דברים לעשות בחיפה

יש בהחלט עשרות אתרים ואטרקציות בעיר, ויהיה קל לבלות חודש במרכז העיר, אבל ריכזתי רשימה של הדברים שאני הכי אוהב לעשות בחיפה ובעכו. אני אדבר על כמה מהם בזמן שאני מבלה שבוע בכל אזור, אז כדאי גם להכניס פעילויות מקומיות לרשימה. אם יש לכם שהייה קצרה בלבד בחיפה, תוכלו לתעדף אטרקציות תיירותיות.

אם אתם מחפשים משהו מצחיק בישראל שקצת יוצא דופן, עליכם לבדוק את פסטיבל מידברן. אם אתם נוסעים לתל אביב, חובה לראות כי היא אחת האטרקציות התיירותיות הפופולריות בעיר.

אם אתם מחפשים דברים ידידותיים לטבע בחיפה

בקרו בגן הלאומי של הכרמל. עם למעלה מ -21,000 דונם, זה מקום נהדר עבור אלה שרוצים לברוח מהטבע ומההמולה של העיר. יש גם הרבה דברים שאתה יכול לראות מחוץ לחיפה, אבל הם מיועדים לפוסט אחר, קורא יקר.

כפי שאתה יכול לראות

חיפה היא אתר חובה מוחלט לכל מבקר בעיר שלא צריך לפספס ביקור בארץ הקודש. הגנים הבהאים נחשבים לאחת האטרקציות התיירותיות הפופולריות ביותר בעולם, ומושכים אליהם מיליוני תיירים מדי שנה. התערוכה המצוינת הזו היא מקום מצוין להוסיף לרשימת המשאלות שלכם ל"דברים שאתם יכולים לעשות בחיפה ".

אם יש לך זמן, הקפד לבקר במוזיאון הבהאי של ארץ הקודש, אחד מאתרי התיירות הפופולריים ביותר בחיפה.

אם אתה מעוניין בהיסטוריה ותרבות

בקר במקדש הבהאי והגנים המדהימים, אחד המקומות הטובים ביותר בחיפה. בנוסף לגנים היפים, תוכלו ליהנות גם מהאוסף המדהים של פסלים יפהפיים, פסלים ויצירות אמנות אחרות מרחבי העולם. הגנים של בהאי הוא גן פסלים יפהפה בו תוכלו ליהנות מפסלים וגנים יפים, כמו גם ממגוון אטרקציות נוספות כמו גלריה לאמנות, מוזיאון ובית קפה.

שלא תבינו לא נכון, גם החופים בתל אביב מרהיבים, אבל משהו בחוף הכרמל בחיפה ממש הורג אותי. שום רשימה של אתרים חשובים בחיפה לא תהיה שלמה בלי להזכיר את החוף, ואף רשימה של איפה לעשות ולעשות דבר מתחילה בביקור בחיפה.

אם אתה רוצה לעשות משהו קרוב יותר לנמל בזמן שהותך בחיפה

אני מציע את הגנים הבהאים, שנמצאים במרחק של אבן מהנמל. כאן תוכלו ליהנות מנוף מרהיב של העיר, הים וכמובן חיפה עצמה. אם יש לך מכונית או שאתה רוצה לחקור את הנוף סביב חיפה, טוליפ עשוי להיות המקום בשבילך.

חיפה

היא אחת הערים החשובות ביותר במזרח התיכון ובים התיכון, ובחיפה יש גם שדה תעופה בינלאומי, אילת. תל אביב היא היעד המרכזי ונקודת ההגעה לטיסות מכל רחבי העולם. זה הכי קרוב וגם המקום ממנו יוצאות מרבית הטיסות הבינלאומיות. בעוד ששדות התעופה הבינלאומיים היחידים בקרבת מקום הם בישראל, ישראל וקפריסין, אליהן מגיעות טיסות מלרנקה ופאפוס, לחיפה יש שדה תעופה משלה, שדה התעופה חיפה, המציע טיסות מאילסט וטיסות מ / ל קרנקה ופאפוס

הדבר המגניב בחיפה הוא שהוא קטן בהרבה מתל אביב ויש יותר מסעדות מקומיות בבעלות משפחתית. הקפידו לבקר במסעדות אלו, מכיוון שהן אחד המקומות המפורסמים בחיפה.

זהו מוזיאון מגניב, מהנה ואינטראקטיבי שאסור לכם לפספס בביקורכם הבא בישראל. אם אתה רוצה לעשות משהו ביום גשום בחיפה או פשוט לברוח מהחום לזמן מה, המוזיאון הזה הוא הבחירה המושלמת.

המוזיאון לאמנות חיפה

הידוע גם כמוזיאון לאמנות מודרנית, נוסד בשנת 1948 והוא המוזיאון השלישי בגודלו בישראל. זהו אחד מששת המוזיאונים המנוהלים על ידי מוזיאוני חיפה, חברה המנהלת את כל המוזיאונים העירוניים בחיפה לטובת הציבור. אם אתם אוהבים אמנות, דאגו לבקר במוזיאון האמנות המוביל הזה בביקורכם הבא בישראל, במיוחד אם אתם מגיעים מחוץ לישראל!

מוזיאון חיפה לאמנות מודרנית, מוזיאון חיפה, הוא אחד המוזיאונים היוקרתיים ביותר בעולם ובו גם כמה מהאמנים המפורסמים בישראל, כמו יצחק רבין, שמעון פרס, יאיר לפיד ו אחרים.

חיפה מזרח וצפון מחוברים בכבישים אחרים

קטנים יותר, כך שיש סיכוי שתתקרב לחיפה, אם בכלל תגיע לשם. אמנם הסיור שלך עשוי לקחת אותך רק לגנים הבהאים לפני שתמשיך לתחנה הבאה שלך, אך כדאי לקחת כמה ימים כדי לחקור את חיפה. אם יש לכם זמן וגישה לכמה מהאטרקציות התיירותיות הפופולריות בישראל, כמו המוזיאון לאמנות מודרנית ומוזיאון האיפה, האיפא בהחלט שווה ביקור, בין אם אתם רוצים לראות היבט אחר של התרבות הישראלית לא.

תוכן עניינים

פוסטים נוספים:

מרוץ המדרגות

טיפוס גרם מדרגות, המכונה גם ריצת מגדל או מירוץ, הפך לאירוע סיבולת פופולרי יותר ויותר ברחבי העולם. בארצות הברית נערכו כמה מירוצי מדרגות, בהם המשתתפים

לקריאה נוספת »

טיילת בת גלים

דוגמה נדירה למעצמה עממית הורידה את תוכניתה של מועצת עיריית חיפה להקמת מרינה ובנייני קומות על קו המים על גדות ראש הכרמל. האטרקציה העיקרית של

לקריאה נוספת »

קידום אתרים מקצועי

פוסט זה בבלוג מספק מידע חיוני על קידום אתרים מקצועי. הוא בוחן את האסטרטגיות השונות של SEO ושיווק מקוון החיוניות לצמיחה ולנראות של כל אתר

לקריאה נוספת »
דילוג לתוכן