות ברחבי העולם. ניתן גם להזמין סיורים פרטיים בלונדון, ניו יורק, פריז, רומא, לונדון וערים רבות אחרות בבריטניה על ידי הזמנה דרך אתר האינטרנט שלהם וביקור בערי הבירה.

בנוסף לסיורי ההליכה הרגילים

סיורים קולינריים הם דרך נהדרת לחקור ולדגום את המטבח המדהים של העיר. עם שני הסיורים הנהדרים האלה לעיר שלך, בניו יורק יש כמה מסיורי האוכל והשתייה הטובים בעולם, כמו גם מבחר רחב של משאיות אוכל ומסעדות. גלה חלקים בעיר ניו יורק שלא תמצא בטיול, ותלמד הרבה על ההיסטוריה, האדריכלות, התרבות והתרבות של העיר הגדולה הזו. לא משנה עם איזו חברה תטיילו ברשימה זו, יהיה לכם כיף וללמוד ככל שתוכלו על העיר המדהימה הזו ואנשיה.

מדריכי מתנדבים מציעים סיורים מודרכים בחינם בעיר

עם מספר סיורים המוצעים מדי יום. עד עשרים סיורים מוצעים מדי יום, וסיורים אלה מכסים גם מגוון שכונות, כולל כמה מהשכונות הפופולריות ביותר בניו יורק, כמו אפר אפרסט סייד. וושינגטון ווקס מציע גם סיורים מיוחדים בעונת פריחת הדובדבן, כמו גם סיורים לאור ירח באנדרטאות, כולל אנדרטת וושינגטון, אנדרטת לינקולן ומרכז הסחר העולמי. סיורים אחרים כוללים סיורי להיטים במנהטן, ברוקלין, קווינס, מנהטן ביץ 'וחלקים אחרים של ברוקלין.

אם אתה מתחיל בעצמי כשמדובר בטיול בעיר חדשה

שקול כרטיס אוטובוס לקפוץ על הופ לונדון המאפשר לך לחקור את לונדון בקצב שלך, אפילו בלילה. תוכלו ליהנות מהתוספות הנוספות, כולל חניה חינם, אוכל ומשקאות בחינם, וכניסה חופשית למוזיאונים ולאטרקציות בעיר. סיורי הופ על הופ באוטובוסים מתחילים ב -25 דולר לאדם, או ב -30 דולר אם יש לכם כרטיס של 48 שעות. זו דרך נהדרת לבקר בעיר מתי שתרצו מבלי שתצטרך לעלות על אוטובוס, אבל אתה יכול גם לרדת בכל שעה ביום או בלילה בחינם.

אם אתם מחפשים סיור מודרך בסנטרל פארק בניו יורק

המשך לקרוא כדי למצוא רשימה של מסלולי ההליכה הטובים ביותר בעיר התוססת, וקרא את המדריך שלנו למסעדות והברים הטובים ביותר בעיר ניו יורק למידע נוסף על מה שיש להם להציע. סיור זה אינו טיול הטיולים הרגיל שלכם, אלא לוקח אתכם למסע אל הצד הנסתר של העיר הזו.

בדרך כלל יהיה איתך מדריך אשר יראה לך מקומות שונים לבקר בהם ויספר לך עליהם

הצטרפו לקומו (מדריך מקומי) בלהיינה שם הוא יפנק אתכם בהיסטוריה ובמראות היסטוריים מרתקים. סיור זה מתחיל בשעה 9:30 בבוקר, אז אל תתמלאו לאחר ארוחת הבוקר, אך יוצעו לכם בוקר ואחר הצהריים, ושוב בשעה 12 ו -15 בסופי שבוע.

תוכן עניינים

פוסטים נוספים:

גדר אלומיניום איכותית

המחסום הגדול המחסום הגדול ממוקם בחלק הצפון מזרחי של אוסטרליה. זה היה תכונה טבעית משמעותית במשך למעלה מ-40,000 שנה. זוהי שונית האלמוגים הגדולה בעולם והיא

לקריאה נוספת »

ואדי ניסנאס

בנוסף, הסופר סמי מיכאל לקח אותנו לסיור ייחודי בשכונה, שהוביל אותנו בסמטאות המתוארות בספרו "בהשראת ואדי ניסנה", בו הוא מתאר את הסמטה כ"מקום של דו

לקריאה נוספת »
דילוג לתוכן