אמפי גן האם

זהו גן מדליות הזהב, שהוא אחד הגנים הבוטניים הגדולים והיפים בארצות הברית. ישנם מספר אתרים טקסיים, כולל גן הוורדים, שבו אלפי ורדים צבעוניים פורחים במהלך פסטיבל הוורדים השנתי. הגן הבוטני פתוח מדי יום בין השעות 10: 00-16: 00. מ 'ופתוח לקהל מיום שני עד שישי בין השעות 9: 00-17: 00 ובין 18: 00-21: 30

זהו גן בגודל 4 1/2 דונם המכוסה ביותר מ -10,000 צמחי ורדים המייצגים יותר מ -500 זנים שונים

גן הוורדים הזה בפארק וושינגטון כולל אווירה ייחודית ויפה שמושכת את מירב המבקרים. שני גנים מקסימים אלה ממוקמים בצידו המזרחי של הפארק וחוצים את השביל מגן בצל הקמן. המבקרים יכולים ליהנות ממגוון פרחים וצמחים יפים, כולל גן התאשור המעוצב להפליא והשטח שמסביב, כמו גם גן הוורדים, הגדול מסוגו במדינה.

למרות שמיקום זה נבחר כמקום האמפיתיאטרון השנתי של אמא בגן וושינגטון פארק

ניו יורק, אתה מובטח להחזיר זיכרונות בסביבה מדהימה. השארת האם הטבע שלך מציעה לך חוויה ייחודית, בה הצמחייה שופעת צבע בצורת פרחים, עצים, עשבים, שיחים וצמחים אחרים.

אם אתה רוצה ליהנות מזה יום שלם, אתה בהחלט צריך לבקר בגן הבוטני. בין אם אתם חובבי הגן הבוטני של ניו יורק או הגן הבוטני של וושינגטון פארק, אתם תאהבו לטייל בגנים!

גן רוסטון

הוא תפאורה יפה לאירועים חיצוניים קטנים וניתן להזמין אותו כחלק מחדר הודג'ס במרכז הגן. למידע נוסף על טקס האזכרה השנתי, שמארח הוועדה לגן הזיכרון של הקטנטנים. הגן הבוטני של העיר ניו יורק והגן הבוטני של וושינגטון פארק מציעים סיורים ציבוריים בחינם בשני הגנים. למידע נוסף, בקר בכתובת [email protected] או [email protected].

גן הזיכרון של הקטנים

שנחנך באוקטובר 2005, ממוקם ממערב לגן קארי רודודנדרון. כאן תמצאו סלע במצע של חצץ גרוף, הליכה קצרה דרך הגן באגם Long Life וסלע שהונח במיטה עצמה. נהנה מיצירת אמנות מיצירות אמנות טבעיות ופונקציונליות, מקרוב לתולעי אדמה, לשחק בעפר ולבצע פרויקטים בגינה בעפר. אנו מתכננים גם תוכנית לדיון בהיסטוריה של הגן הבוטני של ניו יורק והגן הבוטני של וושינגטון פארק בשבת, 18 ביוני בשעה 10:30.

הגן הפורמלי

שתוכנן על ידי טומי הולקומב וקרי ווד, הוא ממוקם מול הקונסרבטוריון. הכניסה הפורמלית לגנים משתרעת מחניון הסוכה מזרחה, עד לגשר המחבר את מרכז הגנים ובלוודר, דרך אדניות מתומנות מוגבהות וסדרת מיטות ארבורטום. הוא נחנך בשנת 1993 ונתרם על ידי משפחה וחברים לזכרם האהוב של מארי דוקינס בודנהאוזן.

מזרקת הזיכרון של החוף נוספה בשנת 1975

ולצד קיר האבן המקורי של שו, גן דיילי המאושר על ידי המדינה הוא רקע יפה לחגיגה השנתית של יום האם, חגיגה המכבדת את אם כל האימהות. תכשיט גן ציבורי זה הוא גן ורדים פורמלי משנות השלושים, המוקף בשביל מפותל המושך ומספק בית גידול למגוון ציפורים, כולל עופות דורסים, כמו גם לשכנים העוברים דרך קבע.

מוקף אזליאות וירק עבות

הרציף המוגבה של אמפיתאטרון מיד גרדן מאפשר לזוגות לומר "כן" בזמן שהאורחים יושבים על הספסלים הקבועים במקום. גן פסלים זה מורכב משלוש בריכות רפלקטיביות גדולות המשתרעות על הציר המרכזי של הגן הבוטני במיזורי, מביתן הספינק ועד האקלים.

הביתן הוא מקום מאוד פופולרי, אבל יש לך גם אפשרות לערוך את הטקס שלך בגן הוורדים. אם זה לא מפתה אתכם, ישנם ארבעה מקומות חתונה אחרים במקום, כולל הביתן, ביתן ספינק והקלימטרון, כמו גם אמפיתיאטרון מיד גארדן.

הנישה בקצה הצפוני של הגן המזרחי מוקפת בצמחייה עבותה ומעוטרת בפרחים לבנים יפהפיים

הגן המוקף בחומה כולל גם שיבוץ יפהפה, עטור בקשת אבן גדולה וסדרת קשתות המשקיפות על בריכת השחייה. גן רוק סטרים היה גן הרוק המקורי, שם נחל זעיר הוביל דרך ערבוב אבנים.

אנדרסון ובעלה ג'ון וילדיהם שתלו את כל הרכוש כדי לחוות את אהבתם של אמם לגינון. מהוורדים בגן ועד לשיחי לבנדר, היא אומרת שהיא רצתה שהעלילות יישארו בחיים עם מגוון צמחים.

תוכן עניינים

פוסטים נוספים:

שמורת שקמונה

שמורת הטבע והגן הלאומי שקמונה, המנוהלת על ידי רשות הטבע והגנים הישראלית, ממוקמת בצפון הגדה המערבית בין רמת הגולן לרצועת עזה. החלקים הצפוניים של שמורת

לקריאה נוספת »

גדר אלומיניום איכותית

המחסום הגדול המחסום הגדול ממוקם בחלק הצפון מזרחי של אוסטרליה. זה היה תכונה טבעית משמעותית במשך למעלה מ-40,000 שנה. זוהי שונית האלמוגים הגדולה בעולם והיא

לקריאה נוספת »
דילוג לתוכן