הסקייטפארק

פארק החלקה הצפון-מזרחי בפריסקו טקסס הוא מתקן ספורט עם הנעה לארבעה גלגלים המתאים לסקייטבורד, אופניים, סקייט וקטנוע. יש לו מגוון רחב של שטח סקייטבורד, מה שהופך אותו לאחד מפארקי הסקייט הפופולריים ביותר באזור טקסס.

בעוד שהשימוש העיקרי בפארק הוא סקייטבורד, ניתן לאכלס כאן גם אופניים, יתדות, גלגיליות מוטבעות וקטנועים. זהו גם מרחב ציבורי שבו אנשים שאינם מחליקים יכולים לבוא ולראות ילדים עושים דברים ספורטיביים ואמנותיים מדהימים.

ברוב פארקי הסקייט יש ספסלים ומדשאות לישיבה ולסתובבות

אך לא ב"פונבוקס ". כל אחד בסקייט פארק נמצא שם בכדי ליהנות וככל שאתה שואל אותם יותר נחמד הם מוכנים לעשות את זה יותר. אומנם, פארקי החלקה לא ימשכו גולשי סקייטבורד מהרחוב לפארק, וסקייטבורדים עדיין משמשים לתחבורה. , זו התחלה חשובה. מחליקים בפארק באולינג יכולים לנוע על ידי הורדת רגליהם מהלוח כדי לדחוף זה את זה וללכת לכיוונים שונים, כמו למעלה ולמטה, הלוך ושוב או בתוך מעגל ומחוצה לו.

למידע נוסף על יסוד המעבר ובניית קרן על ידי משחק עם מענקי סקייטפארק, בקרו בפרויקט סקייטפארק. מענקי פרויקטים של סקייטפארק מוענקים ללא תשלום לצעירים באזור מפרץ סן פרנסיסקו שאין להם ניסיון בפארק החלקה.

פארק סקייטים ציבורי הוא זכייה – זכייה מכיוון שגולשי סקייטבורד יכולים להמשיך את התשוקה שלהם במקום בטוח יותר מבלי לבזבז זמן, כסף או אנרגיה בחניון של פארק סקייטים פרטי או ברחובות סן פרנסיסקו.

הפארקים במסלול הם המועדפים על הרוב המכריע של הסקייטרים והם נועדו לחקות ולשפר את חווית ההחלקה על הכביש

הפארק הוא 6000 מ"ר ומיועד לסקייטבורד, רכיבה על אופניים והחלקה על אופניים בימים ובזמנים מסוימים. אמנות המסוגלת להחלקה מאפשרת למרחב הרב-תכליתי לשגשג, עם מתקנים שהופכים לרוב למוקד אירועים כמו פסטיבלי החלקה, מופעי אמנות, קונצרטים, פסטיבלים ואירועים אחרים. פארק זה מציע מגוון רחב של פעילויות, החל ממוסיקה וריקודים ועד משאיות אוכל ואוכל.

קורס זה מלמד סטודנטים על נימוסי בטיחות בסקייט פארק ועוזר להם לבנות ביטחון בסקייטבורד. קורס זה עוזר לילדים לפתח כישורי איזון וללמד אותם על שימוש נכון בפארק ובטיחות הסקייטבורד.

פרויקט סקייטפארק מוקדש להבאת פארקי החלקה חדשים לקהילות הזקוקות להם ביותר

ואנו עובדים כל יום בכדי להביא שיעורים אלה לצעירים ברחבי העולם. תהליך פיתוח פארק החלקה מקומי מלמד צעירים כיצד לחולל שינוי חיובי בקהילות שלהם. אנו יודעים כי פארקי החלקה הם דרך בטוחה ומעוררת השראה עבור הסקייטרים לעסוק בספורט שלהם ולהיות פעילים בצורה נהדרת, אך התפקיד המכריע שהם ממלאים מעולם לא היה ברור כל כך. פארק הסקייטים רדווד סיטי הוא המקום המושלם למתחילים לעבוד על היסודות ולמחליקים מתקדמים שרוצים לשפר את כישוריהם.

גולשי סקייטבורד מתיידדים ויוצרים מעין מיקרו-קהילה עם מחליקים אחרים בסביבת פארק הסקייט. פארקי החלקה הם אזורי בילוי בהם אנשים יכולים להחליק, אך הם חשובים גם לבריאות ולרווחת הקהילות שלהם.

פיתוח פארק החלקה ציבורי ראוי מסייע לחיזוק היחסים בין צעירים לקהילותיהם

עיר החלקה מחפשת שותפות מתמשכת עם העיר לתמיכה בכמה פרויקטים של פארק סקייטים שמתאמים תכנות סקייטבורד לנוער. פארקי ההחלקה המתקבלים מציעים לצעירים מרחב משותף לבניית קהילה משלהם.

הצוות ביקר בפארק ההחלקה הנוכחי מספר פעמים ובדק את עבודת הוועדה האד-הוק של פארק הסקייט

הצוות נפגש עם משתמשי ליבה רבים בפארק, כולל גולשי סקייטבורד, אופנוענים וקטנועים. בדיונים אלה, סקייטרים, אופנוענים וקטנועים דגלו בשיפורים המתמקדים בבטיחות, נגישות, בטיחות הציבור וגישה למרחב הציבורי לסקייטבורד ולרכיבה על אופניים. זה צריך לכלול רק פקידים מקומיים ויחידים שהיו מעורבים ביצירת פארק להחליק. מרבית הפגישות הציבוריות והדיונים על עתידם של פארקי ההחלקה מתקיימים לאחר פתיחת פארקי ההחלקה.

מחלקת הפארקים והנופש בונה עוד חמישה פארקי החלקה על חלקת אדמה לצד הפארק הנוכחי

ובכך מרחיבה את התפיסה המקורית. פרויקט פארק הסקייט החדש כולל כעת גם מתקן החלקה בחוץ, מתקן סקייטבורד ומסלול אופניים. בעוד שטחי החניה המסורתיים ישמשו בעיקר בשעות הערב ובסופי השבוע, פארק הסקייטים ישמש מוקד לפעילות ברחבי הפארק.

עבור טוני הוק

מייסד הארגון, סקייטבורד הוא מוצא בריא לבעיות פנאי ומספק קבוצה חברתית של אנשים יצירתיים. לא משנה איפה בעולם אתה נמצא, בין אם אתה סקייטבורד ובין אם לא, תמיד יש משפחה של חופש – מחפשים המטפלים ומגנים על פארקי הסקייט שלהם בכל מחיר. זה התחיל כפארק מקומי, שתמיד ביקרו בו מחליקים מבחוץ, ומסביב לפארק נוצר מעגל של מחליקים, שזהותו דחקה לאחור והפנתה את הכוחות שנכנסו ויצאו מהפארק.

תוכן עניינים

פוסטים נוספים:

בית הגפן

בית קולוניאלי זה דו קומתי ממוקם בלב פן יאן, מרוהט באלגנטיות ומצויד בנוחות האורחים. הבית היפה המכוסה בקיסוס נרשם במרשם הלאומי של מקומות היסטוריים ומהווה

לקריאה נוספת »

גן החיות הלימודי

חלקתי יתרונות רבים של ביקור באקווריום, אך כעת הגיע הזמן לבחון מקרוב את גני החיות. אני רוצה מחקר קפדני על יעילות גן החיות כמוסד חינוכי

לקריאה נוספת »
דילוג לתוכן