מתחם ה workout

במאמר זה נבחן מהי יחידת משקולת, מה צריך להוסיף לאימון שלכם וכיצד לעצב אימון משקולות משלכם. התחל עכשיו עם אימון משקולות גוף מלא, הכולל כמה מהתנועות האהובות עלי ביותר של Power Cardio. אימון זה הוא תנועה מורכבת המשלבת שלוש תנועות שונות, כולל שכיבות סמיכה, סנטר, שכיבות סמיכה.

מתחם זה הוא תרגיל לא מגביל שניתן לבצע עם אותו ציוד ומשקולות לכל מהלך. הוא נועד להעביר אותך ברצף במתחם, ואז תוריד את הסרגל כדי ליזום את תרגיל הסקוואט האחורי.

עם מנוחה מינימלית

מתחם המשקולת אידיאלי לשיפור הסיבולת, לשיפור הסיבולת ולשרפת שומן. הסיבה העיקרית היא שכמעט ולא נחים בזמן זה, כך שתוכלו לבצע חזרות רבות בזמן קצר תוך כדי עבודה על כל תרגיל. זה הופך אותו לאימון קשה, אבל זה גם אומר שהוא לעולם לא עוזב את ידיו של הספורטאי לאחר המעלית או הנציגה.

מתחם המשקולת מצוין להוסיף כוח לאימון שלך

מבוסס על אירובי לשריפת השומן. אם זו המטרה שלך, נסה לשלב את המתחם הזה באימון הבא שלך או בקרוספיט. זה לוקח הרבה יותר זמן ממה שאפשר לומר על אימון כוח והתניה אופייני, אבל זה שווה את זה. למידע נוסף על אופן יצירת תוכנית אימונים מורכבת משלך, עיין במאמר זה.

אם אתה מרגיש טוב לשרוף את עצמך במהלך מאמץ של 30 דקות ולהנות בחדר הכושר

המשך לקרוא ולראות איך אני! זהו אימון נהדר שתוכלו לשלב בגב וברגליים כל יום, גם אם זה מאתגר. התמקדו בטופס שלכם והוא יסתיים לפני שתדעו זאת ותחזרו איתו תוך זמן קצר.

משקולות הן תרגיל מורכב ונדרשות כמה חזרות

כדי לתפוס אותן. לאחר הפיצולים העליונים והתחתונים, התחל את הפגישה בכמה תרגילי כוח בפלג הגוף התחתון והמשיך למתחם Kettlebell, שילוב של נדנדות פעמוני קומקום, סקוואט ודד-ליפט. לדוגמא, המערכת הפשוטה ביותר עבור מערכת הפעמונים יכולה להיות נדנדת פעמון, ואחריה מכבש פולו מים, ואחריו נדנדה בפעמון.

הנפח הכולל של מתחם המשקולת מרשים למדי, שכן 6 תרגילים (6 חזרות) חוזרים על עצמם 5 פעמים כל אחד. בעת קביעת המשקולות לאימון זה, שקול את נפח כל תרגיל, את מספר החזרות ומספר החזרות עבור כל אחד מהתרגילים באימון שלך.

האימון הבא מיועד לאנשים גבוהים

אז תוריד את הידיים אם אתה יכול, אבל שמור על התרגילים הקשים זקופים בתחילת המתחם. אלה כוללים תרגילים הדורשים פחות מתח, אותם ניתן למדוד על פי המשקל המשמש במתחם זה ומספר החזרות. כשאתה מרכיב את התרגילים האלה במתחם, כולם משקיעים את אותה משקל שניתן להשתמש בהם כולם. תרגילים מורכבים עובדים על החזה בגב, לפיהם מלמעלה למטה ביעילות וגב-גב ביעילות.

אסור לשכוח דבר אחד

אמנם אתה יכול לעשות אימונים ארוכים יותר בתור גימור, אבל אני לא ממליץ על זה אחרי אימון שכבר מאוד מלחיץ את מערכת העצבים המרכזית. עבור האדם הממוצע, האפשרות הטובה ביותר היא לעשות אימון מורכב, אבל אם אתה באמת נהנה מהמתחם, אז אתה צריך לעשות את זה כאימון יחיד.

בהחלט ניתן לכלול במתחם תרגילי פלג גוף תחתון

אך הקפידו להחליף אותם בתרגילי פלג גוף עליון על מנת להשפיע על אימוני הגוף המלאים. נסו לא לנוח בין התרגילים בתוך המתחמים וקחו מנוחה של 2-3 דקות אחרי כל תרגיל. לאחר סיום התרגיל, נחים במשך 1-2 דקות לפני שתשלים את כל יחידת המשקולת. לאחר שסיימתם את כל התרגילים, עליכם לנוח 5-10 דקות ללא הפסקה לאחר כל תרגיל.

אימון מעגלים מאפשר לך לקצר את זמן המנוחה בין סטים מורכבים ולהגדיל את אתגר האימון בו זמנית

הרבה אימונים שאני מפרסם באימונים בימי רביעי הם דברים שאתה יכול לעשות בדרכים. אם יש רק קבוצה אחת של תרגילים במתקן למשך היום, בצעו שניים במקביל.

יישום מתחמים שונים בתכנית האימונים שלך

הוא דרך נהדרת לעשות הרבה עבודה בזמן קצר. קומפלקסים אידיאליים לבניית שרירים, להגברת הסיבולת ולשרפת שומן בגוף, תוך הימנעות מקטע אירובי משעמם בחדר הכושר. שימוש במורכב הוא דרך מצוינת להשיג טונות של חזרות תוך שריפת שומן בגוף.

הקומפלקסים פשוט מלאים

תרגילי גב-גב-גב ללא משקולות, שיכולים לעזור לך לשרוף שומן ולהאיץ את חילוף החומרים במהלך האימון ולמשך שעות לאחר מכן. מתקנים מורכבים מאפשרים לך ליהנות, לשרוף מעט שומן ולבנות שרירים בזמן שאתה זורק משקולות כבדות.

תוכן עניינים

פוסטים נוספים:

חגיגות עצמאות

בזמן שמשפחתנו וחברינו בארצות הברית חוגגים את יום העצמאות של ארצנו, אנו חוגגים אותו בערים ובקהילות ברחבי הארץ עם מצעדים, מנגלים וזיקוקים. השנה חשבתי לחלוק

לקריאה נוספת »

עיצוב כרטיסי ביקור לעסק

בכל הנוגע לטקסט הראשי השתמש בגופן פשוט, מקצועי וקריא. עבור גופנים ראויים לכרטיסי ביקור, אנו אוהבים את Helvetica (אחד הגופנים הפופולריים ביותר בעולם ללא סיבה),

לקריאה נוספת »
דילוג לתוכן